Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14021 til 14040 af 19198
-
Beskrivelse af ondskab Fs10 mundtlig
ForumindlægHer er mit bud på at beskrive ondskab, giv venligst kommentar evt. egen beskrivelse. :) Ondskab kan ikke defineres, det er en umiddelbar vurdering og det skal ses i et subjektivt perspektiv i forhold til ens moral. Men alle onde handlinger forekommer pga. manglende indsigt. Folk, der gør andre on... -
hjælp til lidt rettelse.
ForumindlægHar skrevet en lille tysk tekst, og håber der er nogen, som vil kigge på den, og hjælpe med at rette lidt :) Nach einem Jahr hat die Ich-Erzählerin, ihr langweiliges Leben satt. Sie ist eine Sekretärin und ist sehr allein. Deshalb bereitet sie sich für eine Flucht, zu bekommen ein neues Leben. D... -
Rettelse af pers. pron.
ForumindlægNogen der gider kigge de her personlige stedord på tysk igennem, efter fejl ?? Plz ?Personlige pronomener;1. Ich habe Streichholz gekauft, aber ich kann Sie nicht finden.2. Der Patient ((beskrive)) das Problem. Man untersuchte sie gründlich.3. Die Eltern lieben das Kind, aber Sie verwöhnen es nic... -
Spørgsmål - grammatik
ForumindlægHej, Jeg er i gang med, at rette min tyske stil og i den anledning har jeg nogle spørgsmål: 1. Er ordet ”die Familie” i singularis eller pluralis? 2. Er verbet ”leben” en bevægelse eller stilstand (akk/dativ)? I mit tilfælde under denne sammenhæng: Damals (lebte) die Fami... -
Hjælp søges!
ForumindlægHejsa! :-) Jeg mangler lidt hjælp til rettelse af mine tyske sætninger. Jeg mangler et praj om det er nogenlunde rigtigt eller helt hen i vejret. På forhånd tak! 1.Støvlerne er grå. Han pudser dem ikke. Die stiefel sind grau. Er putzt sie nie. 2. Skoene er blå. Hun har lige købt dem. ... -
Lidt sætninger
ForumindlægHej, er der nogen, som vil hjælpe mig med at rette de her sætninger? Hvis der er en, som er dygtig til tysk, og har lyst til at tjene lidt på at hjælpe med at rette et par gange om måneden, så kontakt mig endelig!1) Min nye chef har boet tre år i AmerikaIn drei Jahre hat meiner neue Chef in Ameri... -
Er det rigtig oversat?
ForumindlægDANSK En af mine interesser er at spille violin. Jeg spiller klassisk Musik. Måske en smule mærkeligt, da da fleste unge er vilde med genre som pop og rock. Jeg høre og kan også godt lide "normalt" Musik, men nogle gange er det skønt at høre og spille gammeldags stykker. Måske er det sv... -
Rette kort tekst??
ForumindlægOpgaven består af 2 dele: 1. del er en oversættelse og 2. del er en fritekst hvor man skal være Berlin og forklare to episoder 1. del (oversættelse): Den tyske skal rettes Utilfredsheden med forholdene i DDR voksede i løbet af 80´erne, fordi produktionsapparatet blev mere og mere nedslidt og øko... -
En sød sjæl?
ForumindlægEr der er en der vil kigge på mit tyske nedenfor, og komme med nogle rettelser? Og hvis i har et bud, på hvad jeg får i karakter, kunne det være fedt? (9.klasse) Thema Ich finde, das Thema des Texts wird von vielen Themen aus. Ich kann nicht finden, ein übergeordnetes Thema. Aber es g... -
K.I.Z. - Geld Essen
ForumindlægHej. Jeg skal analysere en sang på tysk: "Geld Essen" men er ikke så skarp til sproget. Er der en der kan hjælpe med at give et lille referat, sangens budskab og pointer (på dansk) Tak på forhånd :) Werde Zeuge wie K.I.Z. übers Land zieht, mit vier-Sack-Antrieb, du brauchst street-cr... -
Gramma
ForumindlægBøjningsforholdBøj nedenstående Substantiver i ubestemt singularis, bestemt singularis og ubestemt pluralis:SeddelEn seddel, seddelen, seddeler, seddelerneEr det sådan ??Skriv ubestemt pluralis af flg. ord. Skeiv derefter sætninger med ordene i samme bøjningsform: Tilskuer - dør - karakter - mure... -
Forbud mod tørklæde
ForumindlægTØRKLÆDE problem? og i såfald hvilket problem? -
Engelsk oversættelse..
ForumindlægHar en lidt lang engelsk oversættelse, som jeg er rimelig meget i tvivl om er rigtig.. Synes mange steder det lyder lidt underligt :) Ville være fedt hvis nogen gad kigge på den!Dansk:'Sønner af en fodboldspiller'Peter og Michael er brødre og sønner af en berømt dansk fodboldspiller. Måsk... -
Læse mindre oversættelse igennem:)
ForumindlægHey alle.. Nogen som lige vil læse denne oversættelse igennem og evt rette for fejl.Der deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie „das beste von meiner Leben“ ihn berühmt getan hat.Kurze Zeit nach dem Fall der Mauer, begann er Geschichten und Fotos für... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
kan man sige følgende?
ForumindlægHej, kan man sige følgende? Vi kørte fra X Gymnasium til Paris torsdag d. 26. november. Wir fuhren von X Gymnasium nach Paris Donnerstag d. 26. November. Mange tak. -
Mein, meine eller meinen eller andre?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvornår man skal bruge mein, meinen, meine eller en helt fjerde. Håber i vil forklare mig det -
Verber finitte og infinitt
ForumindlægEn der kan forklarer mig forskellen på finitte og infinitt verber, og hvad der kendetegner det? Hjælp mig er helt lost! -
en sætning.
Forumindlæghejsa allesammen.. jeg sidder med nogen tysksætninger.. jeg vil meget gerne lærer det her, synes tysk grammatik er lidt svært nemlig.. Så tror i ikke i kunne, når i ser på sætningen, skrive hvad hvert led er, og hvorfor, så jeg kan forstå det. Her er sætningen så: I mellemtiden løber ulven hen ti... -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ...
