Søgning på: analyse william. Resultater: 19861 til 19880 af 24034
-
æventyrets fe
Forumindlæghej er der en der har lavet en opgave om æventyrets fe , som er skrevet af viggo stuckenberg? -
Strålebane efter brydning formel?
ForumindlægHej jeg har en matematik opgave jeg ikke kan løse, jeg håber der er nogle der kan hjælp :) Den er vedhæftet som billede. lige et bonus sprøgsmål er hvad er det egentlig der sker? hvad fortæller y-væriden noget om? På forhånd tak :) -
spektrum
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor jeg skal bestemme molekylarion og basetop og mulige sumformler ud fra massespektrum som jeg har vedhæftet. Jeg har aflæst molekylarion til 217 og basetop til at være 135 Så har jeg beregnet at der er 16 carbons og 25 hydrogener. Ved at regne 217/13=16 og Antal hydrog... -
Projektopgave - selvmord
ForumindlægHej mennesker Vi er to piger, der i vores projektopgave har valgt at skrive om selvmord under overemnet frihed. Vi har valgt at fokusere meget på den mentale frihed, om den opnås ved selvmordet, og om der er en frihed i selve det, at du har valget mellem livet og døden. Derudover perspektiver... -
Hvad betyder "kritisk vurdering"?
ForumindlægHej. Jeg har fået et spørgsmpl hvor jeg skal lave en kritisk vurdering af teorier om individet i det senmorderne samfund... Hvad betyder kritisk vurdering? mvh -
Hvad består en sætning af?
ForumindlægHej jeg har fået at vide af at lange adverbier enten skal stå først i sætningen eller sidst i sætningen. Men så har jeg lige et spørgsmål, hvad består en sætning af? Er det bare et verballed og et grundled eller hvad? -
Bestem kritiske punkter
ForumindlægEn funktion f(x,y) er givet ved: f(x,y)= x2-3xy+y2+3y2 ,(x,y) Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg er gået i stå. Jeg har vedhæftet en fil med mine udregninger. -
Læs korrektur!
ForumindlægHej. Vores lærer synes, at det er en god ide at finde en til at læse korrektur på vores opgaver. Er der en der vil det. Der skal kun rettes småfejl, som eventuelt kunne være tastefejl osv. Jeg tager gerne imod forbedringer. Håber der er en, som vil hjælpe. På forhånd tak. -
voksende funktion
ForumindlægJeg kan ikke lige se mig ud af den, kan jeg ikke bare regne f'(x)=0 og vise den vej? -
Hvordan virker investeringer?
ForumindlægHej, jeg ville spørge om investeringer og hvordan de virker helt basalt? Jeg har prøvet at google mig til hvordan det virker, men med ingen resultater. Jeg er igang med min AT, men har sådan set aldrig undersøgt/vidst hvordan investeringer virker. Håber I kan hjælpe mig. -
inverse funkioner. injektive
Forumindlægnår jeg læser powerpointen fra forlæsningen står der at : ligesom Sinus er Cosinus ikke injektiv? Men i sinus står der f.eks at den er injektive fordi den voksende. grafen vokser fra -1,1 og fra -pi/2 til pi/2. Jeg spørge efter hvad menes der når den ikke er injektiv -
plaigerskontrol
ForumindlægHvis man ikke har taget direkte noget for nettet, men har oversat fra dansk til engelsk vil det så blive plaigeret. -
Hvad betyder blomstens niche?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet) -
R studio
ForumindlægVed I hvordan man bruger R studio? -
Genre
ForumindlægJeg står her med en opgave og kan ikke lige huske alle de undergenre der er. det jeg har er en novelle, men mangler undergrene til det, det er til dansk på niveau D -
Erhvervscase om Århus Charter på HHX
ForumindlægÅrets Erhvervscase er om firmaet "Århus Charter", som har 24 år på bagen og ejes af søstrene Jette Rantala og Ulla Stæt Andersen. Her kan erhvervscasen 2012 diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke! Nyttige links: - Århus Charters hjemmeside. - Studienets nye guide til sy... -
En sætning
ForumindlægJeg har et problem med sætningen her, hvor jeg er usikker på, hvorvidt grundleddet skal betragtes som værende i ental eller flertal: When moving to a metropolis one will have to adjust heavily [as public behaviour and social relations are/is much different from the basic standards of a rural... -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
Novelle i datid - Problem
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en novelle fra en FSA. I et af kravene står der at novellen skal skrives i datid. Jeg plejer altid at have godt styr på sådan noget, men nu har jeg forvirret mig selv og er gået i panik :) Når jeg skriver min historie i datid, er det så stadig tilladt at sk... -
Engelsk eksamen i morgen :-(
ForumindlægHeey alle ! Ville liii hører a om hvad folk tager med til deres skriftlige engelsk eksamen i morgen ? Om i evt. havde nogle gode ideer til hvad der er en god idé at have med ? Er der ikk nogen der måske har en model på hvordan man bygger en tale op ? Da jeg frygter det er det der kommer !!
