Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 19941 til 19960 af 26896
-
Sletning af opslag
ForumindlægHejsa er det muligt at få slettet ens opslag? Mit opslag må gerne blive fjernet -
Ligning for tangent til graf i punkt
ForumindlægHej! Jeg har fået stillet denne opgave (vedhæftet). Jeg har styr på a), men har brug for hjælp til b). Jeg må gerne bruge maple til min opgave, og har derfor fået hjælp til at differentiere ligningen. Det har jeg gjort ved at sige f(1), og efterfølgende f'(1). f(1) er = 4, og f'(1) er =... -
pks og kinin
Forumindlæg4. De to aminogrupper har syre-base egenskaber – den ene er en tertiær amin og den anden amin er en del af den aromatiske grundstruktur. Ved neutralt pH er kun den ene gruppe protoneret (=gruppen med pKs 4,1) og ladningen for kinin ved pH 7,0 er derfor +1 Kan nogen hjælpe med flg.: Hvi... -
2. semester af studie, planer om at droppe ud. Kan jeg blive smidt ud for ikke at dukke op?
ForumindlægJeg er på mit 2. semester af mit studie og jeg har indset at det ikke er mig overhovedet. Jeg har bestået alt på 1. semester. Mit spørgsmål er om jeg kan blive smidt ud for ikke at møde op til noget eller aflevere noget? Selvfølgelig eksamener, men jeg snakker undervisning, altså heller ikke afle... -
albedo, naturgeografi - HJÆLP
Forumindlægnogen der kan hjælpe med disse spørgsmål: - -
differentialregning
ForumindlægJeg forstår ikke hvordan man løser denne opgave? -
problemløsning regne baglæns
ForumindlægHej jeg har en opgave som jeg ikke rigtig forstå helt. 20 kr. 55/2= 27,5 kr. Fik Anna 190 kr.? -
carbonhydrider navngivning
ForumindlægHej, jeg er igang med at øve mig med nogle opgaver for navngivningen af carbonhydrider, men jeg tror faktisk jeg har lidt svært ved disse opgaver (se vedhæftet fil), jeg skal Konverter nogle strukturformler til linjestrukturer (stregtegninger) -
Differentiel regning med f'(x)
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe med den opgave? opgaven er vedhæftet -
skitsere graf
ForumindlægKan nogle hjælpe med hvordan jeg bruger den ekstra infomration over c? Jeg forstår at toppunktet er der hvor buen vender op/ned, hvor det er x,y som er (3,4) (T). yderligere er a ikke opsitiv, så vil parablen være glad? Er der nogle der kan skitsere så jeg kan sammen,igne? -
Gør rede for arralet
ForumindlægHejsa, jeg har siddet med min aflevering i en uges tid nu og mangler at få lavet opgave 1. Den skal laves uden hjælpermidler (i hånden) men jeg kan ikke finde ud af den. Jeg vil gerne have hjælp til spørgsmål a og b. Opgaven er vedhæftet, tak på forhånd :-) -
integral
ForumindlægHej har brug for hjælp til denne opgave -
Hjælp til eksamen lidelse i verden religionerne.
ForumindlægHej alle. Vi er to piger som lige har trukket religion som vore eksamensfag. Vi har værert så heldige at trække lidelse i verdenreligionerne og mangler lidt inspiration på hvordan vi skal komme igang. vi har lavet en problemstilling som lyder " Hvordan ser kristendommen på lidelse og hvorda... -
rødder og diagonaliserbarhed
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til følgende opgave (vedhæftet). Jeg har vist (i) altså det karakteristiske polynomium. Dog kan jeg ikke rigtig komme videre med (ii) og (iii), da vi har en fjerdegradspolynomium. Håber nogle kan hjælpe mig :(( -
Areal under graf
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvad arealet under v(t) grafen er? -
Dumpede kemi
ForumindlægHej, jeg har lige være til kemi b eksamen og fået 00, men fik 7 i årskarakter. Så her er mine spørgsmål: hvor meget trækker det ned i snit Skal jeg læse kemi op, hvis bestået kemi kræves på en videregående uddanelse, eller redder årskarakterne mig? Har jeg dumpet kemi fuldstændigt og er de 2... -
Omskriv en forskrift til formen af en andengradsligning
ForumindlægHej folkens, Jeg sidder og skriver noter til min kommende årsprøve i matemaitk, men jeg kan ikke huske, eller finde, hvordan man kan omskrive en forskrift til at passe med andengradsligning, f.eks. havde jeg den her opgave i en test for nyligt, men lærerns forklarelse og det jeg kan finde giver ... -
brøk
Forumindlæg(2/x)/(1-(2/x)) = 1-x ? Kan i eventuelt forklare jeres svar hvis ovenfornævnte ikke skulle være rigtigt -
Er strækning og hastighed ligefrem proportionale?
ForumindlægHej Jeg ville spørge om strækning og hastighed er ligefrem proportionale ved et fast tidspunkt? For jeg har lavet en videoanalyse, hvor jeg har fået en for stor værdi af Månens tyngdeacceleration, kan det skyldes, at jeg har sat punkter for langt nede, så han har "bevæget" sig længere... -
Klaveret?
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Klaveret af Louis Jensen og kan sende det, eller give råd? Tak på forhånd
