Søgning på: psykologi c. Resultater: 19561 til 19580 af 61721
-
løs f(x)=6 vha. grafen
ForumindlægOpgave C) løs f(x)=6 vha. grafen Kan jeg ikke finde ud af... -
Ligger punktet på grafen
ForumindlægJeg har den lineære funktion ligger punket C (14,12) på grafen? -
Projektion
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med opgave c? (tjek billedet) Tak påforhånd -
Sandsynglihed med tre terninger
Forumindlæghejjj, jeg har brug for hjælp til nedenstående opgave - til a, c, d og e :)) -Tak -
Stofmængdekoncentration
ForumindlægHej! Hvordan skal man løse opgave c) altså den anden opgave b) Mange tak på forhånd! -
Methansyre
ForumindlægHvordan skal jeg løse b, Har ingen ideer, men a,c,d ved jeg godt -
Hubbletiden
ForumindlægJeg har lidt problemer med opgave c i denne opgave - hvordan griber jeg den an? -
pH
ForumindlægNogen der kan hjælpe med med opgave C til beregning af pH opgaven er vedhæftet -
Eksamen- eller caseopgaver i erhvervsret?
ForumindlægHej Er der nogle, som har nogle eksempler på tidligere erhvervsret eksamensopgaver eller caseopgaver på erhvervsret c med svar til? -
Hjælpppp
ForumindlægJeg er nået til opgave 2.23 og er gået i stå... En venlig sjæl der kan hjælpe mig med at forstå hvordan man gør? Et firma samler pc'er, som sælges videre til private kunder. Firmaets faste omkostninger pr. uge (husleje, fast løn til medarbejdere mv.) udgør 30.000 kr., og de variable omkostn... -
Hjælp til analyse
ForumindlægJeg skal skrive SRP i samf A og idræt B, hvor mit emne er fedme/ overvægt. Jeg skal komme ind på årsager til fedme, både fysiologiske og samfundsårsager. Jeg skal også komme ind på hvilke politiske tiltag man kan lave, for at forhindre at flere og flere bliver overvægtige, herunder kritik af... -
Valgfag?
ForumindlægHejsa. Eftersom vi i min klasse er begyndt at snakke om hvilke fag vi skal vælge til næste år, har jeg prøvet på at undersøge sagen lidt nærmere på http://www.r-u-e.dk/valgfag/g_valgmuligheder_mat.asp. Jeg ville som sådan bare høre om, hvorvidt det evt. ville være en overkommelig opgave at vælge ... -
Lavvækst, hvorfor?
ForumindlægFra 1990 - 1993 oplevede Danmark en lavvækstperiode - altså lille eller ingen årlig stigning i BNP. Efter 1994 oplevede vi en høj vækst.- Er der nogen, der ved, hvad grunden er til, at der var en lavvækst i denne periode? - Og hvorfor udviklingen vendte, og Danmark fik høj vækst efter 1994?- Kan ... -
Overvejer nyt studium
ForumindlægHej derude! Jeg regner med at stoppe på Jura (3. semester AU) og læse noget helt andet Jeg har overvejet disse: -Filosofi/idehistorie -Litteraturhistorie/videnskab -Religionsvidenskab Igennem mit studie har jeg erfaret, at det er lysten der skal drive værket. Økonomi og jobmuligheder er begrænse... -
übertheory
ForumindlægDet er jo i teorien ganske ejendommeligt, at universet lader sig definere via matematik - vi opererer med formler der gennem n aksiomer danner en harmonisk, logisk struktur. Disse ”postulater” som umiddelbart forekommer ubevislige regnes for matematikkens byggeklodser og kun obskure sind tør stil... -
En (fejlplaceret?) fysikrapport.
ForumindlægJeg faldt netop over en rapport fra en klassekammerat (https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=3361,), som jeg tilfældigvis ved ikke kan have lagt rapporten herind. Jeg ved også at det ikke er noget personen ønsker kommer herind. Derfor vil jeg gerne vide hvem der har uploadet opgaven,... -
Arachnofobi o_0 Hjælp mig please
ForumindlægJeg er frygtelig bange for edderkopper. Jeg ser dem over alt, i mit soveværelse, badeværelse, bilen, skolen alle steder. Det kommer ud af ingenting, og jeg bliver virkelig ked af selv, at se billeder af edderkopper. Selv små skræmmer mig. Jeg forsøger at finde information til at hjælpe mig onli... -
Nogen der har læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?
ForumindlægHar du læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?I så fald vil jeg gerne høre din mening og begrundelse om bogen.Bogen handler ikke om at snyde sig direkte til gode karakterer, men ved hjælp af gode tips og idéer.Holder bogen eller er det den største omgang lort?Personligt synes... -
Fænomenologi vs. hermeneutikken.
ForumindlægEr det rigtig forstået hvis man tolker de to hvoved punkter som følgende?: Fænomenologien tager udgangspunkt i, hvad pædagogen ”bør” forstå (brugerens livsverden), mens man ved hermeneutikken beskriver ”hvordan” pædagogen forstår brugeren, altså dennes livshistorie. Jeg f... -
Vælgeradfærd
ForumindlægHej :) Jeg har fået en opgave omkring vælgeradfærd, og kunne derfor godt tænke mig at koncentrere mig mest om følgende spørgsmål: Hvad er bestemmende for, hvor vælgerne sætter deres kryds? (altså når de skal stemme på et parti) Jeg håber der er nogle, som har lyst til at hjælpe mig lidt med det...
