Søgning på: erhvervsjura noter. Resultater: 11601 til 11620 af 15240
-
Termins prøve
ForumindlægHej, har lige været til termins prøve, der havde jeg en opgave jeg bare ikke kunne finde ud af, hvilket irritere mig noget så meget. Så håbede i kunne hjælpe mig: En funktion f er bestemt ved: f(x) = 3x+1/x, x>0 Grafen for f og linjen med ligningen y=4 afgrænser i første kvadrant en... -
AU - ukonstrueret
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvorfor alle andre har fået alle mulige informationer om deres uddannelser hvor jeg derimod blot har fået ét brev om at jeg er blevet optaget på en uddannelse. Jeg har slet ikke fået at vide hvornår min uddannelse går i gang, jeg har ikke fået at vide hvornår der er rusturen... -
Installering
ForumindlægJeg har MikTex (jeg bruger Microsoft). Er det nok til at starte med? Jeg vil lige se, hvad det er så jeg vil helst undgå at installere for meget. Anyways, jeg følger denne her guide: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ på første side af guiden, og jeg har skrevt eksemplet ind i Notebook og gem... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
gud
Forumindlæghejsa,,jeg skal skrive om hvad gid skabte først - i rækkefølgen:Det tog gud 7dage for at skabe jorden!1) Himlen og jorden.2) Lys og mørke. (første dag)3) -
Differentation af e^x
ForumindlægI differentationen af ex er jeg kommet så langt: (ex * edelta x - ex ) / delta x Men så kan jeg ikke komme videre, det næste led skal så give: (ex(edelta x - 1)) / delta x Er der en som kan forklare differentation af resten af ex ? Mvh Louise -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
mængdelære/nedadstigende faktoriel
Forumindlæghvad er det nedadstigende faktoriel N^(2), med andre ord hvad er "N i 2 rund" når N er en mængde, nærmere mængden {1,2,...,n} ? jeg ved at det nedadstigende faktoriel n^(2), ("n i 2 rund") er lig n!/((n-2)!) NÅR n ER ET TAL men kan ikke lige finde ud af at overføre denne viden... -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
rettelse
ForumindlægMåske mange fejl, men er meget træt, og har skrevet det så godt jeg kunne, håber nogen kan rette den. Fatima and Saret Fatima is 16 years old muslim girl, who lives in Australia with her religious familiy. Her mother Semra is a purse maker for a Greek businessman, where tourists come and buys s... -
Kristendom, please hjælp mig,
ForumindlægHej allesammen Jeg skal desværre til religioneksamen, og ved INTET om hvad religionen, kristendom går ud på? er der ikke nogen her inde der please kan fortælle mig hvad det går ud på? og evt. give mig gode råd undervejs om religion eksame? .. please, er virkelig urolig, og har læst en del.. me... -
Faser i vikingetiden
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser op til historie-eksamen, og er ved at danne mig et overblik over perioden. Jeg kan huske, at vi lærte at man kunne opdele vikingetiden kunne i 3 perioder, noget med små lokale vikingetogter til mere organiserede nationale vikingetogter. Jeg kan dog ikke finde noget inform... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
rettelse af tysk opg.
Forumindlæghejza, ville lige høre om der er nogen der kan rette min tysk opgave?. den er på lidt over en halv side. mange tak på forhånd mvh cfc4ever -
Stilistiske virkemidler
ForumindlægJeg skal skrive om et essay og fremhæve de stilistiske virkemidler. Jeg kan bare ikke huske ret mange slags virkemidler, så hvis I kender nogle, ville det være en stor hjælp. Tak. -
Ungdomshuset
ForumindlægDet lader til, at alle har en holdning til Ungdomshuset. Lad os få sat en debat i gang :) Hvad er din holdning? -
KO indregnes ikke i DB - hvorfor?
ForumindlægVi skal lave en sides rapport om ovenstående spørgsmål. Altså hvorfor kapacitetsomkostningerne ikke indregnes i dækningsbidraget. KO er jo faste omk. og bruges derfor først efter DB er udregnet, men er der nogle der kan opstille det bedre - evt. med beregninger? -
lille opgave
ForumindlægVi havde mange dejlige oplevelser både den første og den anden uge. we had many nice experiences both first and secound weeks. De følgende år har vi holdt ferie hos den samme familie, som hver gang modtager os med smil og åbne arme. the following years have we hold holiday with the same fam... -
Engelsk oversættelse
Forumindlæghejsa, Hvordan vil i oversætte dette til perfekt engelsk?: Uddannelsen styrker vores sproglige og kommunikative kompetencer til at kunne varetage en virksomheds kommunikation på engelsk og dansk. I det tredje år (5. og 6. semester) foregår studiet i en uddannelsesinstitution i England, hvor vi... -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist...
