Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14621 til 14640 af 22496
-
hvordan passer det?
Forumindlæghvordan giver det: 1 / q + 2' kan ikke helt forstå 2' er det noget regne teknisk??? -
Klage over Studieportalens fysikforklaring - Archimedes' lov
ForumindlægDette citat er taget fra kompendiet: "Archimedes' lov" "Opdriftens kraft på et legeme er lig den tyngdekraften, legemet ville være udsat for, hvis det bestod af det samme som væsken." Man har næppe set så dårligt formuleret en sætning. Det virker som om forfatteren... -
hjælp t. rettelse
ForumindlægTænkte på, om en eller anden gad kigge dett eigennem for fejl? På forhånd tak.Das erste Bild, ”Morgenkaffen skænkes” von Laurits Tuxen, 1906, zeigt eine Mutter und ihr Kind. Die Mutter trägt ein rotes Kleid, und das Mädchen ein blaues und rotes Kleid. Auf diesen Bild sieht man, dass die Mutter de... -
Tysk...Hilfe.. Witczak...Vigtigt
ForumindlægHey... Er der ikke nogle, som vil rette min oversættelse, hvis ja vil jeg blive utrolig glad. På forhånd tak...Dansk:Den 25-årige Goethe udgav i 1774 sin måske kendeste roman "Die Leiden des jungen Werthers". Romannen handler om ung, ulykkelig kærlighed og om den pragtfulde natur.Bogens... -
1 tysk sætning
Forumindlæg"Das ist ein Ergebnis einer Befragung des deutschen Jugendinstituts."er der rigtigt skrevet? -
Hjælp til tyskrettelse
ForumindlægJeg har lige lavet denne aflevering, er der nogle af jer der kan se nogle småfejl der skal rettes? Ens afleveringer kan jo kun blive bedre af, at der er set med andre øjne end ens egne på den :) 1.Metin er tyrker, men bor i Tyskland. Metin Türke ist, aber wohnt in Deutschland. 2. Han fortæl... -
lære om at være dansk
ForumindlægHej derude er der nogen som har en idé hvorvidt og hvordan man i skolen kan lære om at være dansk -
personal pronomen?
ForumindlægJeg har om personal pronomen i tysk. Men for at man skal sige "mein, meine eller meinem og så videre" så skal man vide om en sætningen står i Dativ, akkusativ eller nominativ Men hvordan ved jeg om det er nominativ, akkusativ eller dativ? -
Jugend der Jahrtausendwende
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med min tysk, og tænkte på om der var nogen der ville kigge denne her stil igennem??Tak på forhånd =DDet på dansk i parentes, er ting jeg ikke aner hvordan jeg skal sige.Der Text handelt von drei junge Mädchen, Heike, Rixa und Anna. Charakteristisch für die drei Mädche... -
Øv øv øv... :(
ForumindlægI dag har jeg så fået min tyske stil tilbage, det var gået rigtig godt og der var næsten ingen fejl, men desværre mener min tysklærer ikke at hun vil bedømme den da hun kan se at jeg ikke har skrevet den alene!Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg får hjælp fordi jeg slet ikke fatter tysk, men så ... -
hurtig hjælp! skal afleveres imorgen!
ForumindlægFinalen i Schweiz startede som forventet, og tyskerne kom hurtigt bagud med 0-2. Udligningen til 2:2 i slutningen af 1. halvleg stod Helmut Rahn for. Med 6 minutter igen hamrede han igen bolden i nettet. Das Endspiel in der Schweiz fing als erwartet an, und die Deutschen kamen schnell im Rückstan... -
skrive på dansk
Forumindlæghej Er det nogen kan hjælpe mig. Jeg har bodet i DK næsten 10 år men stadig jeg kan ikke skrive godt dansk. Jeg er meget ked af det og det gå meget ond på mig når jeg skal skrive en lille sætning.hvad skal jeg gøre? HJÆLP OBS jeg kan heller ikke taler korrekt. -
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
Hvem havde troet?
ForumindlægHvem havde troet jeg skulle oprette en blog her på studieportalen. Stedet hvor det nærmest er umuligt være anonym. Jeg blogger også på en anden portal men jeg har efterhånden erkendt at mit liv i gåseøjne er for kedeligt til at blogge om på min anden blog. Egentlig har jeg forsøgt mig med Urban B... -
Meget lille oversættelse
ForumindlægHej nogen som vil hjælpe med følgende tekst, som skal oversættes?Kære RitaDet er vigtigt at følge sit hjerte og de følelser du har for denne mand.Jeg forslår, du arrrangerer en familiesammenkomst hos dig, hvor du forinden har talt med dine forældre og søster om nogle af hans positive og gode egen... -
Sætningskonstruktion
ForumindlægHej Hvordan opbygges denne sætning mest korrekt, og hvad er forklaringen? The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition is often referred to as an epidemic. The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition often is referred to as ... -
En svær sætning
ForumindlægJeg er meget lost i den den her sætning, er der en der kan give lidt hjælp. I Tyskland bliver mange ydelser betalt gennem arbejdsgiveren, og ydelserne bliver beregnet efter hele familiens formue og indtægt: In Deutschland blieben viele Leistung bezahlen durch den Arbeitgeber, und die Leistung bl... -
til alle dem der mestrer den fine kunst vi kalder tysk
ForumindlægHej er der nogen der ville se denne oversættelse gennem for fejl?? Ved godt at jeg har postet den før, men jeg tror at der er nogen småfejl jeg ikke kan se... På forhånd tak! Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. Nach dem Frühstück holten wir immer die Zeitung. Jeg er imod regeringen. Ich ... -
karakterer
Forumindlæghej alle kloge mennesker. jeg har et problem som jeg håber nogen lige kan smide en kommentar på. jeg føler mig meget klog, og jeg er den bedste i klassen til næsten alle fag. alligevel er jeg langt fra den der får de bedste karakterer, de er da rimelig gode, men topkaraktererne tilhører dem der (... -
Rettelse af tysk
ForumindlægIch will erzähle von das Buch; „Drømmehesten“, das ich gut gefunden hast. Als ich jünger war, las ich das Buch „Drømmehesten“ das Buch ist von Marion Dane Bauer geschrieben. Es ist im Jahre 1988 geschrieben und das Originale Titel ist „Touch the moon“. Das B...
