Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12141 til 12160 af 35989
  • binomialtest opgave

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fundet den her opgave, som jeg lidt i tviv om jeg har forstået korrekt. Jeg ved at jeg skal bruge binpdf i spg a, så binpdf(50,0.25,10) = 0.09851840993 Dvs. sandsynligheden for at der er 10 langtidssingler i gruppen er cirka 10 %. Spg. b er vel ikke blot de forventede værdier jeg...
  • hvordan

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg denne ..? Tusinde tak for hjælp :)
  • invarianter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave der siger. betragt følgende algoritme: Procedure sum(n: positivt heltal) while i < n return s - Hvad er værdien af s udtrykt ved n når algoritmen standser? begrund din svar. Hvordan er det man skal starte i sådan en opgave. På forhånd.
  • Andengradspolynomium

    Forumindlæg
    x^2 + bx + 36 = 0 1* Løs ligningen når b= 13 (den har jeg lavet rigtigt) 2* Bestem de værdier af b for hvilke andengradsligningen har netop en løsning. Jeg ved simpelthen ikke om jeg har lavet spørgsmål 2 rigtigt. Kan i komme med et bud på hvordan man laver det? Tak på forhånd!
  • Hvordan bestemmer jeg punkterne for P og Q?

    Forumindlæg
    Jeg har uploaded et billede af spørgsmålet. Det er c) som jeghar svært ved. Hvordan bestemmer jeg punkterne for P og Q? Hvad er punkt P og Q, de står hverken på billede eller nogle steder?
  • Brug for hjælp

    Forumindlæg
    2 1/4 + 1 1/3 = ?
  • hjælp mig lige

    Forumindlæg
    beregn længeden af en diagonal i et kvadrat med sidelængde på 12
  • Hjælp til oversættelse :-)

    Forumindlæg
    Skal aflvere den her oversættelse på tirsdag, så det kunne være rigtigt dejligt hvis nogen lige kunne kigge den igennem først. Der er intet hjælp at hente fra mine forældre, og vil gerne have den rettet lidt:) DANSK: D. 15. August 2013. Jeg vågner kl. 7:30, tager mit tøj på og kigger ud af...
  • hm, at læse biologi?

    Forumindlæg
    Jeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig...
  • Min disposition er væk

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk på omsdag, og der er sket det at jeg ikke kan finde min outline det samme med min disposition i historie. Kan jeg stadig komme op til eksamen og hvad skal jeg gøre? Har totalt stress på da jeg er virkelig bange for at jeg så ikke kan komme op gil eksamen?
  • Dumpet eller bestået??

    Forumindlæg
    Har man dumpet hvis man fik 02 i års karakter skriftlig matematik men 00 i prøven?
  • Hvorfor skal et thesis statement ikke være et statement?

    Forumindlæg
    Som jeg forstår det, bør et thesis statement være den påstand, som en argumentative essay prøver at overbevise læseren om, formuleret præcist som den sidste sætning i en tragtformet indledning, der tager stilling til emnet. Altså noget alla: There is a fine line between science and snake oil; s...
  • Analyse af hindbærsnitter?

    Forumindlæg
    Nogen der har trukket hindbærsnitter til dansk eksamen? hjælp mig
  • Fuld pensum???

    Forumindlæg
    Hejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g'er nemlig.. på forhånd tak
  • programmerings rapport

    Forumindlæg
    hei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;)
  • Har jeg bestået matematik eller ej?

    Forumindlæg
    Har jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej?
  • Link til tidligere eksamenssæt??

    Forumindlæg
    Hey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link?
  • Delkonklusioner - i punkter?

    Forumindlæg
    Svarene på problemstillingerne, er de såkaldte delkonklusioner. mit spørgsmål er bare, må disse delkonklusioner gerne stå i punkter, eller skal de være en sammenhængende tekst.. Bør man gennem "guldkornene" til mundtlig eksamen??
  • Haster - Iongitter

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen og fumler lidt med iongitteret :) jeg skulle gerne kunne fortælle om opbygningen i iongitteret.. men kan ikk, så jeg tænkte at nogle kunne hjælpe? tak
  • Vægt på A, B og C niveau

    Forumindlæg
    Jeg har været oppe til eksamen i et C-niveau fag og kan se på lectio at den givende karakter vægter 1. Hvor meget vægter B - og A-niveau fag?