Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3521 til 3540 af 3597
-
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Biologi på STX giver ikke adgang
Forumindlæghej allesammen. - i dag blev jeg (3g'er) præsenteret for et foruroligende faktum. jeg selv går på biotek A linjen på mit gymnasium. men disse der går på biologi A , idræt B og Mat B har ikke høje nok niveauer til at komme ind på de fleste naturvidenskabelige studier på universiteterne ... -
Hvilken bærbar skal jeg vælge?
ForumindlægHey.. Jeg skal til at købe en god bærbar til studiebrug, og da jeg ikke har meget forstand på computere, vil jeg høre om nogle af jer har gode/dårlige erfaringer med bestemte bærbare og kan anbefalde en? Jeg skal bruge den til skolebrug (noter, filhentning, opgaveskrivning mm.) Den skal have go... -
Logaritmer
ForumindlægJeg har aldrig forstået forskellen mellem log og ln. Hvorfor bruger vi ln og e? -
Dansk STX Studentereksamen 25-05-10
ForumindlægHvor'n gik det folkens? Hvilken opgave valgte i? -
Hvad vil/har I søgt/søgte I i sin tid og hvorfor?
ForumindlægHalløjsa. :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i overvejer at studere/har søgt ind på/studerer/har studeret samt hvorfor i har valgt det/valgte det og hvis i er i gang eller færdige, hvad syntes i så om det? Levede det op til jeres forventninger? Hvordan er fagets miljø rent fagligt og også s... -
Digt analyse please hjælp!!!
ForumindlægHej hvis du kan hjælpe, må du meget gerne, er ved at tude over det her. (BTW ER OVERSKRIFTEN "SELEKTION") For det første synes jeg ikke rigtig der er nogle rim ikke andet end i 1 strofe som er bogstavrim? For det andet er jeg i tvivl om kompositionen, skal det være cirkel, fordi det v... -
Rêve et réalité, Amélie Poulain, des questions et une traduction
ForumindlægJeg håber der er nogle der har tid til at læse min fransklektie igennem :) Jeg vil meget gerne have forklaret mine fejl - især med fokus på dans/en i oversættelsen. Traduction Kontrasten mellem drøm og virkelighed spiller ofte en vigtig rolle i litteratur og film. I litteratur ser vi det... -
Tilstand: Venter!
ForumindlægSidder oppe på skolen og venter. Overvejer pt. om jeg skal finde min ipod frem og høre noget musik inden næste time går i gang men tror jeg springer over nu. Skal alligevel lytte til musik i godt to timer efter skole når jeg skal ned og træne. Jeg synes jeg venter. Eller nu i dette øjeblik er det... -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
HJÆLP, giver det mening/rettes!!
ForumindlægComme loisirs, j’aime écouter de la musique, et être avec mes amis et amies. Je peux aime aussi le danse mais je ne passe pas beaucoup de temps là-dessus parce que je suis occupé à faire ses devoirs, à l'école et au travail. Je ne vais pas à quelques ... -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Storby
ForumindlægNogen der vil rette mit danske essay igennem? Jeg skal tage udgangspunkt i Engen af Marianne Larsen, Dan Turèlls Storbyens Pris og Inger Christensens: Et samfund kan være så stenet: Et samfund kan være så stenetAt alt er en eneste blokOg indbyggermassen så benetAt livet er gået i chokOg hjertet e... -
kommaer og punktummer af danskstil
ForumindlægHej allesammen håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg er ikke særlig god til at sætte kommaer og punktummer men jeg arbejder med det, men jeg har den her stil for til på Tirsdag og mangler bare lige at rette den igennem, men har virkelig ikke tiden så kan ikke nok hjælpe mig med at rette den her ... -
Oversættelse! Noget af en opgave..
ForumindlægHej.. Jeg skal oversætte nedenstående tekst til spansk, hvilket jeg har prøvet at gøre, men er ikke ligefrem den bedste, så ville være yderst taknemlig, hvis nogen ville tage sig den ulejlighed og lige rette de helt store brølere! Marcos Tabul blev født i Zapallo Grande i 1952. Nu bor han ikke læ... -
sætninger
ForumindlægHey studis:)Tysk stil. Jeg vil sætte stor pris på hvis tysk-genierne gad at kaste et blik på den.Det er især de understregede ord/sætninger:----Mitten ins Herz -Doris Dörrie WiedergabeDie Geschichte, „Mitten ins Herz“, handelt von ein junges Madchen. Ihr Name ist Anna, und wir hören von ihr besch... -
Ville nogen venligst rette?
ForumindlægHej, Har et referat af en tyskbog og ville blive rigtig glad hvis nogen ville rette det igennem? ^^ Hvis det altså ikke er for langt... o.O Ej, det er okay, men hvis nogen havde tiden ville det være super. På forhånd tak. Im 17 Jahrhundert waren viel Amischen von Deutschland nach USA immigrier... -
Dansk Stil om Unges
ForumindlægGoddag derude! Jeg er en niende klasses elevn som i dag, PÅ FØRSTE SKOLEDAG! Fik en stil for, men situationen vendte hurtigt, for et af oplæggende passede mig fortræffeligt! Tøj og stil og jeg gik simpelthen tankerne gik i gang i samme øjeblik jeg drejede nøglen til min hoveddør. Dog sidder jeg... -
Rettelse af stil
ForumindlægNogen der vil rette de værste fejl i denne stil? Die Familie ist der wenigste Teil der großen Gesellschaft aber hat durch Jahrhunderte einen Hauptbestandteil für die Leute gespielt. In der Vergangenheit lebten man in größeren Familien mit Großeltern und älteren Verwandten aber heute man nor- mal...
