Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 psykologi. Resultater: 19521 til 19540 af 179765
  • over sæt om det er rigtigt

    Forumindlæg
    de havde tilbragt 2 år i Italien, da krigen kom. they have spent 2 years in Italy, when the war came. er det rigtigt???
  • Ligning..

    Forumindlæg
    Hej, kan ikke løse denne ligning.. Har prøvet rigtig meget, men ved ikke helt hvad jeg gør forkert.. 2 -3x = 2x -2 Jeg ved at svaret skal give 0 ..
  • Pascal

    Forumindlæg
    Hilfe! Har en opgave der lyder på F1=30N(Newton) F2=? A1=75mm^2 A2=3000mm^2 S1=50mm S2=? Hvad er formlerne?
  • planintegralet

    Forumindlæg
    Hej. jeg har denne opgave ∫∫R xdA ,hvor R er begrænset i xy-planen af kurverne y = x^2 og X = y^2. hvordan finder jeg grænserne ??
  • Lidt forskelligt???

    Forumindlæg
    Forkortning af brøker: a = 8ab2c3/6a3b2c Sætte på fælles brøkstreg: b = 3a/2b + 3a/2b+1 Parenteser i potens: (3+b)2 og (2a-8b)2 På forhånd tak :)
  • skæringspunkter ml. cirkel og ligning

    Forumindlæg
    Har en opgave, der lyder: Bestem eventuelle skæringspunkter mellem cirklen med ligning: (x-1)2 + (y - 3)2 = 20 og linjen med ligning: y = -x + 10
  • Ligning og reducering

    Forumindlæg
    Hej, jeg har 2 opg. som jeg ikke kan finde ud af. Det ville være skønt hvis nogen gad at hjælpe. :D 3/x +5= 3, a/b^2 * 7a/b^3
  • Omregne til procent

    Forumindlæg
    Jeg har en opløsning med 2 mg x per 1 mL. Hvad er konc. af x i procent? Koncentration = 2/1 = 2 mg/mL..., men hvordan laver jeg det om til procent?
  • Haster ! Vigtigt ! :D

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder : 5(x+7)-2(x-9)=6x + 2(8-4x) Det forstår jeg overhovedet ikke noget af .... Nogen der gider hjælpe... På forhånd tak :)
  • Opløs til faktorer

    Forumindlæg
    Kan virkelig ikke forstå det med at opløse udtryk i faktore. Opg. xyz + x^2 - xy^2 Og så er jeg lost, nogen der vil prøve forklare hvad man skal gøre?
  • fra f(x) til f `(x)

    Forumindlæg
    hvis funktionen f er f(x)=x^2 så er differentialkvotienten f `(x)=2x hvad hvis f(x)=2x^2+2x+3 så er differentialkvotienten f `(x)=?
  • Reduktion?

    Forumindlæg
    reducer: a^3 -a^2b /a^2 -2ab + b^2 Isoler t i formlen 3s = 6p /p+t tak på forhånd
  • Cirklens ligning

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg gribe denne her ligning an, hvis jeg gerne vil finde centrum og radius? 1/2 x^2 + 1/2y^2 - 4x + 6y = 6 Tak på forhånd!
  • Løsning af ligning?

    Forumindlæg
    Hej Alle, har siddet og pillet lidt ved den her ligning men kan ikke gennemskue den. Ved ikke om man kan bruge den almindelig udregning af 2. gradsligninger til den her: 3,2 * t + 4,9 * t^2 = 6,5 Tak
  • Omskriv ligning til formel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har et lille matematik-spørgsmål, som lyder: Omskriv 4x^2 - 12x + 9 til formlen (ax+b)^2. Nogen som har et forslag, til hvordan man bærer sig ad?
  • Redoxreaktion Butansyre og Natrium

    Forumindlæg
    jeg har en del problemer den denne opgave oplysninger: "Du har ar en kolbe med lidt butansyre. Du kommer et lille stykke natrium ned i syren. Derved dannes der en gas." Opgaven: Opskriv et afstemt reaktionsskema for den redoxreaktion der finder sted jeg er ikke sikker på produkterne e...
  • Trekanter

    Forumindlæg
    Uden hjælpemidler altså for at bestemme AB har jeg gjord således a^2+b^2= c c = 10 er det korrekt ? og hvordan finder jeg hc ?
  • Beregn chromatkoncentration i ligevægt

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder: http://cl.ly/43jy Hvis jeg skrev brøken op som (3x)^3 / (0.60)^2 = K Og løste for x, ville det så være den rigtige måde at finde [CrO4(2-)]?
  • Differntial ligning

    Forumindlæg
    Hej Hvordan ville i differentiere denne ligning? O(r)= √(π²+36000000)*r*|r|+2*π*r² gerne på CAS - hvis nogle af jer bruger den lommeregner :)
  • lidt tvil omkring en lille regneregel

    Forumindlæg
    hej jeg sidder lige og er i tvivl om en regneregel jeg sidder og er igang med at regne ligningen x^2-x-2=0 ud. diskriminanten=9. jeg anvender derefter -b^2-+sqrt(d)/2*a med tal indsat er det -(-1)^2+-sqrt(9)/2*a det er så her det går galt fordi jeg er i tvivl om hvilken række følge man skal regne...