Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12621 til 12640 af 25374
-
Kong Kroisos
ForumindlægHey alle kloge mennesker...Sidder lige midt i et projekt, og er røget i et hul.. er der en som kan hjælpe mig på banen igen?Hvad er Kroisos hybris og hvad fremkalder den nemesis som kommer - og hvad er den nemesis?på forhånd tak.. -
sandsynligheden for at få hjertestop
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive en opgave, omkring førstehjælp hvor jeg vil komme ind på sandsynligheden for at få hjertestop. Jeg ved at der på årsbasis er 3500 der får hjertestop. På et givent uddannelsessted, er der 20.000 personer. Er det på nogen måde muligt at udregne sand... -
Måske i kan undvære en tanke? :- )
ForumindlægHvilke emner tænker i er spændende og mulige, til opgave skrivning når i høre følgende begreber: Udvikling, subjektivering & siversitet? Det behøver ikke rumme alle 3 begreber, men det vil være en fordel hvis det gør. -
Es dificil ser joven
ForumindlægHej allesammen. Har lige fået skrevet en del af min spanskopgave, g det kunne være rart hvis i kunne fortælle mig om det så fint ud, eller er helt ude i skoven :) Ignacio Cruz es un chico, tiene 28 años. Ignacio vive con su familia. Ha trabajado en Cortefiel hace tuvo 17 años. H... -
At blive voksen
ForumindlægAt blive voksen.. Hvilke associationer vækker det hos jer andre herinde? For mit vedkommende er det ikke når man rammer "de voksnes rækker", som man bliver lært er både til konfirmation, 18-års fødselsdag, når man bliver student eller når man fylder 21.At være moden, at kunne tage ansva... -
Lille oversættelse, afl. i morgen!
ForumindlægGodaften -jeg har lige lavet denne lille oversættelse. Ved ikke om det er nødvendigt med den danske tekst som jeg skulle oversætte, men sig til hvis det er, så må jeg skrive den ind. Håber på lidt hjælp, tror der er lidt fejl men kan ikke lige umiddelbart selv rette dem...It is an autumn morning ... -
kræft : O
Forumindlægyes.. Er der nogen der har nogen forslag til hvordan samfundet kan hjælpe med til at stoppe udviklingen af kræft? det er jo sådan at antallet af kræftpatienter stiger hvert eneste år. Nogen forslag? -
Homonymer
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20607 Nogle Experter som kan hjælpe! -
Spørgsmål vedrørende efterløn
ForumindlægVi har om velfærdsstaten i samfundsfag, og vi skal undersøge forskellige emner indenfor velfærdsstaten. Jeg har valgt efterløn, men jeg sidder lidt fast, og det ville derfor hjælpe mig meget, hvis I svarede på et eller flere af følgende spørgsmål: 1) Hvad er efterløn? 2) Hvad er problematikkerne ... -
Forslag til essay?
ForumindlægHej med jer derude :-) Jeg skal skrive et essay og må helt selv bestemme hvad den skal handle om. Vi har fået helt frie tøjler. Har i nogle forlsag til nogle emner? Har i selv skrevet et essay om noget, i synes der var sjovt at skrive? Hilsen S. -
fra fransk til dansk- tekstforståelse.
ForumindlægHej :) Dette er ikke for at få lavet en opgave eller rettelser. Kun for at jeg bedre kan få tekstforståelse for det jeg senere skal lave opgave omkring. Så det ville være super dejligt hvis der var nogle som hurtigt ville oversætte teksten / noget af teksten. På forhånd tak :) Elle met son fer &a... -
Velfærd og solidaritet
ForumindlægHej, jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil have på det rene, håber der er nogle der gider at hjælpe:1) Hvorfor stiger udgifterne i sundhedssystemet i det moderne samfund? Burde det ikke gå den anden ved?2) Af en tabel fremgår det at over 800.000 tusind personer i den arbejdsduelige alder står ude... -
terrorisme
Forumindlægterrorisme i italien -hvem er en trusel i dag hvorfor gør de det hvad er der sket er de (ude) på noget hvad kan der gør for at stoppe terrorister -
Jeres mening
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=34519&noresize=yesHvad er Jeres mening til dette Børnepornografi ??skal man analysere dette? -
Jeg er meget ked af det..
ForumindlægJeg er meget ked af at mine forældre skal skilles, fordi min mor er i utro for tredje gang. vi er 2 drenge i familien. mig, Casper. Det har taget rigtig hårdt på os allesammen. men .. jeg har ligesom sagt til mig selv at jeg måtte tage mig af min lillebror og min far som var meget ked af det, og... -
Selvoptagede klynkehoveder??
ForumindlægJeg har læst en artikel fra politiken, hvor en dansk-israelsk psykolog skriver at danskerne er sarte, selvoptagede klynkehoveder, jeg piver bare man puster til dem. Jeg skal skrive et essay og gøre rede for nogen af hovedsynspunkterne til denne.(forneden er der nogen af hovedsynspunkteren)Er der ... -
JUNKFOOD - eat me !
ForumindlægVi kender nok alle til den dårlige "junkfood madvane". Men mener du at det bare er en dårlig madvane, eller hvad ?! Håber på en masse ( forskellige!) svar !!:) På forhånd tak. -
Overnaturlige væsner?
ForumindlægNoget jeg tit har undret over i tidernes løb er, om vi er de eneste væsner udover dyr insekter osv. der lever på jorden. Er der nogen der tror på at der fandtes spøgelser eller lignende. Jeg er sikker på, at der er mange der selv har stillet dem disse spgml. Og det er spgml.- Man alligevel ikke ... -
Opfording til snyd
ForumindlægI indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. -
Hjælp til at forstå artikel
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne spørge jer om i ville læse denne artikel: http://www.information.dk/197896 og give mig et kort referat af hvad den handler om og hvad problematikken er.. Jeg forstår nemlig ikke noget af den.. Tak på forhånd..
