Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12841 til 12860 af 14598
-
Rettelse af tyskstil.
ForumindlægHej! Jeg er ikke specielt god til tysk. Hvis du har lyst, er du mere end velkommen til at tage et kig på min stil. Mvh. Marie Frost. På forhånd mange tak :) John Fitzegerald Kennedy war von 1961 bis 1963 der 35. Präsident der Vereinigten Staaten und Mitglied der Demokratischen Partei. Kennedy war... -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP!
ForumindlægI denne opgave vil vi studere to-dimensional bevægelse i jordens tyngdefelt. Det er vigtigt at skelne mellem bevægelsens komposanter, farten og hastigheden. Undlad desuden at sætte tal ind før til allersidst. Vi betragter en kanon med løbslængde l=5 . Løbet lades i en højde h1=1m og løbet danner... -
nægtet oprykning
ForumindlægHej, Jeg går i 2g, og jeg har det ikke så godt i min klasse, hvilket kan ses på mine årskarakter (gennemsnittet er lidt under 02). Jeg har afleveret alle mine opgaver og har ingen fravær i fremmøde. Jeg er blevet nægtet oprykning til 3g på mit nuværende gymnasium Jeg har været virkelig ked af d... -
Jura på KU
ForumindlægJeg vil læse jura på KU og vil søge ind for at begynde næste år. Men.. Kvote 1 lå i år på 8,5. Kvote 2 lå i år på 8.0. Mit snit er på 8,3, hvilket ærger mig. Nogle der ved, hvor stor sandsynligheden er for at komme ind? Har hørt meget få kommer ind gennem kvote 2. På forhånd tak :) -
Utilfreds med karakter!!!!!!!!
ForumindlægHej SP. Jeg er utilfreds med min afsluttende skriftlige karakter i kemi, og ville høre jeres meninger om hvorvidt en klage ville kunne ændre på noget. Baggrund: Går i 2g og har kemi på B-niveau. Har fået 7 hele året igennem på trods af at jeg ligger i top 2-3 i klassen. Også selvom lærerens komm... -
Engelsk - komma regler
ForumindlægHar problemer med at sætte komma i min engelsk stil. Kan huske noget med at man sætter komma, når man bruger "however". Er ikke sikker men der var noget med, at man sætter komma når en ledsætning er foran en hovedsætning. -
Spørgsmål ang. HHX og universitet
ForumindlægHej! Er i gang med mit sidste år af folkeskolen, og skal som alle andre unge til, at finde ud af, hvad jeg skal bagefter. Jeg er fastbesluttet på, at jeg skal på HHX, men jeg vil gerne lige høre, hvad er det for noget matematik man beskæftiger sig med? Jeg er klart bedst i Samfundsfag og Histor... -
hjælp
ForumindlægEr karaktererne vigtige I 8-9. Klasser? Betyder nationaltesterne noget for ens karakter? Det er til min lillebror, kom med et nemt svar tak :-D -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Hvor mange vil læse medicin???
ForumindlægHej, Har selv planer om at læse medicin... skal sog først ud af 10. klasse og gymnasiet. Er lidt ivrig efter, at vide hvor mange der vil læse medicin i fremtiden, og hvorhenne? :) -
Eksamen - Sikre sit studenterbevis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til Spansk mundtlig på onsdag, som min allersidste eksamen på STX. Jeg var til Biologi eksamen igår, og fik et "stort" 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg kan dog ikke snakke Spansk (som i overhovedet, steg af vognen i 1'G efter et hashmisbrug, som &... -
RÅD TIL PLACERING AF BUTIK :)
ForumindlægHejsa folkens. Vi har bestemt os at åbne en butik, hvor vi sælger yogurtis med 30 foskellige toppings... bl.a. oreo kiks, kamelsovs, vandmelon, hvis chockolade og mange andre ting. Samt med at vi har planer om at bringe Mango is, natural is, chockolade is, banan is, lakrids is, pære is samt 3 and... -
Den danske folkeskole
ForumindlægTV2 har netop sendt programmet "Kundskab eller kaos", hvor det diskuteres, om der mangler disciplin i folkeskolen. Jeg synes, at det kunne være interessant at høre, hvad folk her på studieportalen mener om, hvad der eventuelt kunne være galt med den danske folkeskole, og hvordan problem... -
Identitet.. HJÆLP..
ForumindlægLæsefokusspørgsmål til Identitetsdannelse og socialisation SIDE Sociologi - individ og samfund ID Har virkelig brug for hjælp. 1. Hvad betyder begrebet sociologi? 2. Forklar, hvad forfatteren mener med formuleringen: "En stor del af svaret på; "hvem er jeg?", afgøres af, hvad de ... -
Veterinærmedicin kvote 2
Forumindlæghej er der nogle der har tips til kvote 2 interview til veterinærmedicin og hvad der er godt at forberede sig på eller hvad de lægger vægt på, vil virklig være en stor hjælp :) -
Bo vs. Lykketoft
ForumindlægDet seneste stykke tid har der været meget snak om Bo Rohdes manglende kvalifikationer og kritiseret at han har stillet op som modkandidat til posten, men jeg synes helt ærligt at han burde få klapsalver..Han er ærlig og var fra starten klar over risikoen for at blive til. Men han stillede op for... -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
EU-valget
ForumindlægHmm er de forskellige debatører herinde tilfreds med valget?Personligt er jeg ganske tilfreds eftersom Anders Samuelsen blev valgt idn for liste B (Radikale).Lige nu ser Anders Fogh skuffet ud, hvilket vist også er forståeligt. -
projekt - lykkelig
ForumindlægHejsa jeg går i 9. klasse, og skal nu til at have min sidste projekt uge i folkeskolen. Emnet lyder: Verden omkring os. Det er jo et VIRKELIG bredt emne, som dækker over næsten alt. Jeg har valgt at skrive om lykke. Jeg har besluttet mig for, at mit produkt ikke skal være en rapport, men noget l... -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :)
