Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14301 til 14320 af 18958
-
valg - medicin
ForumindlægHejsa, Hvor mange af alle jer herinde, ønsker at starte på at læse medicin i efteråret 2010? - og hvor ønsker I at tage uddannelsen? - aarhus?-oddense?- eller KBH? Jeg er bare nysgerrig, men håber at der er en masse som gerne vil svare.. :) - vil gerne se hvor mange som ønsker at blive læge herin... -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
Grammatikhjælp
ForumindlægEr disse 3sætninger grammatisk korrekte? Und die Personen im Film sind meistens Einheimische, und das ist auch charakteristisch für die Heimatfilme. Es ist typisch in Filmen, dass die Verliebten nicht zusammen sein können, weil Umstände im Weg stehen Später im Film trifft sie einen früheren Fr... -
Sætningstyper
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et lille afsnit, hvor jeg har fundet alle ledsætningerne, men jeg tvivler dog lidt på, om det nu er rigtigt. Tænkte på, om I ville markere ledsætningerne i dette stykke?: Han var en type, der kunne få det til at løbe koldt ned ad ryggen på de fleste. Han havde øjne som ... -
Organisk kemi
ForumindlægHjælp til denne her opg. -
har brug for en hjælp!!!!!
Forumindlæghej. jeg skal skrive en historie-opgave. og vores store emne er "Mellemkrigstid" og mit emne er: "den nazistiske ungdomsopdragelse". og jeg skal redegøre for: "nazistiske ideologi". så mit spørgsmål er hvordan og hvad er det jeg skal skrive under "nazistiske ide... -
Bungeespring, hvilket køn?
ForumindlægHej. jeg har prøvet at slå det op i min ordbog, og den kan ikke finde ordet, så kan ikke finde ud af hvilket køn det er, jeg skal bruge det i en aflevering. -
Dilemma, hvad siger I?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et lille dilemma, forhold til karakterne og skolen. Det er sådan, at mine karakter ligger på, omkring 5 i snit, og jeg skal i 10.klasse, her efter sommerferien. Men min uud-vejleder sagde til mig, at hun anbefalede mig hg efter 10. klasse? Men jeg vil rigtig gerne på stx, tro... -
medicin i england
Forumindlægjeg kom ikke ind på medicin i dk i år :-( nu vil jeg studere medicin i england næste år tror jeg... hvad vil det koste og er det nemt at komme ind? hvilket som helst uni i england. kan i anbefale andre lande, hvor dr ikke er store problemer med at komme ind? -
Dativ/akkusativ?
Forumindlæghej sidder lige med nogen lektier: hvordan ved man om ordet (forholdsordsled) ståri dativ eller akkusativt? fx. Sommetider deltager de i en udflygt.... og Sommetider går de i biografen... Hvordan ved jeg om det er akk. el. dativ forholdsorderne står i ? -
Hvornår er det dativ?
ForumindlægHej derude :D Jeg bliver lidt i tvivl, fordi jeg mener, at min tysklærer har sagt, at der skal være akkusativ i en sætning, før der kan være dativ. Men hvis man har en sætning, der hedder: "Han hader hende", ville jeg umiddelbart tænke, at hende er dativ, fordi: "hvem hader han =... -
2. verdenskrig
ForumindlægHej folkens Her er nogle spørgsmål, som jeg gerne kunne tænke mig at få nogle spicifikke forklaringer på: Hvorfor hadede Hitler jøderne så meget og gav dem skylden for 1.vk og 2.vk? Hvorfor var sigøjnerne også en gruppe, som Hitler hadede? Hvad var Hitlers gejst til at dræbe alle jøder, sigøj... -
Porten til Gymnasiet.
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse og har et snit på 6.0 fra sidste årskarakter i 8. Jeg har lige været op til min matematik færdighedsregning i terminsprøve og klarede mig med et sikkert 7 tal! Jeg har ikke fået de andre endnu. Jeg vil gerne på HTX. Og jeg er meget bange for at jeg får dårlige karakterer i... -
analyser sætningen og indsæt den bestemte artikel
ForumindlægDe steder der står Die, Der, Das er det rigtigt? Eller har jeg lavet fejl? 1) Das Konzert (n) findet morgen statt. 2) Die Gruppe (f) spielt da Lied "Dadada". 3) Die meisten Menschen kennen die Melodie(f) 4) Aber den Text(m) kennen sie nicht. 5) Die Grosseltern haben den Enkel(m) ei... -
racisme i sport
Forumindlæghej jeg vil gerne vide hvorfor folk er racistiske i sport og er det rimligt at folk gør forskel på hvide og mørke -
Aflæsning af tabel
ForumindlægEr der ikke godt en som vil hjælpe mig lidt i gang, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan sige noget om den vedhæftede kilde, kun hvornår den er ..... og mange mange tak:). Det er en virkelig stor hjælp -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
Billedkunst eksamensforberedelse..?
ForumindlægVi har en time til at forberede os forinden eksamen. Opgaverne som vi traekker vil ofte inkludere 2-4 analyser af professionelle vaerker. Dem vil jeg så lave nu inden for hver emne som spoergsmålene vil omhandle. Emnerne er: Portraet, farver, rum, arkitektur, gengivelsesstrategier og et par andr... -
genitiv find fejl :)
ForumindlægHej.. :) Se om I kan finde nogle fejl i min tyske oversættelse. Kan ikke selv. Hehe :D Wie alt ist sie? Ich kenne nicht das Alter des Mädchens. Wie alt sind sie? Ich kenne nicht das Alter der Mädchen. Übrigens spricht man nicht von dem Alter einer Frau. Nach dem Tod des Mannes hat sie eine Arbeit...
