Søgning på: vejledning til engelsk essay på A-niveau. Resultater: 19761 til 19780 af 32803
-
Rette 6 korte linjer?
ForumindlægEn oversættelse fra dansk til engelsk. Oversættelsen på engelsk rettes. Ordene med "" er jeg især i tvivl om. Den danske: Stanley kom i tanke om at der ingen kaffe var i huset, og heller ingen mælk. Han måtte have kaffe, så han var nødt til at gå ud. Men turde han? Ville de stå nede... -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
Kender i disse censorer?
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
hvordan skriver man en til et 10 tal??
ForumindlægHey folkens.. Jeg synes selv jeg skriver rigtig flot på engelsk... og jeg har næsten aldrig nogen grammatiske eller sproglig fejl når jeg skriver engelske stil... men alligevel får jeg kun 7?? altid... uanset hvor meget jeg gør ud af stilen...altsåå om jeg skriver den kl. 2 om natten eller bruge... -
AT - Fremlæggelse
ForumindlægHej, jeg går i 2.g og vi er i gang med vores AT-forløb. Vi skal ikke aflevere nogen synopse eller noget, vi skal kun fremlægge. Vi skulle finde nogle metoder i vores fag "biologi og engelsk", vores emne er "autisme". Vi er nået til det punkt hvor vi skal "flette" v... -
Hvad er "rent" fysik på KU..?
ForumindlægHej Jeg har hørt at man kan studere rent fysik på uni, men hvad er rent fysik, hvad beskæftiger man sig med der? -
Nogle "13-tips"?
ForumindlægHeyJeg skal, som sagt før her i forummet, op i biologi (c-niveau).Jeg klarer mig rigtigt godt i bio og ku derfor godt tænke mig at få karakteren helt op at ringe....Derfor er jeg interesseret i nogle tips til 13-tallet, ikke generelt, men kun om biologividen. Måske et lille guldkorn eller måske l... -
Matematik
ForumindlægHejEr der en der har matematik opgavebogen (Eksamensopgaver i matematik) ved hånden, og som kan hjælpe mig med opgave 3.043.På forhånd mange tak:-) -
Hjælp Til Fysik Eksamen
ForumindlægJeg skal fysik eksamen, og derfor er jeg lidt nervøs, jeg har prøvet og søge i forumet, men fandt ikke det jeg helt skulle bruge, så jeg håber der er nogen som vil hjælpe migJeg er ikke helt sikker på hvordan selve eksamen kommer til at forgå, er der nogle steder man kan læse om det, eller er der... -
Eng: Genitiv mht. "seventies"?
ForumindlægSidder lige og laver en oversættelse og vil bare gerne vide, hvordan "seventies" får genitiv. Jeg ved godt, at der ved tidsbetegnelser skal være 's, men gælder det også i dette tilfælde? Seventies's? Stavekontrollen siger nej, men det lyder da også underligt at sige "...of ... -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at gennemgå et eksamensspørgsmål for klassen som lyder: De elementære variabelsammenhænge Variabelsammenhænge for lineær, eksponentielle og potentielle modeller skal gennemgåes. Hvordan ville I stille dette op? -
Fysik/matematik - lommeregner problemer.
Forumindlæg96,5g*4,18kJ/kg*K*(320,15K-340,15K)/ 84g*(320,15K-296K)Hos mig giver det et 5-cifret resultat hvilket er usandsynligt, håber nogen kan tjekke det :)Tak på forhånd -
Spansk & kommunikation
ForumindlægHej.. Jeg går i 3.g og snart nærmer sig jo de store spørgsmål om, hvad der skal ske efter sommerferien! Jeg overvejer meget meget kraftigt at starte direkte på handelshøjskolen for at studere spansk og kommunikation.. mine spørgsmål er så: er det bare verdens dummeste idé?? jeg mener, er niveauet... -
Skift fra HTX til STX?
ForumindlægHej. Jeg står med det problem at jeg meget gerne vil skifte gymnasium. Efter at have fået en ny klasse her til jul synes jeg at det er gået helt galt socialt. Jeg føler mig lidt malplaceret i klassen, da jeg har meget lidt til fælles med de fleste i klassen. Jeg kunne godt tænke mig at skifte gym... -
Finansspørgsmål
Forumindlæg1. Redegør for tankegangen bag keynesianismen med udgangspunkt i nationalregnskabsligningen. ligningen lyder således: (1) Yd = C+G+I+X–M (2) Yp = Yd De bogstaver, der indgår i de to ligninger, står for: Yd (Yield) er den samlede indenlandske efterspørgsel (demand), dvs. den samlede efte... -
rektangel i trekant
Forumindlæggodaftenfølg. punkter er givet for en trekant: A(1,0), B(-1,0) og C(0,1). Heri er der indskrevet et rektangel. To af rekatnglets hjørner ligger på AB og de to andre ligger på hhv. AC og BC. Det hjørne der ligger på AC, betegnes P og har 1.koordinat x.Nu skal jeg bestemme x så rektanglets arealt e... -
Om lineær vækst, hjælp :)
ForumindlægHej alle sammen håber i kan hjælpe mig, da jeg er gået i stå ( kig i vedhæftet dokument) -
Kemi studie
ForumindlægHey :)tænkte på om der var nogen som vidste hvad man kan blive hvis man fortsætter med at læse kemi.. kan kigget på en uddannelse hvor man blive kemienginiør, men det er vist ikke den samme som uddannelsen på universitetet.. hmm..hvis der er nogen som ved noget ville jeg da være interesseret i at... -
vektorregning
ForumindlægHej Jeg ville lige høre, om der var en, som kunne hjælpe mig med vedhæftede opgave vedrørende vektorer? Mvh, Mogensen
