Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14341 til 14360 af 20009
-
Hvilket verbum?
ForumindlægHej Når der i en ledsætning er et bøjet verbum og et verbum som står navnemåde, hvilken skal så stå sidst i sætningen? Og hvad nu hvis der også var en førtid? -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
har brug for en hjælp!!!!!
Forumindlæghej. jeg skal skrive en historie-opgave. og vores store emne er "Mellemkrigstid" og mit emne er: "den nazistiske ungdomsopdragelse". og jeg skal redegøre for: "nazistiske ideologi". så mit spørgsmål er hvordan og hvad er det jeg skal skrive under "nazistiske ide... -
Bungeespring, hvilket køn?
ForumindlægHej. jeg har prøvet at slå det op i min ordbog, og den kan ikke finde ordet, så kan ikke finde ud af hvilket køn det er, jeg skal bruge det i en aflevering. -
Dilemma, hvad siger I?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et lille dilemma, forhold til karakterne og skolen. Det er sådan, at mine karakter ligger på, omkring 5 i snit, og jeg skal i 10.klasse, her efter sommerferien. Men min uud-vejleder sagde til mig, at hun anbefalede mig hg efter 10. klasse? Men jeg vil rigtig gerne på stx, tro... -
medicin i england
Forumindlægjeg kom ikke ind på medicin i dk i år :-( nu vil jeg studere medicin i england næste år tror jeg... hvad vil det koste og er det nemt at komme ind? hvilket som helst uni i england. kan i anbefale andre lande, hvor dr ikke er store problemer med at komme ind? -
Dativ/akkusativ?
Forumindlæghej sidder lige med nogen lektier: hvordan ved man om ordet (forholdsordsled) ståri dativ eller akkusativt? fx. Sommetider deltager de i en udflygt.... og Sommetider går de i biografen... Hvordan ved jeg om det er akk. el. dativ forholdsorderne står i ? -
Hvornår er det dativ?
ForumindlægHej derude :D Jeg bliver lidt i tvivl, fordi jeg mener, at min tysklærer har sagt, at der skal være akkusativ i en sætning, før der kan være dativ. Men hvis man har en sætning, der hedder: "Han hader hende", ville jeg umiddelbart tænke, at hende er dativ, fordi: "hvem hader han =... -
analyser sætningen og indsæt den bestemte artikel
ForumindlægDe steder der står Die, Der, Das er det rigtigt? Eller har jeg lavet fejl? 1) Das Konzert (n) findet morgen statt. 2) Die Gruppe (f) spielt da Lied "Dadada". 3) Die meisten Menschen kennen die Melodie(f) 4) Aber den Text(m) kennen sie nicht. 5) Die Grosseltern haben den Enkel(m) ei... -
"copenhagen" ...
ForumindlægHej sidder fast i et spørgsmål omkring filmen "Copenhagen" af Michael Frayn, som beskriver mødet mellen Niels Bohr & Heisenberg i 1941 ..Så håber i kan hjælpe. spørgsmålet lyder: Hvorfor vendte Heisenberg tilbage til København og Bohr i 1914? altså hvad var hans hensigt med besøg... -
Hjælp...please
Forumindlæghej...jeg er en 10.klasse-elev og jeg står i et svær position ligenu... Det er at jeg er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx: Jeg vil på univesitet og vil være læge og interesere mig meget for matematik og fysik/kemi, jeg fik 10 i årskarakter og 10 i afgangsprøven i fyisk/kemi i 9.klasse og e... -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
Hjælp til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, jeg har haft en del problemer med denne oversættelse.. Håber der er nogen som har lyst til at forsøge at læse korrektur på bare noget af det, så jeg kan få rettet de værste fejl ;) Danske tekst / min oversættelse Murens fald i 1989 var helt uventet. / Der Fall der Mauer im 1989 war ganz uner... -
Hvordan oploader jeg en opgave?
ForumindlægSom overskriften lyder: Hvordan oploader jeg en opgave?Malfoy -
Skift til sproglig linje
ForumindlægJeg har i 1.g´s årsprøver fået 6/6 i matematik, hvilket trækker mit nuværende snit ned på 8..Jeg overvejer derfor et skift til sproglig, for at gå ud med et ,selvfølgelig, så højt snit som muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med skift fra matematisk til sproglig?Er det til at overleve,... -
Tekst rettelse.
ForumindlægDie Arbeitslosigkeit.Mehr als 3 Millionen sind bei arbeitslos kein betroffen. Besonders von die junge ist Arbeitslosigkeit einer Drohung. Von ihr hat 600.000 keine arbeit- oder einige Ausbildungsplatz gefunden. Diesen junge fühlt sich langweilen und fühlt sich oft einsam, minderwertig und überflü... -
Haster!!! <- NEJ!
ForumindlægDet er helt utrolig så mange nye tråde her i forumet der har Haster i titlen... Det kan nogen gange virke irreterende, som om folk siger hjælp mig, NU. Og når jeg sidder og kigger listen over nyeste indlæg igennem til højre, og ser halvdelen er angivet noget så ufagligt som haster etc, er det nog... -
Resumé
ForumindlægHej! Har skrevet et resumé af en scene fra en bog som vi pt. læser i fransk. Det er en skriftlig aflevering og jeg kunne derfor godt tænke mig at få lidt hjælp med rettelserne. Håber der som altid er nogle søde og rare mennesker der har lyst til at hjælpe mig :) Her kommer den: Scène 3 – La nuit ... -
Nogen der vil hjælpe med at rette dette for mig?
ForumindlægIch denke der richtige Weg zum Frieden in der Welt ist dass Militärdienst weil wenn wir nicht eine militärische Team haben z.B. wenn es Krieg gibt ist das gut zu wir haben eine militärische Team, wenn wir nicht haben eine militärische Team alles ins Land kommen und dann wollen die Menschen zer... -
lille oversættelse
Forumindlæger der en der vil rette det har for mig, så vil jeg blive glad..en ny butik i Berlin!ONLY åbner mandag den 26 juni klokken 10.00 i hovedgaden.Vi vil serverer kage og sodavand for alle vores kundervi har 3 åbningstilbudEin neu ONLY Laden in Berlin!ONLY öffner Montag 26. juni um 10 uhr in Hauptsstr...
