Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 19481 til 19500 af 109301
  • Opstilling af differentialligning ud fra opgaveteksten

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som kan hjælpe med opgave d) jeg har lavet opgave a, b og c, og ved også hvordan jeg skal løse opgave e) når jeg har differentialligningen fra opgave d). Mit bedste bud til opgave d) er, men er ikke sikker på at det er rigtigt. B´(t)=k*(B(t)+0.020)
  • vektorer, bestem t

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave der lyder: Bestem de tal, t, for hvilke der gælder at: I vektor a + t*vektor b I = 4 I vektor a I = 2 og I vektor b I = 4 og vinkelen mellem vektor a og vektor b = 60o. Hvordan griber jeg det an? Tak.
  • Sider i En RV trekant

    Forumindlæg
    HEJ :P ehh jeg har som sagt en retvinklet trekant hvor jeg kender vinkel A(35) og C(90) og B(55) og siden c(hypo) 25. Linjen a ligger imellem C og B og linjen b ligger mellem A og C hvordan finder man så via udregning siderne? på forhånd tak
  • Hjælp til at reducere

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at reducere nedenstående opg. Er der noget jeg gør forkert, eller andet? På forånd mange tak. 4a+(2a+3) =6*a+3 4a-(2a+3)= 2*a-3 4a-(2a-3)= 2*a+3 -4a-(-(-2a-3)) = -6*a-3 (a-b)*(a-b) = (a-b)2
  • reducering

    Forumindlæg
    kan nogle hjælpe mig med at reducere følgende: a2−b2−(a+b)2+2ab ?
  • cos

    Forumindlæg
    hej hvis jeg har mellem A og B 17 cm og vikel A er 38 grader skal jeg så bruge cosinus
  • Funktion

    Forumindlæg
    Jeg skal have isoleret a i følgende funktion: y=b*x^-ka, håber der er en der kan hjælpe også med forklaring, altså skridt for skridt.
  • Hjælp til små sætninger

    Forumindlæg
    Nogen der gider retter de små sætninger her; de rigtiger versioner er de danske. 7-B 1. Du må gerne gå nu. 2. Jeg må have en ny kjole 3. Hvorfor må vi ikke gå nu? Alle de andre har fået lov til [at gå] 4. Anna er her ikke; hun må være syg. 5. Nej, du må ikke forlade os. 6. Han mistede sit arbejd...
  • vektor - koordinatsæt

    Forumindlæg
    I et koordinatsæt er givet to vektorer: a = (0,2,2) og b = (kvadratrod 6,-1,1)Om en vektor c oplyses det, at c sammen med a og b udspænder en terning.Bestem de koordinatsæt, som c kan have.Hvordan gør jeg dette?
  • udregn eller reducer

    Forumindlæg
    opgave a: (a · b)4 / a3 · b5 opgave b: (√---3 · 3)2 / 9 hvordan gør man? :s også lige denne her, skal løses i hånden: log(5/x) + log(5x2) = 2
  • Vilkårlig trekant, hjælp! :O

    Forumindlæg
    Hej, jeg har siddet ig grublet over denne her opgave. I trekant ABC har du givet: a=10cm b= 8cm C= 60 Ggrader bestem siden c og vinklerne A og B. Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, :)
  • lineær funktion

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgave for om lineær funktion hvor der dukker et spørgsmål op der spørger Forklar hvordan a og b kan bestemmes ud fra to punkter på grafen og bevis formlerne til beregning af a og b ud fra to punkter på grafen. nogen der ved hvad de mener?
  • fejlsætning fra min stil :)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, det er sådan at min lærer makerer 5 fejlsætninger i vores engelsk stile, og jeg har lidt problemer med den ene som lyder: that is also a sign of that he is ordered. hvordan ved i hvad fejlen er, analyserer i sætningen eller ved i det bare? jeg vil meget gerne lærer enge...
  • Oversættelse af 'fragtfrit'

    Forumindlæg
    Hej Alle. Hvordan oversætter jeg ordet fragtfrit til engelsk? Jeg har nogle forretningsbreve som aflevering. Er det freight-free, eller delevery-free? - Eller noget helt andet? PÅ forhånd tak!
  • Hjælp mig med adresse!! Engelskbrev...

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave et engelskbrev, men jeg kan ikke komme på nogle engelske adresser, så det virker normalt? Kan i hjælpe mig?:-) Tusind tak på forhånd!
  • eksamen hvad skal jeg sige

    Forumindlæg
    hej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig
  • Oversættelse af "herefter kommer der for alvor skub i handlingen"

    Forumindlæg
    Ja spørgsmålet er hvordan jeg oversætter følgende "herefter kommer der for alvor skub i handlingen" til engelsk?
  • City Life

    Forumindlæg
    Heeej. Er der nogle der kender bogen "City Life"?, hvis der er vil i så ikk være sød at skrive et referat om bogen til mig på engelsk? ;)
  • "mum and me" OR "me and mum"

    Forumindlæg
    hedder det; "mum and me" eller "me and mum"?.. på dansk siger man sig selv til sidst, men hvordan er det på engelsk?
  • Mat-Hjælp søges til opg

    Forumindlæg
    hej alle sammen :) jeg har fået en opgave til at løse men har aldrig hafft om emnet før så jeg er helt på bar bund:( jeg håber der er en der ud som har tid til´at hjælpe det skal afleveres imorgen i et koordinat system er to vektorer a og b bestemt ved : a=(1,2) og b=(-3,2) a)bestem vinklen melle...