Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19581 til 19600 af 41162
-
Min fritid på spansk førnutid (præsens) og førdatid (perfektum)
ForumindlægHej jeg søger en frivillig som er villig til at kunne hjælpe med at få rettet mine fejl og fortælle hvad det er der er godt galt med det jeg har skrevet. Jeg er ikke så god til spansk, da jeg allerede på forhånd godt ved at vedkommende som vil hjælpe, kommer til at få det hårdt. Det kunne være de... -
Det økonomiske kredsløb
ForumindlægHej. Vores overordnede emne er vendepunkter, og vi har valgt at snakke om det økonomiske kredsløb. Det kunne være fantastisk hvis i kunne komme med nogle ideer til hvad vi kan snakke om (så det hænger godt sammen med det overordnede emne). Har i nogle ... -
1 tysk sætning
Forumindlæghej, er der nogen der lige vil tjekke om denne sætrning er korrekt ? :) Historien handler om når man ikke kann finde meningen med livet. Die geschickte dreht sich um, wenn man nicht den Sinn des Lebens zu finden kann. -
Eksponentiel funktion
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig? -
opgave med logistisk vækst
ForumindlægHjælp... jeg kan simpelhen ikke finde ud af det her logitisk vækst. hvordan for jeg de rigtige resultater, jeg har kigget hele youtube igennem nu efter hjælp. jeg bruger wordmat, geogebra eller exsel, så hvis nogle kan hjælpe i de cas værktøjer, vil det være super :-) -
Eu's vinkel på vældfærdsturisme
ForumindlægHvad er EU's intentione omkring vældfærdsturisme? Fx. Skal eu bestemme hvem, der skal have bønepenge, men ikke blande sig i dagpenge g kntanthjælp som statsministeren har givet udtryk for? Please svar dette er vigtigt. -
Det moderne gennembrud - den sociale ulighed?
ForumindlægHej derude. Er der en som sidder, og lige kort vil forklarer mig noget om det moderne gennembrud - den sociale ulighed? Det ville være super! KH -
Citat
ForumindlægHej. Når man nu har et citat med, skal man så have omvendt ordstilling efter, altså: ''-------'', says he. For det ser ud til, at man muligvis kan gøre begge dele. -
vici i imperfektum
ForumindlægHvis jeg nu vil oversætte: Jeg kom, jeg så, du sejrede, hedder det så veni, vidi, viciebas? Eller vicisti? -
Utilfreds over eksamensforløb i DIO
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i dio-eksamen, hvor jeg har fået en karakter, som jeg ikke mener afspejler min egentlige præstation. I mit eget oplæg kom jeg efter min mening ind på alle punkter som står skrevet i bekendtgørelsen: "Bedømmelsen er en vurdering af, i hvilket omfang eksaminande... -
Uddannelse hvis man er interesseret i arbejde i FN
ForumindlægHej, Jeg har en drøm om at arbejde med bekæmpelse af sult, ulighed og fattigdom m.m ved at arbejde i en nødhjælpeorganisation såsom FN fx. i UNICEF, men jeg er meget i tvivl om, hvilken uddannelse der vil være den bedste hvis jeg ønsker at arbejde inden for dette område. Jeg har en samfundsvi... -
Kortsigtede udbudskurve
ForumindlægEfterspørgslen på et marked i fuldkommen konkurrence er givet ved Qi = 8100−½(P) Udbuddet stammer fra 110 identiske virksomheder med følgende omkostningsfunktionen: Ci = 4000+(2½)Qi^2 a) Bestem kortsigtsudbudskurven for en af markedets virksomheder Jeg ved at den kort... -
Konkurrenceevne
ForumindlægHej, Jeg skal lave en model med 5 faktorer og faglige begrundelser, der påvirker en virksomheds konkurrenceevne Indtil videre har jeg Løn og Kapital Jeg kan ikke komme i tanke om flere, og har brug for lidt hjælp. På forhånd tak :-) -
Hvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online?
ForumindlægHvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online? ved ikke hvad jeg skal svarer til det her spørgsmål -
tysk
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge dette igennem for mig. Es kann viele Gründe dafür. Ich denke, dass sie gerne eine Nachricht übermitteln. Ich denke, dass sie seine Geschichte zu erzählen will. Es kann auch sein, eine Strafe zu Priklopis Namen veröffentlicht werden. Darüber hinaus ist es auch ein... -
Projektopgave - GRÆNSER
ForumindlægHej Vi har projektuge i næste uge og vores overemne er GRÆNSER. Jeg har vaglt underemnet "En jord, forskellige verdner" vil bare lige hører om i havde nogen forslag til hvad kunne ingå i dette underemne, og hvad kunne problemformuleringen foreksempel være!? Tak på forhånd :) -
Til sidst i sætning med både førnutid og omvendt ordstilling.
ForumindlægHej! Hvis man nu har en sætning på tysk, som både indeholder førnutid og har omvendt ordstilling. Begge ord skal jo være til sidst i sætningen, men hvilket skal være efter det andet? - På forhånd tak! -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Forklaring på "absolute adverb"
ForumindlægHej derude. Nogen der kan forklare mig, hvad et "absolute adverb" er? -
Navneord, Verber og adjektiver
ForumindlægForstår ikke lige den første “Nomen”/Navneord. Hvad skal jeg skrive på de små linjer før ordet? Er det Die, Der osv???… Og hvorfor står der Sg., -n, Pl, Osv efter ordet?? og som det sidste spg vil jeg bare spørge om jeg har gjordt resten rigtigt :)
