Søgning på: erhvervsjura noter. Resultater: 11561 til 11580 af 15240
-
Pacman - à propos orbitaler
ForumindlægOkay... Jeg har nu spillet en del Pacman på www.neave.com/games/pacman. Jeg funderer over om man kan fastlægge et mønster for spøgelsernes positioner.Jeg tror nemlig på at spøgelserne befinder sig i en slags "orbitaler", dvs. matematiske funktioner der angiver sandsynligheden for deres ... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægJeg har skrevet en stil men jeg mangler lige, at uddybe den lidt mere.... så håber i kan hjælpe mig med dette...Jeg har bl.a. skrevet : 1. "The business community loses an enormous number of employees trough inflexible working conditions, which cause stress and many other things".Jeg ve... -
Matematik. sandsynlighed.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe mig med denne opgave.1)Man skal slå mindst en sekser i fire kast med en symetrisk terning. Hvad er sandsyndligheden for det?Til opg 1 har jeg fået det til at blive p(A)=2/3, kan det passe?2)Man skal slå en dobbeltsekser i 24 kast med 2 terninge. Hvad er sansynligheden f... -
Freuds teori #?
ForumindlægJeg er sidder og skal til at skrive en engelsk eksamensstil (den sædvanlige med en novelle) og jeg mener at have fundet et forhold som jeg tror Freud har beskrevet i en af sine teorier. Det handler at en dreng vil slå sin far og søster ihjel for at få sin mor for sig selv.Passer det at Freud har ... -
alkalisk hydrolyse...
Forumindlægmin opgave er at skal skrive om - fremstilling (alkalisk hydrolyse, PEM (proton exchange membrane)opgaven inden for emnet hydrogen.jeg ved faktisk ikke rigtig noget om emnet og hvad de ord betyder og jeg skal faktisk helst være færdig til i morgen....så vil være rigtig glad hvis nogen vil hjælpe... -
Hjælp til matematik indskrivning på computer
ForumindlægJeg tænkte på om nogle af jer eventuelt kender et program til at tegne grafer og skrive matematiske tegn, da jeg snart skal i gang med SSO. Ved i om Microsoft Word kan sådan noget? Hvis det kan hvordan gør man så?Jeg søger et program der kan skrive alle matematiske tegn, så det ser nydeligt ud. M... -
rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej.Jeg sidder lige og er i gang med en engelsk stil. Ville høre om der evt. var nogen, der gad rette den igennem, når jeg blir færdig ? Om nogle timer ?Skal aflevere i morgen og vil utrolig gerne have en god karakter. Håber der er en venlig sjæl derude. -
Dansk/engelsk-oversættelse, "Modern American Legends"
ForumindlægHej!Det kunne virkeligt være dejligt, hvis der var nogen der gad rette min oversættelse og evt. komme med en udtalelse+karakter (hvor godt det er, om jeg gentager nogle fejl osv.)På dansk:Et middelaldrene ægtepar tog på ferie til Italien med en 73-årig bedstemor som passager. På hjemrejsen blev d... -
Ligning
ForumindlægHej. Jeg forsøger at finde x i denne ligning. Min lommeregner fortæller mig at x er 3, og når jeg gør kontrol, passer resultatet også. Men når jeg forsøger at løse ligningen uden lommeregner, får jeg resultatet til 15,6667. Jeg mener ikke, at jeg regner forkert, eller gør jeg? Hvis dette ikke er ... -
6 sætninger, dansk=>tysk
ForumindlægHej!Nogen der vil rette dem?På dansk:1. Martin hentede brochurer om feriestedet.2. Han arbejdede meget på forberedelserne.3. Han tænkte slet ikke på arbejdsløsheden.4. Men han henvendte sig stadig til arbejdsformidlingen.5. Der var håb om arbejde efter ferien.6. Anne arbejdede flittigt på sin eks... -
Tage 1.g om???
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
F-M elimination problem
ForumindlægHej My problem is the following: Give the complete sets of solutions to P belonging to R^3 for the inequalities: −1x −1 y − 1z ≤ −1 −5x + y +1 z ≤ 1 −1x + 2y − 1z ≤ 2 1x − 2y + 1z ≤ 1 4x + 4y − 5z ≤ 4. I tried to solve... -
nogle der vil oversætte? :o
ForumindlægHej, er der nogle der gider at oversætte: Han synes at smukke piger kan få lige hvad de ønsker. Derfor vil han gerne have en anderledes kæreste som fx. ikke er med i pige bander. En helt ordenlig pige leder han efter. For når han fx. spørger bande pigerne om de skal danse til en fest mister han... -
Nogen som har læst de første 37 sider af angrebet på Grækenland i året 480 som er skrevet af Herodot og er fra bogen Græske historikere?
ForumindlægHey med jerJa som det fremgår af overskriften så tænkte jeg på om nogen kunne hjælpe mig med et lille referat af Herodots historie af krigen mellem grækerne og perserne for er ikke helt med på hvad der egentlig sker. Min oldlærer er sindssyg dårlig så der har ikke været meget hjælp fra hans side.... -
Haster - OT bestemmelse
ForumindlægHej vi har lige haft kemi for første gang lgie siden ferien..Vi skal bestemme oxidationstallene på de negative ioner på en hel side..Hvis i viser mig 2 eksempler vil jeg tro at jeg kan lave resten selv da hjernen så slå til.. heheF-og Cl-ogHSO3-på forhånd mange tak -
bestem formel til regressionslinje
ForumindlægHvordan er det nu, man finder a og b værdi, Som jeg skal lave om til en formel. altså f (X)=ax + b, når: Tid (min) 5 10 15 20 25 30 km-tæller 112,1 113,9 116,0 118,2 120 121,9 På forhånd tak! -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
Matematik spørgsmål
ForumindlægJeg har nogle matematik spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af :-) Jeg skal regne dem uden lommeregner.. Appelsiner, 4 kr. pr. styk - skriv en regneforskrift for prisen som funktion af antallet af appelsiner, f(x) = ??? En bil kører 23 km på 15 min, gennemsnitsfarten er 92 km/t. Skriv en r... -
Beregning af grænseværdier
ForumindlægHejsa :)Vi har fået vores første opgave i grænseværdier, og jeg er lidt i tvivl. Den lyder:Beregn grænseværdiernelim ´((3x¨3)-2x -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je...
