Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 14601 til 14620 af 61668
-
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
Anlægsarbejde - matematik projekt. HJÆLP
ForumindlægJeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre noget som helst i det vedlagte projekt.. håber virkelig der er nogen som kan hjælpe! Mvh. Louise -
Facitliste til HF matematik C 26/5-2011
ForumindlægHejsa, søger en facitliste til HF matematik C 26/5-2011. Er der nogen der har resultaterne?? -
Skriftlig eksamen 2006
ForumindlægEr jeg den eneste der havde svært ved biologieksamen i år? Min skriftlige karakter ligger rimelig højt, men synes det her eksamenssæt overgår de andre års!! Jeg er måske den eneste der har det sådan...? -
:( kilde kritisk?? Eksamen..
ForumindlægHej alle, skal op i historie på tirsdag :(Hvad betyder at holde sig kritisk til en kilde i historie?altså så vidt jeg har forstået det, kan man godt kritisere en kilde fra vikingetiden. Men hvad så med en kilde fra kinashistorie, f.eks. "Åben erklæring om sultestreke" eller "Spurve... -
24 B samf eksamen! hjælp ! :)
Forumindlæghvordan forgår selve eksaminationen? altså skal men selv starte med et 10 minuters oplæg? hvor de ikke må afbryde eller hvordan forgår deT? håber nogen kan hjælpe :) -
God skr. eksamen
ForumindlægHvad synes I om samfundsfagseksamen i dag (A-niveau)? Var det ikke nogle rigtigt gode og gennemarbejdede opgaver vi fik? Altså lige bortset fra fejlen med den manglende figur. Nogle der forstod hvordan man skulle aflæse ændringerne i figur 1 og 2 i c-opgaven? Jeg er sproglig og dum (åbenbart :)... -
Matematik opgave - Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej, Jeg er i færd med at lave en matematik aflevering, men jeg er stødt på et probelm jeg simpelthen ikke kan løse. Antag, at sin(x0)=2π Bestem værdien af sin(x0−4π) + sin(x0−2π) + sin(x0) Kan det lade sig gøre at sin(x0) = 2π? Jeg troede nemlig at sin(x) var begræ... -
HASTER Mat B eksamens opgave !
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og kan ikke finde ud af opgave a til at starte med .. Jeg har en trekant, hvor man kender 2 vinkler og så kender jeg en længde .. Hvordan finder jeg så en anden længde ? Plus hvad betyder "bestem vefh" Hvilken en af vinklerne skal jeg finde ? På forhånd tak ! Mv... -
EKSAMEN I MORGEN ! UFORSTÅELIG SÆTNING !
ForumindlægHej .. Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå denne her sætning ? "Ausserdem habe ich hier viele Freunde gefunden, die ich mir selbst verdient habe und die nichts on dem guten Namen meiner Familie in Indonesien" tak på forhånd . -
eksponentiel udv.. hjælp, mat eksamen..
Forumindlæghvordan ville i forklare... 1) begreberne fremskrivningsfaktoren og vækstraten i regneforskriften for en eksponentiel udvikling ? 2) hvordan man kan undersøge om en sammenhæng mellem to størrelser kan beskrives ved en eksponentiel model ? (tror ikk helt jeg forstår det her spørgsmål :S , håber ... -
24 timer eksamen hjælp NU
ForumindlægJeg har lige trukket: Energiomsætnig som emne. 1. Man skal lave en præsentation af energiomsætning. Giv herunder eksempler på energiomsætninger der involvere elektrisk energi. 2. Energibevarelse, energiproduktion, effekt, nyttevirkning, energikilder, energiforbrug. HJÆLP - hvad skal jeg inddra... -
24timers eksamen lys
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe at trække. Jeg fik emnet lys:( Stikord: bølgelængde, afbøjningsvinkel, gitterkonstant, linjespektrum, rødforskydning, galakser. Forsøg: stofidentikation af stoffet i en elsparepære. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode ideer til fremlæggelsen... -
EKSAMEN I MORGEN! HAR BRUG FOR HJÆLP TIL DET HER SPØRGSMÅL:
ForumindlægRedegør for begreberne fænotype og genotype samt hele problemstillingen omkring betydningen af arv og miljø. Please, håber virkelig nogle kan hjælpe mig!! -
Dansk eksamen torsdag!
ForumindlægHej alle. Jeg skal bruge en analysemodel til fortolkning af en novelle. Så hvis i kender et sted eller selv har arbejdet med teksten "Huset" af steen langstrup :) mange hilsner michelle line -
HTX Matematik, lignings- og reduceringsproblemer
ForumindlægHej Jeg er en nystartet 1g'er på HTX, har allerede fået en matematik aflevering for, mit spørgsmål går ud på at løse nogle ligninger og reducere. Kan simpelthen ikke se mig ud af, hvad jeg skal gøre. 1 Eksempel fra opgaven: Vis at udtrykkene til venstre kan reduceres til det der står til h... -
Er det her matematik rigtigt eller forkert....
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet noget matematik, som jeg er i tvivl om er rigtigt. Nogle der kan se det igennem? Funktionen: 1/4x 3 + 3/2x2 + 4x + 2 Den er blevet differentieret: f(x) = x2 +3x+4 d = b2 - 4ac = 42 - 4*3*0 = 16 x = -b+-√d = -4+-√16 = -4+4 = 0 = 0 ... -
Eksamens spørgsmål i kemi
ForumindlægHey jeg skal til natur fags eksamen og jeg har fået et spørgsmål der lyder. Vis hvordan man kan beregne CO2 belastning under forbrænding af et kg træ (C6H12O6) HJÆLP!!!!!! -
Associativ lov - EKSAMEN
ForumindlægHej! I forbindelse med oplæsningen til min mundtlige eksamen er jeg stødt på en regel som bogen ikke beviser. "Den associative lov". Jeg har søgt lidt herinde, men jeg synes ikke at det andet opslag ang. den associative lov er identisk med dette.. a ? · (b? + c?) = a? · b? + a? · ... -
NV-eksamen energi
Forumindlæghej jeg skal lave en powerpoint, til min eksamen, og den skal indeholde både noget om biologi og fysik, jeg har skrevet om fotosyntese og respiration, men så mangler jeg noget i fysik som skal have en sammenhæng til biologi-delen. man kan vælge imellem de her forsøg pendul, nyttevirkning, specifi...
