Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13761 til 13780 af 19479
-
ret fejl og forklar
ForumindlægHej alle. Håber i vil hjælpe mig med at rette fejlene og forklare :-) er meget i tvivl. Ret flg fejlsætninger – og forklar rettelserne: 1. He writes that she founds the elephant at a rubbish tip. 2. He would rather had liked to write about movie stars – but he mades the best of what h... -
Help to calculate the height of a cliff in Val d'Isère
ForumindlægHi there all you wise geometricians – I really need your help!! :-) I want to measure the immense cliff my cousin fell from while skiing back when we were young in Val d’Isère, and now I’ve finally had the chance to measure some of the information to try triangulating my... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
Spørgsmål omkring gennemsnitsberegning!
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på: Hvis man er på 3.år i hhx og ens gennemsnit ender med at ligge på omkring f.eks 1,963 (eller lignende). Må man så stadig gange med 1.03? (hvis man har 5 A Fag) Og tæller det som bestået ved afslutningen af uddannelsen? (er ikke i sådan en slags s... -
Deniz dræbt! DF hvor i henne??
ForumindlægJa, hvis ikke I har ligget i koma eller på en eller anden måde har toppet Mount Everest, har I de seneste par dage nok hørt om ÖZGÜR Deniz Uzun som er blevet slået ihjel ved brutalt vis af en gruppe DANSKE unge(Rascister/Psykopater). Men denne tragiske sag til en side.. Så støtte jeg hel tilfæ... -
HF og STX meritoverførsel?
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt men kan ikke finde en løsning og håber på at en af jer kan hjælpe. Jeg går nu på HF men jeg har taget 2. færdigt i gymnasiet. Jeg har nogle årskarakterer som jeg gerne vil bruge i fag som jeg har afsluttet men det jeg gerne vil vide er om jeg kan bruge nogle å... -
Jehovas vidner - at takke "nej" !?
ForumindlægHeeey alle! Sidste uge mødte jeg tilfældigvis to damer på gaden. I starten havde jeg ingen anelse om, hvad de ville, da de sådan set stoppede min vandring, og bare begyndte at snakke om hverdagsting. Pludselig spørger en af damerne om min holdning til gud, osv., og jeg forklarer hende, at jeg i... -
Tekster omkring kvindestillingen i de Arabiske lande
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til engelsk eksamenen og har om kvindestillingen i de arabiske lande i forhold til kvindestillingen i Danmark. Jeg har lidt droppet at låne en masse store tykke bøger som jeg alligevel ikke kan nå at læse og har søgt rundt på nettet, men har ikke fundet det helt store desvæ... -
Retning af Engelsk stil (HASTER EN SMULE)
ForumindlægHej alle jeg håber virkelig at der er nogen der vil se på min stil og rette den til. Her er den. How am i successful in 15 years? How I am successful? Well my biggest dream is, to finish the upper secondary school, with all the requirements which is A in Danish, A in English, A in German ... -
Plz ret lille stil
Forumindlæghej..Nogen der vil rette den her stil...j mangler stadig lidt af den.. is there any who can comment on a couple of themes in the story...PlEASe..i would be very thankful to u guys. og i må godt omfomulere den så den lyder mere voksen agtigt..Plzz..så er i søde.. Auggie Wren´s Christmas StoryT... -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej, jeg er ved at være ved vejs ende med min engelsk afl., men vil dog gerne have jer til at kigge min sidste opgave igennem. Der er både den engelske tekst + hvad jeg mener på dansk. Der kommere mere senere, men i mere end velkomne til at kigge det første her igennem.På forhånd tak!Outsourcing ... -
engelsk referat..
Forumindlægnogen der vil se efter grammatiske fejl ? (: The story night attack is about an Indian family with a father called Shiva, a mother called Mira and their 4 children. The family has lived in England in fifteen years. All four children are born in England. The father Shiva is a very good man; he j... -
tror at der er et par fejl
Forumindlægjeg har oversat en tekst, men der var mange ord som var svære at oversætte. håber at der er nogen som kan hjælpe med at finde fejlene eller andre synonymer for de svære ord. teksten på dansk: Løven, Heksen og Garderobeskabet. C.S. Lewis beskriver hvordan han fik idéen til at skrive eventyret om... -
"Paradise Island" engelsk stil
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har hele dagen i dag siddet herhjemme og kæmpet med en lille engelsk stil. Jeg har selv prøvet at rette den igennem et par gange, men jeg ville være meget taknemmeligt hvis du ville læse den igennem, og se om der var et par tydelige fejl :) Paradise Island I woke up, w... -
Dansk stil. Grammatik. Hjælp.
ForumindlægHej! Har en dansk stil til onsdag, jeg er ikke gramatik ørn, så vil i ikke hjælpe mig? Tak på forhånd ('; Stilen: Musikken kalder … Musikken betyder meget for en masse mennesker, den styrer vores følelser. En rytme og en tekst kan styre om vi skal være glade, irriteret, lettet, s... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
Rosens Navn
ForumindlægNOGEN DER KAN HJÆLPE?? Jeg har en opgave jeg skal skrive om filmen Rosens Navn..jeg har søgt over alt og kan ikk finde et referat af filmen.. Jeg ber jer hjælpe mig.. nu har jeg søgt over alt i den sidste uge og jeg er stadig helt på bar bånd... Plz hvis nogen kan hjælpe mig...!!Mvh en desperat M... -
eneglsk stil; haster rettelse
Forumindlægvar der nogen der var så venlig at rette min engelsk stil og kom egentlig med nogle kommentarer tak på forhånd :-) -
Andengradsligning
Forumindlæghej :) - mangler min sidste opgave i min mat aflevering :) x+5√x-6= 0 Nogen der kan hjælpe mig? (mellemregningerne skal være der) -
Engelsk Stil
ForumindlægHej, skal have rettet en engelsk stil og det ville være super hvis der var en der gad at hjælpe. tak på forhånd :)
