Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 10701 til 10720 af 40403
-
Spansk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har lavet en oversættelse fra dansk til spansk. Er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl? Hun har læst til kommunikation og arbejder nu i et marketingbureau, som hedder Moonshine Marketing. Hun kan godt lide Madrid, fordi byen har mange barer, interessante steder som f.eks.... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lyst til at kigge på denne oversættelse? :) Dansk: Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. Jeg mødte hende til en fes... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHEj, er der nogen der vil rette min oversættelse for BETYDELIG og MENINGSFYLDTE FEJL ?? Hilsen Pernille :-) Lieber Torsten. Ich denke an dich jeden Tag, seit wir das letzte Mal sah einander. Ich vermisse dich sehr viel und ich hoffe das du die gleiche fühlte, darüber hinaus habe ich vie... -
Hjælp til spansk oversættelse
ForumindlægHej Nogen der er gode til spansk som vil tjekke om min oversættelse er rigtigt? DANSK: Kære Pedro Almodovar. I 2000 så jeg Deres film ”Alt om min mor” i Danmark. Jeg syntes vældig godt om den. Derfor begyndte min kone og jeg at læse spansk på en aftenskole. Læreren talte meget om ... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lyst til at kigge på denne lille oversættelse? :) Dansk: Den anden dag da jeg og min søster Liv sad og læste lektier, kom en af vores gode venner, Per. ’’Jeg har kopieret nogle cd’er af Los Van Van til jer’’, sagde han. ’’Er... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. :) Jeg sidder og skal oversætte en lille tekst på spansk, og håbede, at nogen ville kigge lidt på det: Dansk: I 2009 var jeg og min kæreste Per et halvt år i Nicaragua. Vi ville lære spansk, og vores spansklærer Iris havde sagt til os: ’’I skal tage til Nicaragua, dér er der go... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHar lavet oversættelsen, men er der en venlig sjæl som måske lige hurtigt vil kigge den igennem? :-) det ville betyde utroligt meget. Mvh Rasmus Den danske del: En præsentation af Argentina Argentina ligger i den sydlige del af Latinamerika og er det syvende største land i verden. Der er mere... -
Underemne til tysk mundtlig! HASTER
ForumindlægJeg skal op i tysk mundtlig eksamen, snart. Vil egentlig bare hurtigt høre, om der er nogen der har nogle gode idéer til hvad jeg skal vælge under mit overemne; Grenzen. Jeg tænkte noget "Die persönliche Grenze" eller "Die physische Grenze", men aner bare ikke hvad jeg sk... -
Analyse af sætning i tysk
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om at analysere sætninger på tysk, så de bliver grammatiske korrekte. Hvis jeg vil sige "Jeg ser et hav", hedder det så "Ich sehe einen See"? Ich = grundled. sehe = udsagnsled. einen See = genstandled. Fordi "See" er maskulinum og et... -
korrekt oversættelse af én sætning
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg skal oversætte sætningen: Man havde ikke forventet, at disse informationer slap ud. Jeg har oversat den således: They had not expected that these information were let out/would leak. Min grammatikkontrol på computeren, sætter streg under these og si... -
Problemer med oversættelse. Fransk A
ForumindlægHey, jeg har problemer med den første del af noget fransk. Det skal oversættes fra dansk - fransk. Håber i kan hjælpe mig. Det jeg får ud af det, bliver noget værre vrøvl. Hilsen M. Impressionismen opstod som en reaktion mod tidligere udtryksformer, og impressionisterne ble tvunget til vilkår... -
Tysk (igen)hvordan siger man..
Forumindlæg"jeg vil gerne fortælle om forholdet mellem disse to.."mit forslag:"Ich will das Verhältnis zwischen diesen zwei erzählen" -
tysk / kort tekst
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl der kan rette det her? Altså mere eller mindre til et hverdagssprog, det ville betyde meget! :-) Zunächst ich will erzhäle warum ich habe dieses Thema Gewählt, und danach das leben als Jung und die Problemen. Ich will auch erzhälen ob Jugendliche und Alkohol ein prob... -
Tysk stil :S HJÆLP!
ForumindlægEr der en, som vi se min stil igennem? På forhånd tak :) -
Oversæt ordet "mild" til latin
ForumindlægHej. Jeg skal spørge fra en ven, hvordan man siger "mild" på latin? Det er bare selve ordet, der skal oversættes - ikke nogen sætning. Og vedkommende har ikke en dansk-latin ordbog til rådighed... Mange tak for hjælpen. :-) -
Lille tysk rettelse
ForumindlægHej Jeg har skrevet en rigtig lille tysk stil, som skal forstille et afskedsbrev. Jeg har selv rettet lidt i den, men det vil være dejligt med lidt hjælp i forhold til grammatikk - og stavefejl. Skriv bare, så sender jeg den. -
Engelsk tekst der skal oversættes til dansk
ForumindlægSummaryThe poet invokes a muse to aid him in telling the story of the rage of Achilles, the greatest Greek hero to fight in the Trojan War. The narrative begins nine years after the start of the war, as the Achaeans sack a Trojan-allied town and capture two beautiful maidens, Chryseis and Briseis... -
Har brug for hjælp til tysk :D
ForumindlægHejsa. Det ligger sådan at jeg skal op til tysk mundtlig til eksamen, og sidder her og forbereder min disposition og "manuskript" til prøven. Indtil videre har jeg fået skrevet det her: Jung sein in Berlin Ich habe Jung sein in Berlin gewählt weil ich denkt dass Berlin ist ein cool S... -
Oversættelse af dansk sætning
ForumindlægJeg er i tvivl om oversættelsen af sætningen: Alligevel er brødrene ikke interesseret i politik, men Peter går dog til fagforeningsmøder. Især den sidste sætning og biordene: alligevel og dog, er jeg i tvivl om. Min oversættelse: Still/even so the brothers are not interested in politics, but Pete... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej....Er der nogle der er friske til at rette min tyske stil? (Så kan jeg måske rette en engelsk eller dansk stil til gengæld?) Jeg har problemer med grammatikken så måske kunne I give mig nogle fift? I kan skrive til mig hvis i vil rette, så sender jeg den til jer. På forhånd tak.:D
