Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3341 til 3360 af 3597
-
Karakterfidus
ForumindlægSelvom det måske er lidt sent for mange af jer, kan der være en fidus, som betyder, at man kan komme ind på medicin, selvom kan er dårlig til eksempelvis matematik. http://www.berlingske.dk/danmark/studenter-benytter-karakterfidus -
Del jeres guldkorn til dansk stil (noter, gode vendinger, forbindeord, ord osv.)
ForumindlægDer er sikkert nogle af jer herinde der har nailet danskfaget. Til jer vil jeg høre om i vil dele jeres viden. Jeg skriver godt, men det kan forbedres. Vil gøre alt for at få 12-tallet. Jeg er tæt på. Derfor er jeg åben for input fra andre. Ydermere kan opslaget bruges som hjælp til mange andre... -
Usikkerhed omkring metoder til min AT eksamen. hjæælp
ForumindlægHej. Min at eksamen er lige rundt om hjørnet, og er i tvivl omkring nogle punkter, som jeg gerne vil have styr på. Problemformulering Hvorfor har nutidens unge brug at iscenesætte sig gennem nyere medier, og hvordan bliver de iscenesat? Problemstillinger 1) Hvordan karakteriserer Anthony Gidden... -
eksamen i morgen
ForumindlægHej lige 3 spørgsmål: kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal perspektiverer til de andre AT-forløb. Har om mæslingers vej til den nye verden i biologi og historie nogle der har ider? - her er min studierapport: Oversigt over gennemførte AT-forløb Titel 1 AT1: Terror Titel 2 Menneske og mi... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der kan rette min oversættelse fra dansk til Spansk.. Paco er fra Cuba. Han bor i hovedstaden, som (que) er La Habana. Cuba er en ø i Caribien. <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family: "Time... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHejsa verdens sødeste mennesker. Jeg vil blive meget glad, hvis I kunne rette min engels stil. it ´s very important!!! Hav en fortsat god aften;-) (Den her stil handler om en musik videom, hvor der er en "levende" mælk i musik videoen. Jeg har skrevet den fra mælkens synsvink... -
rettelse
ForumindlægHi jeg er skide dårlig til tysk.. kan i hjælpe med at rette den??\n\nSpg. 2.\nDas Internet Spieler eine groß Rolle in meinem Alltag. Wenn ich in der Schule bin, brauche ich das Internet, und wenn ich zu Hause bin bin, baruche ich auch das Internet. Das Internet mit dem Computer ist ein von den wi... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej :-) Jeg tænkte på om i vil kigge på min oversættelse og rette eventuelle fejl? Jeg har oversat den fra dansk til engelsk. Særligt fokus på S-genitiv og of-konstruktion :) Musik i undergrundsbanen Det er en efterårsmorgen i London og begyndelsen af en ny arbejdsdag for Taiken Mikk... -
læserbrev
ForumindlægHey... håber der er nogen der måske kunne hjælpe mig med af finde ud af om dette læserbrev er ok. \n\nLæserbrev:\n \nVed udgivelsen af Niarns nye album ”Årgang 79” er der blevet megen debat, hvor vidt netop rap-tekster er med til at ødelægge det offentlige rum her i samfundet. Ikke mindst forfatt... -
Rettelse af stil.
ForumindlægJeg håber, i vil tage jer tid til at rette min stil :) Die „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern ist, hänseln und verhauen sie ihn. Sie sind sehr widerlich, ge... -
hjælp haster rettelse
ForumindlægMeine Familie Mein Perfekte Familie, wir sind vier Personen in meiner Familie ich, meine Mutter, mein Vater und mein Bruder. Ich heiße Stine Sofie Thun. Ich bin 16 jähre alt. Mein Geburtsdatum am 14 Juni 1991. Mein Naturhaarfarbe ist dunkel ... -
rettelse hjælp haster imorgen afl.
ForumindlægMeine Familie Mein Perfekte Familie, wir sind vier Personen in meiner Familie ich, meine Mutter, mein Vater und mein Bruder. Ich heiße Stine Sofie Thun. Ich bin 16 Jahre alt. Ich wurde am 14 Juni 1991 geboren. Meine Naturhaarfarbe ist dunkel bl... -
Akut hjælp
ForumindlægSkal op til prøve og håber i lige kan bruge 5 min på at læse mine ting igennem og give feedback på hvad jeg kan gøre bedre, eller hvis der er noget jeg skal rette. Det ville være en stor hjælp :) 1. Præsentation af teksten: Teksten hedder “Mormor i papegøjeskabet” og er en novell... -
metafoer, synomyer og billedesprog ..
Forumindlæghej ,. nogen der kan hjælpe mig og fortælle om der nogen af de ting i denne tekst ? [Chorus] Verden, den er stor Mærk dig mine ord Jeg trives hvor jeg bor Men jeg savner Sudan og den røde jord Min far, min søster og min bror... ye-ah Så Verden den er stor Mærk dig mine ord Jeg savner min mor N... -
Tysk - oversættelse
ForumindlægHej :-) Nogle der er gode til tysk derude, som kan rette min tyske oversættelse igennem for grammatik fejl? :-) Det ville være mig en stor hjæp! tak på forhånd :-) Dansk del: Romantikken er en periode som næsten alle enten kender eller har hørt om. Det er en periode, der var fyldt... -
HJÆLP!!! forstår nicht
ForumindlægWenn es den ganzen Tag regnet, traüme ich davon, in der wanne zu liegen, mit Schaum. Mein Alltag sieht so aus: Um acht Uhr klingelt mein Wecker mrgens,dann höre ich Radio, am liebsten die Nachrichten oder klassische Musik. Dann rolle ich mein Sachen zusammen, räume den Hauseingang, binde die Tasc... -
Det haster!!!
ForumindlægWenn es den ganzen Tag regnet, traüme ich davon, in der wanne zu liegen, mit Schaum. Mein Alltag sieht so aus: Um acht Uhr klingelt mein Wecker mrgens,dann höre ich Radio, am liebsten die Nachrichten oder klassische Musik. Dann rolle ich mein Sachen zusammen, räume den Hauseingang, binde die Tas... -
tysk stil
Forumindlæghej jeg ville høre om nogen ville rette min tysk stil, og evt komme med nogle "feedback" og råd angående sætningskonstruktion og tid. Liebe Mutti Ich Weglauft haben, mit meiner Freunden, zu die DDR, ich auf ein neues Start hoffen, in ein Sozialistische Gesellschaft, wo die Reichen die A... -
Fra Dansk til Spansk Haster!!!
ForumindlægHej' Hjælp til grammatiske fejl, fra dansk til spansk oversættelse. Har bruget ordebog og computer oversætte, men synes der er nogle sætninger som ikke giver den rigtig mening. Dansk; Han begyndte at skrive sange med politisk engagement og i denne periode skabte han nogle af sine mest kendt... -
Hjælp til kort tekst :-)
ForumindlægHej' Hjælp til grammatiske fejl, fra dansk til spansk oversættelse. Har bruget ordebog og computer oversætte, men synes der er nogle sætninger som ikke giver den rigtig mening. Dansk; Han begyndte at skrive sange med politisk engagement og i denne periode skabte han nogle af sine mest kend...
