Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8441 til 8460 af 119568
-
B-Cellekræft
ForumindlægHar du løst denne opgave, eller ved du et sted, hvor man evt. kan finde opgavebesvarelsen? \nhttp://laerer.aarhusakademi.dk/AARh/intranet/fagene/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar1999/august/opgave%202.PDF -
kemi b
ForumindlægFor reaktionen mellem nitrogenoxid og ozon: NO + O3 → NO2 + O2 har man bestem følgende hastighedsudtryk: v=2,20 • 107 M-1 s-1 • [NO] • [O3] Beregn reaktionshastigheden hvis [NO] = 3,1•10-6M og [O3]=2,8•10-7 M -
Biologi B
ForumindlægNu ved jeg ikke om dette er et dumt spørgsmål? Men findes der stamceller i hjertet? -
A og B
ForumindlægNogen der vil hjælpe med denne opgave? :-) Meget gerne en slavisk gennemgang så jeg kan lære hvordan man gør -
Mat B...
ForumindlægF(x)=x3-3x2-4 Bestem f'(x) og monotoniforholdene. Nogle der kan hjælpe er ret blank..? -
delopgave b
Forumindlægnogle der kan fortælle mig metoden til delopgave b? jeg har facit listen men ved ikke hvad metoden er. -
B-niveau
ForumindlægFiguren viser en kasse med låg, hvor bunden er et kvadrat med siden x cm, og højden er h cm. Det kan oplyses, at bundens areal er 32 cm2 a) Beregn hvor høj kassen skal være, hvis den nøjagtigt skal kunne indeholde ½ liter vand ? Hvordan gør man det?? Har TI-Nspire Cas -
samf B
ForumindlægHej er der en der kan foreklare hvad disse ord betyder! outsourcing delegitimation dekoncentration hvad er idealisme suverænitet -
Hjælp til mat b...
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med følgende opgave? Hvordan regnes dette? Standselængden y (målt i m) for en bil, der kører med x km/t, kan under visse omstændigheder beregnes med formlen y = 0,25x + 0,01^2 Hvilken fart må bilen højst have, hvis standselængden skal være 25 m? - og 65 m? -
MAT B hjælp!!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til det her, håber nogen kan hjælpe :) Ligningen 2X^2 - 8X + C = 0 har netop en løsning. 1) Bestem c og løsningen. -
Hjælp med opgave 4 og 5 i matematik kig vedlagt billag
ForumindlægHjæll -
Matematik A SIDDER FAST NOGLE DER KAN HJÆLPE?!!!
ForumindlægNogle der kan hjælpe, sidder virkelig fast -
Isam B.
ForumindlægEr der nogen der skal ind og se Isam B. på Vega d. 22.? -
Kan man komme op i både skriftlig og mundtlig matematik?
ForumindlægHej. Vi har lige fået offentliggjort vores halvdel af vores eksamensplan. Vi skal op i skriftlig matematik (vi har det på b). Men er der også en mulighed for at vi kan komme op i mundtlig? Mvh. -
Hjælp til fysik-b
ForumindlægHej allesammen, jeg har fået udleveret denne opgave og har ingen idé om hvordan man skal løse den sidste del. -
FYSIK B, HJÆLP
ForumindlægHej jeg knokler liiige med disse to opgaver, jeg kan simpelthen intet huske! I en vinterperiode opvarmes Operahuset med den gennemsnitlige effekt 3,4 MW a) Hvor meget varme skal der i gennemsnit tilføres operahuset pr. døgn i den pågældende uge? På en varm sommerdag bliver forhallen i Opera... -
Sandsynlighed hjælp til b
ForumindlægEr det rigtigt jeg skal regne P(X<=11)? -
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd -
Hjælp til opgave b
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en opgave. Jeg kan ikke finde ud af hvad, eller hvilken formel, jeg skal benytte. Håber der en venlig sjæl, der vil hjælpe med b'eren. På forhånd tak! Ifølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræfttilfælde blandt kvinder i Danmark med 1,3% om året ... -
Fysik B
ForumindlægHej! Håber nogle kan hjælpe med opgave o Hvor R1=12ohm R2=47ohm og R3=22 ohm
