Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13221 til 13240 af 19479
-
Matematik B-niveau fuldt pensum
ForumindlægHejsa :o)Jeg skal op i matematik B-niveau mundtlig i fuldt pensum. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal øve mig... Nogen gode ideer? Skal jeg øve mig på alle beviser i bøgerne eller er det nok at kunne de vigtigste inden for de enkelte emner? Er der desuden nogen der har gode ideer til hvordan... -
Johnny Bear
Forumindlæghej:D er der ik nogle der helt tilfældigt har lavet en engelsk opgave jeg ka suge om Johnny Bear af John steinbeck??? eller der ved hvordan jeg ka få noget at vide om den...? har nemlig ik rigtig læst;D på forhånd tak:) -
Beregne tid
Forumindlæg2) Et svømmebassin er 12 m langt, 6 m bredt og 2 m dybt. Det skal opvarmes fra 17 grader celsius til 25 grader celsius med et varmelegeme på 5000 W. Hvor lang tid tager det, når der regnes med en nyttevirkning på 100 %? -
Engelsk
ForumindlægHey er der nogle som gider at kigge mit engelsk igennem... ville være lækkert : The government and banks of Switzerland came under a renewed pressure, when the American administration put out a strong critical report concerning the Swiss’ banks treatment of the problem; restoration of money to th... -
Mat: int(x+e^x)^2dx
ForumindlægHejsa.Jeg har lidt problemer med følgende integrale:int(x+e^x)^2dx. Nogen, der vil være venlig at hjælpe? -
Projekt opgave emne?
ForumindlægVi er en gruppe på fire der går i 8. klasse. Vi har projekt opgave, men mangler at finde et godt emne. Nogle ideer? Overemnet er globalisering og vi vil ikke tage miljø, da det emnet er taget og er oplagt. Vi vil meget gerne lave en film, til dette projekt, fordi det er noget vi kan finde u... -
Uendelige rækker
ForumindlægJeg er skal undersøge rækken n=2_SUMTEGN_inf ((-1)^n)/log(n)For absolut og/eller betinget konvergens eller divergens.Jeg er startet med absolut konvergens og har givet mig i kast med kvotient kriteriet.Jeg er kommet frem til log(n)/log(n+1) men kan ikke rigtig gennemskue hvordan jeg kommer videre... -
masse - molarmasse mm?
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gribe denne opgave an på:Hvad er massen for CH3COOH i 1 L husholdningsseddike?Jeg har regnet molarmassen ud.. men hvad skal jeg så? Håber der er en der har tid til at hjælpe. -
88888 forum indlæg
ForumindlægDet er såmænd ikke nogen kommentarer, men så bare noget sjovt, som man ikke ofte kommer til at se, jeg gerne vil dele med jer...http://www.chadi.dk/sp.jpg << et screenshot af statistik siden... læg mærke til 88888 indlæg i forummet :) -
Differention af funktion
ForumindlægHej! Jeg har følgende funktion, som skal differentieres: Hvordan skal jeg gribe den an? Jeg tænker sådan generelt, så jeg kan differentiere andre funktioner af samme type. På forhånd tak ! -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Eng oversættelse '5 sætninger'
ForumindlægHej jeg ved ikke hvordan man oversætter de her sætninger til engelsk. Håber nogen vil hjælpe (dem som er forhåbentlig gode til eng)..1. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 2. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 3. Der var ro i min sjæl da jeg va... -
Beckham
ForumindlægJeg er kørt lidt død i engelsk, og vil hører om der ikke er nogen der har skrevet en stil fra artiklen"brand it like Beckham" hvor spørgsmålene er1 Comment on David Beckham's popularity. Discuss what makes an icon and why icons are important to young people2Discuss the advantages an... -
KEMI EKSAMEN - Råd
ForumindlægHej! Jeg skal til kemi eksamen på mandag, og jeg er først begyndt på minde dispositioner i dag pga. jeg de sidste par dage har forberedt mig på en mudntlig eksamen, som jeg afsluttede i dag... Har jeg stadig chance for at nå at forberede mig godt nok til at jeg kan få en god karakter? Og er der ... -
Titrering af base - hvilken indikator?
ForumindlægHej :))))) Jeg skal til fysikeksamen på tirsdag, og er igang med at lave dispositioner til alle vores opgivne emner. Jeg har lavet syredispositionen hvor jeg bl.a. titrerer min hjemmelavede HCl og benytter phenophtalein som indikator. På vores forventningsark står der at vi skal kunne gøre det s... -
Ideen i regression
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ideen i regression er? -
vektorer og vinkler ??
Forumindlægl : 5x+8y+3 = 0 m: x over y: 3 over -1 + t* -6 over 5 skal beregne den spidse vinkel mellem l og m??? -
Håber at der er nogle der vil rette mint teks og gøre sproget finere...
ForumindlægHej...Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der goder at se denne lille bis tekst igennem.Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikkek hvorfor alting har gode grunde....Jeg håber i vil gøre ... -
Mundtlig eksamen!
ForumindlægOk - jeg indrømmer, at jeg ikke er så glad for mundtlige eksamener, jeg bliver faktisk rimelig nervøs når det kommer til stykket. Men igen - hvor slemt kan det gå, tænker man så...Jeg skal 'allerede' op i den første her på torsdag. Er der nogle, som evt. ELSKER at gå til mundtlig eksamen,... -
Hvad skal man fokusere på under dansk mundtlig eksame!??
ForumindlægJeg skal op i dansk torsdag den 26 maj. Jeg er virkelig utrænet i dansk-litteraturen, da jeg ikke har fulgt særlig godt med. Så hvis der er nogen derude der læser dette. Så må du/I gerne fortælle mig hvordan man skal forholde sig og strukteret gennemgå en dansk-eksame.Eks. hvad man skal fordybbe ...
