Søgning på: spansk grammatik noter. Resultater: 19681 til 19700 af 23595
-
Engelsk summary - hjælp til rettelse?
Forumindlæghej venner. kunne virkelig godt bruge en mester i engelsk til at hjælpe mig med at rette denne tekst. et af mine problemer er at jeg skrifter imellem nutid og datid. og da jeg skal aflevere den imorgen inden kl 22 er jeg lidt tidspresset. :D på forhånd mange tusind tak! Summary – J... -
SRP - Muligt emne?
ForumindlægNu har jeg et virkeligt stort problem med at bestemme hvad jeg vil arbejde med, indenfor SRP. Mine fag er Matematik og Fysik og jeg har selv set lidt på aerodynamik og planetbaner + keplers love. Mine vejleder syntes ikke jeg skal tage de 2 emner, og er faktsik på vippen til at forbyde mig ... -
Engelsk FSA 2008
Forumindlæg -
Syre-base
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Hvad sker der når man blander en saltpetersyreopløsning og en natriumhydroxidopløsning? Jeg har facit hvilket er H3O+(aq)+OH-(aq)--> 2H2O(l) Hvorfor er det H3O+, da det hverken er formlen for saltpetersyreopløsning eller en natriumhydroxidopløsning? -
Minder :)
ForumindlægHej.. Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive i en stil, der handler om at man om 10 år finder sin gamle skoletaske og i den ligger der nogle ting som vækker minder.. På forhånd tak -
Vektor
ForumindlægI starten får vi at vide, at vektor a = (1,2) og vektor b = (3,4) Opg. c) Bestem tallene s og t, så s*vektor a + t*vektor b = (-13,-1) Jeg har gjort som følger: solve(-13=1*s + 3*t and -1=2*s + 4*t, s) Så er spørgsmålet bare...hvor ligger fejlen? -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej, jeg skal oversætte en sætning her i engelsk, og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal oversætte den, den lyder: Der er ikke blevet skabt mange nye job i de seneste år, selvom alle er enige om, at det er det, der er brug for. På forhånd tak -
Hjælp til volumen af figur (pyramide og pyramidestub)
ForumindlægHej SP Jeg har brug for hjælp til opgave d) i den vedhæftede opgave, der siger: "Trekant ABC er ligesidet og har kantlængden 25 cm. Trekant EFG er ligesidet og har kantlængden 5,0 cm. Pyramidens højde er 20 cm, og pyramidestubbens højde er 15 cm. d) Bestem skulpturens volumen." Jeg... -
Reaktioner
ForumindlægHej alle, jeg sidder med en opgave jeg ikke kan forstå - nogen der kan help ? Consider the cell (Fe(s) lFeSO4(aq, a=0,0250)l lHg2SO4(s)l Hg(l). a)Write the cell reaction. b)Calculate the cell potential, the equilibrium constant for the cell reaction, and DeltaG at 25C? -
Israel Palæstina SRP
ForumindlægHej venner. Jeg i gang med, at skrive SRP om Israel og Palæstina konflikten.. jeg er i gang med, den redgørende del hvor jeg har skrevet om palæstinas deling og israels oprettelse uafhængighedskrigen ti-dags krigen udrensning af palæstinenserne i alt er jeg oppe på 4 sider i den re... -
Dårlig i skolen hjææææælp!!??
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse. Jeg er dårlig i alle fag. Jeg har haft Terminsprøver, i alle fag har jeg fået 00. Ikke den eneste 02 :( Hvad skal jeg gøre. PlllllZzzz hjææææælp !!!??? -
Sætning eller ej?
ForumindlægEr dette en sætning eller ej? Han svare ikke på hendes besked. Jeg tænker, at det ikke er nogen sætning, da verbet "svare" ikke er nogen finit form -> det står i infinitiv. Har jeg forstået det rigtigt, eller ej? -
Er der nogle (huske)regler? Jeg skal bruge det til terminsprøven...
ForumindlægHej er der nogle som vil forklare mig: Hvornår man bruger "so og as" Hvornår man bruger "as og when" Hvornår man bruger "at og in" Hvornår man bruger "something og anything" Hvornår man bruger "of og by" Hvornår man bruger "even thoug... -
Kvinder som sexsymboler
ForumindlægJeg har projekt uge i denne uge og jeg har emnet "Kvinder gennem tiden" Så har jeg valgt at skrive lidt om kvinder som sexsymboler både gennem tiden og nu. altså gennem tiden tænker jeg lidt at Marilyn Monroe er et godt sexsymbol, hvad syntes i? Hvorfor syntes i at hun var et sexsymbo... -
Matetik
ForumindlægHej allesammen sidder med en andengradsligning, som jeg lige løst, men er ikke sikker på at den er rigtig. Håber i kan hjælpe :-) x2+8x+15=0 Jeg er nået frem til at, der er to løsninger. Den første løsning giver -7 og den anden giver -9, da -8+2/2*1=-7 og den anden, -8-2/2=-9 Kan det passe? Tak... -
Hvad er induktion det haster!!
ForumindlægHej jeg skal til at lave en rapport om induktion, men kan slet ikke finde ud af hvad det er for noget... Please hjælp mig. -
Bestem funktionsforskrifterne for de grafer der er tegnet
Forumindlægopgaven lyder Bestem funktionsforskrifterne for de grafer der er tegnet i kordinatsystemet... Hvordan gør jeg det ? OBS det skal være i excel Se vedhæftet fil... -
Sumfunktion
ForumindlægHej. Kan I give nogle hints til a) og b)? -
Læs korrektur!
ForumindlægHej. Vores lærer synes, at det er en god ide at finde en til at læse korrektur på vores opgaver. Er der en der vil det. Der skal kun rettes småfejl, som eventuelt kunne være tastefejl osv. Jeg tager gerne imod forbedringer. Håber der er en, som vil hjælpe. På forhånd tak. -
Partialtoner, hjælp.
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til nogle opgaver i fysik. Jeg har de her partialtoner som jeg har aflæst: n fn/Hz 1 23,30 2 47 3 13,06 4 96,43 5 192 Så skal jeg diskutere om fn = n *f1 kan bekræftes, ved at udregne n*f1 for n = 1,2, 3 osv. Er d...
