Søgning på: tysk disposition jung sein. Resultater: 19861 til 19880 af 19901
-
Hjælp til forståelse af tekst
ForumindlægHej kære kloge mennesker Det er første gang jeg stiller spørgsmål til jer, og håber i vil svare mig senest Tirsdag aften:) Jeg har en tekst på tysk om en kvinde som tager hævn fra sin ex, men jeg kan ikke forstå hvordan hun tager hævn, fordi jeg synes det lyder inviklet, håber i vil hjælpe :) ... -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægJeg er ikke ligefrem den bedste til tysk, og jeg har ærlig talt ikke fulgt med eller lavet mine ting, men det har jeg tænkt mig at gøre noget ved nu. Jeg har derfor siddet og bakset med denne oversætelse alene i ret lang tid. Jeg håber, at der er en venlig sjæl, som vil rette det for mig - og evt... -
Astronomi
ForumindlægDet kan være, jeg har forpasset tiden, men lærere har også eksamenskuller og usunde interesser. Elleve eksamener. Kan du stikke den? Du får lidt oplysninger alligevel. Keplers love findes der tre af. Han formulerede dem på basis af Tycho Brahes optegnelser. Tycho var interesseret i at levere ammu... -
Rettelse af oversættelse.. PLEASE hjælp
ForumindlægDANSK: Urlaub in LissabonFor 2 måneder siden sagde min søsters chef til hende ” En medarbejder fra vores kontor skal deltage i en miljøkonference, som skal finde sted i Lissabon. Hvis De ønsker at deltage, vil vi udvælge Dem til det”. Han opfordrede hende (til) at tænke over det. Først overvejede... -
KU Kvote 1 - 2006
ForumindlægKvotienter i kvote 1 ved Københavns Universitet 2006Tabellen viser antallet af ansøgere, antallet af studiepladser og grænsekvotienterne (optagelseskvotienterne) til de enkelte optagelsesområder ved optagelsen i 2006. Tallene kan hentes som pdf.Du skal være opmærksom på, at grænsekvotienterne kan... -
Kunsten at være godt forberedt til eksamen
ForumindlægEr det en kunst at være godt forberedt? Den påstand vil vi hermed gerne tage op til diskussion, for det at være velforberedt kan måske bedst beskrives som en cocktail af god ordenssans, en portion selvdisciplin og et skarpt fokus - og omsat til virkelighed; store mapper med faneblade og masser af... -
Essay
ForumindlægHej alle, har lige skrevet dette essay, og jeg vil gerne høre både ros og ris, og evt. en karakter, sidder til første terminsprøve i niende klasse, så hjælp gerne :-D Det Smukke ved Danmark Det smukke ved Danmark, hvor skal man starte? For Danmark er på mange måder ikke et land som andre. Nej D... -
Eine Übersetzung
ForumindlægHey jeg har lavet en oversættelse fra dansk til tysk som jeg har haft store problemer med. Jeg vil gerne vide hvad mine allerstørste fejl er. God weekend til alle Terrormistænkt blev aldrig afhørt i Blekingegade-sag Justitsministeriet er igen i søgelyset for ikke at have fundet sandheden om Blek... -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Essay
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil læse denne her hurtig gennem og se om jeg skal tilføje/slette noget? Ville også lige spørge, er det en god idé, at teksten indeholder ordet 'fucking? (den står i linje 4) Jeg kan heller ikke finde en overskrift til mit essay, er der nogen der har nogle idéer til... -
Løst og fast sammensatte verber
ForumindlægHej :) Jeg skal op til prøve i tysk i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvornår man sætter "ge" ind i et ord. Eks. hvis vi nu har ordet ankommet og købt. Der skal "ge" ind fordi at endelserne på dansk slutter med et og t, er det rigtig eller er jeg fuldstændig forkert på den. ... -
Købeloven opgave - Hjælp?
ForumindlægHej.. Nu har jeg fået lidt problemer med Jura igen, håber i kan hjælpe. Ribe Maskinstation A.m.b.a. opstod i 1947. I dag er det en moderne og veldrevet virksomhed med lige vægtning mellem landbrugs- og entreprenørarbejde. De ansatte i landbrugsafdelingen er også medlemmer og dermed medej... -
Erfaring med ABC-gruppen eller C.L. Seifert?
ForumindlægHej derude! Nu sidder vi i elevrådet og skal beslutte hvilket firma vi vil arbejde med, når vi skal have studenterhuer. ABC-gruppen tilbyder huer af rigtig god kvalitet, mens C.L. Seifert tilbyder sikkerhed i leveringen. Er der nogen der har erfaring med nogen af de to? Vores problem er neml... -
Oddervognen
ForumindlægHer kan erhvervcasen 2010 på HHX-2 om "Oddervognen" diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke :) -
Diskussion
ForumindlægDet er min erfaring fra forummet, at der er mange som gerne vil diskuttere dansk politik, USA’s udenrigspolitik m.v. Jeg har nu oprettet et forum til dette, da jeg har fundet det upraktisk at man skal diskuttere forholdene i Mellemøsten, USA’s udenrigspolitik de sidste ti år osv. i et forum, der ... -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Saddam !!
Forumindlæghvor mange synes at Saddam er en svin ?Jeg vil have jeres svar TAK ! -
Statistik hjælp/vejledning/undervisning tilbydes
ForumindlægHar du brug for hjælp til statistik i forbindelse med eksamen, dit projekt, din opgave etc. så send en besked. Jeg er vældig tålmodig, pædagogisk og har en bred erfaring. Er civil-ingeniør, PhD i anvendt statistik og har arbejdet 15 år som statistiker. Mvh Jens (Bor i Nordsjælland) -
THISE Erhvervscase
ForumindlægHey.Opretter hermed et forum, hvor vi kan diskutere Thise Mejeri som e-case med hinanden!Held og lykke c",)-Pede -
Afskaf årskaraktererne
ForumindlægI gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d...
