Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19521 til 19540 af 168518
-
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Rettelse af kort stil til i morgen
ForumindlægHej jeg har en lille stil for til i morgen som. Det kunne være nice hvis der var en der gad at gå igennem og se om der skulle være nogle fejl. Tak på forhånd:P. Is obesity your own responsibility? In all countries around the world people suffer from obesity. In America we have the biggest numbe... -
En landmand presser halm i rundballer med en diameter på 1,8 m og en højde på 1,5 m. Halmen har en massefylde på ca. 0,12 t/m3. a) Hvor mange m3 halm er der ...
Forumindlægkan i hjælpe mig med den -
Engelsk ord
ForumindlægHvordan ville man sige det her på engelsk, "Ikke at have rent mel i posen" eller "ikke give en hjælpende hånd"? -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh -
Engelsk årsprøve 1.g
ForumindlægHey.. Ville lige høre om der er nogen der vil fortælle mig, lidt om engelsk skriftlig årsprøve i (1g)...-Bruger man eksamenstekster fra 2.g?-hvilke emner / tekster har været til årsprøven (1.g) og eksamen (2.g) sidste år?Håber der er nogen der vil svare... mvh SE -
SRP - Farvestoffer
ForumindlægHej Er der nogle, som har skrevet SRP om farvestoffer i matematik og kemi og kan forklare, hvad det indbefatter inden for hhv. matematik og kemi, dvs. hvilke emner man som regel kommer ind på? Tak på forhånd. -
hurtig hjælp til oversættelse af denne tekst
ForumindlægBiografanmeldelse: Frits (Janus Dissing Rathke) er en glad dreng, der i sommeren 1969 bliver konfronteret med sider af verden som bliver skelsættende for ham. Hans far, landmanden Peder (Jens Jørn Spottag), bliver indlagt med depression, han oplever raceurolighederne og drabet på Martin Luther Ki... -
Eng. oversæt.
ForumindlægHøjere løn?En dansk rapport om lærernes arbejdstid viser, at lærerne ikke har så travlt, som de selv tror.For lærerne kommer dette som et chok; de føler, at man ikke værdsætter deres indsats. Lærerne har længe talt om, at deres arbejdsdag er blevet længere og hårdere end tidligere. De har flere m... -
hjæææææææælp med engelsk
Forumindlæghej jég har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke rigtig kan se mine egne fejl. vil det være skønt hvis der var en som gad og kigge min korte tekst igennem (: I do not understand why they have stricter laws against stealing or violence than shooting someone. It does not make sense. I think Amer... -
Mat eksamen: lineær model
ForumindlægHej. Jeg var i dag til matematik c HF skriftlig eksamen. Synes jeg fik et underligt resultat i opg 5(vedlagte billede). Hvad får i opgaven a) udregn a og b til? Håber der er nogen der kan komme med input. Har desværre ikke min egen udregning, men dog en ide om tallene jeg fik. -
Interval på x-aksen
ForumindlægHej alle. Er ved at løse Forberedelsesmateriale til 5 timers skriftelig terminsprøve i matematik. Nu er jeg så gået stå i a) i den sidste opgave. Mangler kun at regne opgave 7 så ville blive glad hvis nogen gad give et hint til a) http://www.ditalbum.dk/matematik.gif På forhånd mange tak :) -
Dumpet årskaraket, men bestået eksamen.
ForumindlægHej alle Jeg overvejer at søge ind som sygeplerske her efter 3.g. Jeg har så kigget på adgangskravene, og jeg er så kommet i tvivl om, om jeg opfylder dem. Jeg har haft biologi på B-niveau, som også er kravet, Det fag afsluttede jeg så sidste år i 2.g, fik 02 til eksamen, men i årskarakteren har... -
Bestem andengradspolynomium
ForumindlægHej alle, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg har snart lavet matematik i 25 timer på 3 dage :D Opgaven lyder som følger: Bestem uden hjælpemidler det andengradspolynomium, der har rødderne x1 og x2, og hvis graf går gennem punktet P: a) x1 = -1 x2= 3 P(2,-6) Hvordan s... -
Spændende emne? i SRP
ForumindlægHej Alle Jeg skal i dec. måned skrive SRP, Jeg går på HTX,. De nye regler siger at jeg skal skrive i mit studieretningsfag dvs Kemi A og et andet b-fag eller A. Jeg overvejer at skrive enten i kemi og biologi eller kemi og matematk. Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der kender nogle... -
brug for en retter, tak :D' hurtigt
Forumindlæghej alle sammen. jeg er gået lidt i stå, med hvad jeg skal skrive så hvis i måske vil læse det her igennem og rette det og evt. fortælle hvad jeg mere kunne skrive ville være super fedt gerne inden for 2-3 dage. I’m now 25 years old. I live in a very small flat with my girlfriend, her nam... -
Skifte til HHX
ForumindlægHej allesammen, p.t går jeg på Gymnasiet og har gået der godt 2 måneder nu... Det er helt ok socialt, men fagligt er det rigtig blandet. Vi har fysik, biologi, matematik (en masse af det matematik jeg ikke interesserer mig for overhovedet!), idræt, billedkunst whatever.. En masse fag, som... -
Hjælp til rettelse af ½ side
ForumindlægI went home with a lot of thoughts in my mind. I could not believe that the man who just tried flirting with me really is my dad. I was so frustrated and unable to think clear, so I decided to go home to find out what I wanted to do about this. I thought a lot about writing him a letter which may... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Northern Ireland
ForumindlægEr der ikke nogen der har lyst til at kigge oversættelsen efter for fejl??Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af det forenede Kongerige, fordi størsteparten...
