Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19661 til 19680 af 33808
-
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
talesprog og skriftsporg
ForumindlægHej kan i hjælp med at omskrive den her til skriftsprog her er opgave: Alberte og Signe taler sammen med i telefon, og Alberte er blevet vred på deres klassekammerat Chrsitoffer. Alberte: Ja, og ved du, hvad han så sagde? at... at ... Det er røvsygt, at vi skal have pigerne med til fodbold. Det ... -
identitet
ForumindlægHvad er forskellene mellem en individuel og en kollektiv identitet? -
Fsa
ForumindlægHej kan nogle hjælpe mig med denne her spørgsmål: Hvert spejl måler 25 cm · 30 cm. Laura vil have en spejlvæg, der måler 150 cm· 150 cm. Hvor mange spejle skal Laura bruge til sin spejlvæg? -
Digt
ForumindlægHej: Kan det være en krydsrim fx, Men sine brune Øjne, (a) Hvor fyrigt end de hæves, (b) Og sine hvide Arme (a) Anstrængte hun forgjæves, (b) -
Das Wunder von Bern? Hjælp?
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om faderen og sønnens forhold i filmen "Das Wunder von Bern", og skal få det til at fylde mindst 5 min. jeg har dog kun til omkring 2 min, og kan simpelthen ikke finde mere om forholdet nogen steder. Derfor vil jeg høre om der sidder nogle søde sjæle som evt har ... -
Oversætte Dansk - Tysk
ForumindlægHey, nogle som kan hjælpe mig med huskeregler, guide eller lignende til brug af ordbog til at oversætte dansk sætninger til tysk? Er ret lort til tysk og tænker at det er en ide at hæve min karakter fra 02 til 4 mindst:D -
Erindring HJÆLP
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at skrive en erindring i dansk, jeg skal skrive om en ferie i italien, ved Gardasøene, byen jeg var i hedder Paschiera del Garda. Men jeg ved bare ikke hordan jeg skal starte den da jeg synes at det skal være i et lidt finer sprog, ind 7 klasses sprog hvis man kan sig... -
jeg har et par spørgsmål til jer fordi jeg har en opgave om det og jeg kan heller ikke finde ud af det.
ForumindlægHvad er grundstoffer? Hvad er forskellen på et grundstof og en kemisk forbindelse? Findes grundstoffer frit i naturen? Hvor mange grundstoffer har man fundet indtil videre? Hvad er det periodiske system? Hvad kendertegne grundstoffer fra den samme gruppe i det periodiske system? -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
Mulige eksamener?
ForumindlægNogle der ved hvor mange mulige mundtlige eksamener jeg kan komme op i med 4 A-fag? Har været oppe i max antal eksamener i 1.g og 2.g Tak :) -
franske sangere?
ForumindlægHej! Er der nogen, som kender nogle franske sangere? Jeg kender kun Calogero, men der er sikkert mange andre...? -
at holde sit studenterbevis åben??
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :) -
Alle fag skal være bestået?
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g, og har samfundsvidenskabelige linje. Jeg havde fysik og kemi i 1.g, men dumpede kemi (00) Jeg vil rigtig gerne læse jura - advokat, men der står at adgangskravene er at alle fag er bestået. Vil det så sige at mit C-niveau fag, gør jeg ikke kan komme ind på mit drømmestudie? -
Fransk begynder A - god eller dårlig idé?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge gymnasie, studieretning og så videre, og går ud fra at jeg i ansøgningen også skal vælge 2. fremmedsprog. Har haft tysk i 3 år, og må indrømme at jeg ikke har lyst til at lære mere om sproget og landet når jeg går ud af 9. klasse, da jeg ligesom synes at jeg har fået... -
Bøger til selvstudie efter gym
ForumindlægHej Alle Jeg er begyndt at læse lidt videre på matematikken efter jeg stoppede i sommers med 3.g. Jeg har lånt bogen "Funktioner af en og flere variable" af Ebbe Thue Poulsen, og den er virkelig god! Men jeg er lidt på bar bund med hvad jeg skal læse efter den? Den mangler emner som ta... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. Er der nogen der vil rette oversættelse? Det er den danske opgave der skal rettes. Cree said he would talk to the people. He would tell them what the police had told him. He also asked for time to finish the religious ceremony that had been interrupted by tear gas. The officer said he wou... -
7 korte sætninger rettelse
ForumindlægDette er 7 korte sætninger meningen er at de skal rettes og gives en forklaring på det bagefetr. jeg har prvet at rette men ved ikk om det er rigtigt og vil være glad for hvis i gad evt. komme med en forklaring og rette dem endnu en gang.. Tak på forhånd. :-/ hasttterr.. Den ikke rettet When th... -
en der vil hjælpe :S
Forumindlæger der en sød person som gerne vil se min resume af en artikel for at se om den er rigtigt lavet :D the article is about the Olympics in Beijing. The content is about doping. It tells of the Olympic Games in the old days where everything was game that was played came from one's heart and how...
