Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7021 til 7040 af 181598
-
Samfundsfags eksamen
ForumindlægJeg har trukket velfærdsmodeller i samfundsfag, og vil meget gerne tale om forskellene mellem de 3 forskellige former for velfærdsmodeller. Jeg har dog rigtig svært ved at finde kilder og har kun få ideer til produkter. Kan I muligvis hjælpe mig? -
Matematik projekt
ForumindlægHej alle sammen jeg har virkelig brug for hjælp til dette projekt.. Jeg har set der er en anden der også har søgt om hjælp med denne opgave med jeg kan ikke rigtig forstå besvarelsen.. Opgaven lyder følgende: I et dæksel, som er indlagt i et koordinatsystem som vist på figuren, skal de... -
Bange for eksamen!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op til spansk paa fredag og er rent ud sagt hunderaed.. Hvis der er nogle derude som ville goere mit liv lidt lettere og skrive hvis de har nogle notater eller et eller andet om El Bola. Jeg skal nemlig lave et oplaeg.. Haaber der er nogen derude der vil hjaelpe!! -
matematik linearisering
ForumindlægBetragt funktionen: e ^( -2*x2+6*x-4) , bestem en tilnærmet værdi for f(1,1) ved hjælp af lineariseringen L(x) og giv en vudering af den fejl der begås ved at benytte den fundne tilnærmede værdi. Nogen der kan hjælpe mig. skal jeg bare sætte x=1 i lineariseringen for at finde tilnærmet værdi? -
Hjælp i Matematik tilbydes
ForumindlægHvis du bor i Københavnsområdet og har brug for hjælp eller eksamenstræning i matematik, så kontakt mig ved at klikke på mit brugernavn og skrive en besked. Løn og mødested efter aftale. Om mig: Gennemført gymnasiet med Matematik på A, og nu er på mit 3dje år ved Københavns Universitet, hvor jeg... -
Skriftlige Prøve
ForumindlægHej, Da vi snart får karakterer har min lærer tænkt sig at give os en (skriftlig) prøve her i den kommende uge. Jeg vil derfor høre om i kunne komme med bud på, hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak, :D -
Fremtid , A og Bniveau??
ForumindlægHej jeg vil gerne have et råd hvis der er nogen der vil hjælpe mig ud af et dilemma....Jeg går kun i 1.g men tænker over hvad jeg videre skal have på A- og B- niveau. Jeg er meget interesseret i biologi,kemi, idræt og musik. Det er alle sammen ting jeg nyder. Meeeen min søster som gik på gymnasie... -
Hurtig Hjælp til matematik!!!!!
ForumindlægHjælp til blækregning opg 1 en mursten har længten 22,8 cm, bredden 10,8 og højden 5,4 beregn murstenens rumfang opg 2 en sådan mursten vejer 2,3 kg. beregn murstenens masse fylde -
Diskret matematik
ForumindlægJeg forstår ikke engang spørgsmålet. Altså jeg skal finde R (som jeg tror jeg har gjort) ved (x, y). Men der står at x og y skal være bit strings med 3 i længden. Men hvad betyder bit strings !? -
Matematik opgave
ForumindlægPå billedet kan man se tallene, der skal bruges i opgaven. Jeg forstår det ikke rigtig håber nogle kan hjælpe mig Mange tak på forhånd. -
hhx eksame hjælp..
ForumindlægHej Folkens, Jeg håber i kan svare på mit spørgsmål. Jeg går på hhx 2 år, og jeg skal i år afslutte - Tysk - VØ - Samfundsfag - Erhverscase på 1 år, kom jeg ikke op i nogen eksamer, og her afsluttede jeg matematik, Så jeg vil spørge om hvor mange eksamer jeg kommer op i år? ... -
Hjælp til matematik opgave.
ForumindlægHej studiefolk:) Opgaven er nedenunder beskrivelsesboksen. Jeg har brug for hjælp med den sidste opgave, og hvis I kan vise mig mellemregningen samt forklar mig opgaven, ville jeg være i dybbest set glad:) På forhånd, tak:) -
EKSAMEN buffer
ForumindlægJeg skal i et eksamensspm gennemgå hvorledes pH kan reguleres i et medium til fermentering. Men jeg kan ikke komme på andet end at man tilsætte en buffer. Jeg har så lidt svært ved hvorledes en buffer rent faktisk fungere og hvordan den kan regulere pH'en i mediet rent kemisk? Er det en beste... -
Matematik opgave.
ForumindlægHej :) .. Jeg skal regne den her opgave ud, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør? -
Lidt hjælp til matematik (funktioner)
ForumindlægGodaften..jeg sidder med en opgave som lyder :f(x) = (3x^2-1)/x^3a) bestem definitionsmængde, nulpunkter og fortegn for fb) Bestem monotoniforhold for f, og angiv de lokale ekstremumsstederc) Bestem en ligning for hver a asymptoterne til grafen for ftil b har jeg tænkt mig at sætte f´(x)=0, og la... -
Hjælp til matematik opgave !!
ForumindlægHej, jeg har selv sat og regnet og prøvet at finde ud af denne her opgave. men er ikke rigtig kommet frem til noget som ser rigtigt ud, så håber virkelig på at jeg kan få hjælp til den her. Opgaven lyder som følgende: Opgave 1. Betragt linjen l med parameterfremstilling l: (x over y) = (7over -... -
Matematik B
ForumindlægHej, har nogle små problemer med en opgave jeg har fået for. Håber på noget hjælp, fra nogen som kender lidt til det :). Behøver ingen tal, og det hele regnet ud, men bare en formel eller noget tekst til hjælp :) En radio- og tv forretning sælger sine varer med forskellige muligheder for beta... -
Rettelse a stil
ForumindlægJeg ville blive rigtig glad hvis i gider kigge den igennem.. :o) The story “Abduction” takes place in Manchester in London in England Ann has a lot of success, she has a happy family, a good career with a job she really loves. She doesn’t really missing anything. But it is like Ann loosing herse... -
Mundtlig biologi B eksamen
ForumindlægJeg er en af de heldige,om man vil, der skal til eksamen i mundtlig biologi B-niveau (3.g). Men er lidt i tvivl om hvor meget denne eksamen vægter da biologi er mit valgfag, hvilket vil sige at jeg ikke skal op i skriftlig biologi. Vil det så sige at min mundtlig eksamen vægtes med 1,5 istedet ... -
Matematik - differenkvotient? Haster
ForumindlægNogle der kan forklare hvordan det differenkvotient fungere og hvad det bruges til (det med x_0 og dividere med h osv.)? Yderligere hjælpe med disse opgaver?
