Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12781 til 12800 af 14598
-
Homoseksuelle
ForumindlægHej alle derude, Jeg er i gang med at undersøge homoseksuelle og deres rettigheder til at adoptere. Synes I at homoseksulle skal have lov til at adoptere børn og opdrage dem? Hvorfor? På forhånd tak :-) -
Naturligt loft for forståelse?
ForumindlægI min klasse er der en elev, som næsten ikke bruger noget tid på lektier og kan forstå næsten alt i matematik efter vi har gennemgået det. Der er også en anden elev, som læser rigtig meget på lektien og går meget op i det, men som alligevel har svært ved matematikken nogen gange. Er der et natur... -
Valg
ForumindlægSå er det afgjort, hvem der er vores statsminister og bla bla bla (jeg beklager dovenskaben) Hvad mener I om gårsdagens resultater? Var det det I forventede/havde håbet på? Synes det var indlysende, allerede en time før selve "afgørelsen".... Mussy06 ;D -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
Generel SRP-tråd :)
ForumindlægHej Jeg kunne ikke lige finde den anden tråd. I denne tråd kan vi dele vores erfaringer, frustrationer og gode øjeblikke med SRP'en. Hvor langt er I nået? Hvad irriterer dig mest ved opgaven? Føler du dig meget stresset? Bare skriv, hvad der falder jer ind :) -
Integrale
ForumindlægJeg er stødt på et noget specielt integrale som jeg håber at der er en som kan give mig en forklaring på. n=integralet fra -uendelig til +uendelig f(x) dx f(x) er: f(x)=n*(sqr(m/(2*pi*k*T)))*exp(-((m*x^2)/(2*k*T))) Hvordan kan n optræde på begge sidder af lig med tegnet? På forhånd tak fo... -
HHX eller STX - meget i tvivl!
ForumindlægHej alle! Jeg går i 9. klasse, og skal snart vælge ungdomsuddannelse.. Jeg har altid været god i skolen, og mit gennemsnit på nuværende tidspunkt ligger på 11,1, så jeg har virkelig lyst til nogle udfordringer.. Det har egentlig været meningen, at jeg skulle tage HHX, fordi jeg mente fagene var m... -
Usa=supermagt.. Nej TAk!
ForumindlægNår vi nu ser et land som USA, der den nuværende supermagt her på jorden, kommer jeg til at tænke på at et land som dette, slet ikke bør have al den magt.. ud af verdens samlede befolkning udgør USA kun 5%, ergo, USA varetager interesse for 5% af verdens befolkning + allierede. samtidig er USA ... -
Rubik's cube
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=441617 -
Konjunktiv eller ej?
ForumindlægI sætningen: "Willy, som også kaldes El Casper, er fra México." står kaldes så i konjunktiv, eller hvordan skal jeg oversætte det? Jeg har prøvet med: "Willy, quien además denominarse El Casper, es de México," men er det helt forkert, eller hvordan skulle man ellers... -
engelsk futurum - er dette rigtigt??
ForumindlægHar nogle opgaver for til om 3 dage. Jeg har lavet sætningerne, men er ikke sikker på det er rigtigt?? 1) da hun rejste, sagde hun, at hun kom tilbage om en måned. 2) hun vidste, at hendes mor blev vred, hvis hun først kom hjem efter midnat. 3) hans lærer sagde, at han blev smidt ud, hvis han ble... -
Medicin Studiet, Optagelse hjælp!
ForumindlægHej alle, har virkelig brug for noget hjælp her : ). Jeg gik ud af gymnasiet sommeren 2008, med et snit på 6,0 ( hvilket er ret lavt, men havde en lidt svær periode med sygdom i familien osv.), Jeg læser p.t HA.Jura på CBS, og klarer det let nok. Min store drøm har altid været at læse medicin, m... -
Hjælp til omskrivning vha. kvadratsætning
ForumindlægHej Jeg skal bruge kvadratsætningerne til at omskrive nedenstående opgaver: A) B) Hvordan gør jeg det, er der nogle, der har en metode til, hvordan man kan løse opgaverne? På forhånd tak. -
Forvisning - paul la cour
ForumindlægHej Vi har i dansk fået til opgave at kigge på digtet forvisning, og vi har prøvet at gå den igennem i nogle små grupper, men vi har alle svært ved at finde frem til noget, så hvis der er nogle som har nogle guldkorn ville det være dejligt, da vi skal fremlægge det om 2 dage :) -
Ret fejlene :-)!
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl herinde som vil være så flink at rette fejlene i min Spansk stil? En el día de la familia española moderna hay un pequeño número de niños pequeños. La tasa de natalidad en España es muy bajo, alrededor de 1,2 hijo... -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
Rettelse til en lille tysk tekst
ForumindlægDen er ikke særlig lang, og håber nogen vil kigge den igennem, om der evt. skulle være fejl, og vil rette dem for mig - den skal nemlig afleveres imorgen: Ich habe in meine Ferien ins Kino gewesen mit meinen Familie. Wir haben Lille Per gesehen. Es handeln um eine chinesische Familie, wie bleiben... -
MANCHESTER UNITED ELLER CHELSEA?
ForumindlægHej Alle! Hvem vinder i aften: Manchester United eller Chelsea? Jeg er Real Madrid tilhænger og jeg hader Manchester United, derfor håber jeg Chelsea vinder - hvad tror du? Hilsen, Liv1988 -
HVAD ER OECD?
Forumindlægjeg ved hvad det står for, men hvad er det? Det er lande som samarbejder med markedsøkonomi og politik?? -
Fra designstuderende til stud.jur - peptalk
ForumindlægHej Alle! Jeg er pt. designstuderende på Danmarks Designskole (http://www.dkds.dk) i København. Jeg startede på grunduddannelsens første år i sommer, og tog desuden, inden studiestart, på et forberedende højskolekursus på Krabbesholm i Skive. Men, jeg tror ikke det er mig, og overvejer nu kraftig...
