Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15361 til 15380 af 15933
-
TI-Nspire CAS Touchpad - Grafregner (Sælges)
ForumindlægTexas Instruments, TI-Nspire CAS Touchpad (Grafregner) Stadig i original (åbnet) emballage med diverse manualer, ledninger, software osv. Virker naturligvis som den skal og i pæn stand. Brugt af kvinde. Brugt til matematik og naturvidenskab på gymnasialt niveau. Tilladt ved Danske gymnasiale eks... -
Produkt til projektopgaven - hjælp
ForumindlægHej, min veninde og jeg står i den situation, at vi har projektuge i næste uge. Det er kommet så tæt på, at vi er begyndt at tænke på produktet. Det er ret svært, så vi vil gerne have jeres hjælp. I må gerne komme med idéer til et andet produkt, men I må også MEGET gerne komme med feedback på... -
hjælp til nogle matematikopgaver haster!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle opgaver, opgaverne lyder... opgave 1) En funktion f er bestemt ved f(x)= (x^2-8)*e^-x a) bestem monotoniforholdene for f b) løs ligningen f(x)=-6 opgave 2) For en bestemt æblesort har man målt sammenhørende værdier af æblernes rumfang og overfladeare... -
hjælp til fortolkning
ForumindlægHej Hvad kan der gøres bedre ved denne fortolkning af Peter Sommer's: Imorgen er alt muligt? Her er det jeg har skrevet pt.: I Morgen Er Alt Muligt I Overskriften, ”I Morgen Er Alt Muligt", kan i morgen betyde fremtiden. Og her er alt muligt, fordi vi ingen grænser sætter for dette... -
Hvad skal jeg komme ind på til disse eksamensspørgsmål?
ForumindlægHejsa :-) Jeg skal op til eksamen i matematik B til jul. Jeg læser på nethold. Er begyndt at kigge på nogle af de eksamensspørgsmål vi har fået af vores lærer. Hun er dog rigtig svær at komme i kontakt med, så det har jeg efterhånden opgivet. Derfor ville jeg forsøge at høre herinde, hvad i v... -
Datalogi eller matematik
ForumindlægHej, jeg læser datalogi pt, men overvejer skifte til Matematik. Jeg er simpelthen splittet, og det er der gode årsager til. Jeg valgte i første omgang datalogi på grund af karriere muligheder, og selvfølgelig fordi det virkede interessant. Sagen er mange inde på datalogi-studiet, har f.eks. pro... -
Dansk - "Stil" Rettelse tak :)
ForumindlægVores sjæl & krop er et mysterium 1. Man kan leve på to måder, på forskellige måder, man kan leve normal lige ud ad landevejen og man kan også tager et skridt ad gangen. Man kan hente mange oplevelser i mange tusinder af minutter, uden du tænker over det. Man lægger planer tanker, hvordan ... -
Almen studieforberedelse -eksamen
ForumindlægJeg har et spørgsmål ang. AT-eksamen. På EMU hjemmeside står der, at eksamen skal indeholde følgende: "Talepapiret kan fx indeholde: En indledning, hvor du præsenterer dit emne og din problemformulering En kortfattet præsentation af de problemstillinger, som du vil fokusere i din fremlæg... -
Lineær programmering (LP)
ForumindlægHej kære sp-brugere. Jeg et svært ved at løse følgende opgave: En klinisk diætassistent på Slagelse Centralsygehus skal sørge for, at en gruppe gravide kvinder får det nødvendige, daglige vitamin- og mineraltilskud. Kvindernes almindelige kost skal suppleres med vitamin/mineral-piller. Diætassis... -
tysk - oversættelse
ForumindlægHej. Ville bare lige høre om denne oversættelse er oversat nogenlunde korrekt. Tak (-: Austausch Hvert år vælger mange unge mennesker at tilbringe et skoleår i udlandet. Selvom afskeden med forældre og kammerater kan være svær, har et sådant ophold stor betydning for den personlige udvikling. Ud... -
en bedømmelse eller kommentar
Forumindlæghej Jeg skal op til matematik c niveau på mandag.. Hvis vi nu siger jeg trak 5. spørgsmål og det blev funktioner Beskriv, hvad der kendetegner linære funktioner også til eksamen jeg siger: Først vil jeg forklare om hvad der kedetegner linære funktion og derefter vil jeg vise et eksempel. Som ... -
At tage 3.G om - Opgradering af dumpet matematik C
ForumindlægHej alle. Jeg er en dreng der går i 3.G. Jeg har bestemt mig for at jeg vil søge ind på Jura-studiet. Som sådan er mine karakterer i de fag jeg har og har haft rigtig fine, mit problem er at jeg med mine nuværende karakterer liiiiiige ligger med røven i vandskorpen i forhold til dette års adg... -
bedømmelse og kommentar
ForumindlægHej Jeg skal op til billedkunst c niveau eksamen og jeg håber på at jeg består. Vi siger jeg har trukket nr. 5 og der kom impressionisme. I mit mundtlige oplæg har jeg planlagt at jeg først vil forklare hvad impressionisme er og derefter vil jeg komme ind på hvilke teknikker og malemåde og m... -
Yo.. FSA i morgen. I need help :D
ForumindlægJeg er simpelt hen så dårlig til engelsk :D Jeg har valgt om fedme/obesity og jeg er virkelig (VIGKELIG) dårlig til at oversætte osv osv osv. Jeg havde om fedme til projektopgaven så jeg er heldigvis "ekspert" på emnet.... Men please, søde unge mennesker, hjælp mig med at oversætte no... -
Gyldendahls elektroniske ordbog: DK - ENG og ENG-DK
ForumindlægHeeej Da jeg ikke længere skal have engelsk B vælger jeg at sælge min elektroniske ordbog. Bemærk for at benytte elektronisk ordbog til eksamen skal en orginal cd mv. medbringes. Denne ordbog er brugt til prøver og selfølgelig på min egen computer.. programmet fungere også uden cden i drevet. ... -
Oversættelse
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til en oversættelse fra dansk til tysk. På dansk: (Austausch) Udveksling Hvert år vælger mange unge mennesker at tilbringe et skoleår i udlandet. Selvom afskeden med forældre og kammerater kan være svær, har et sådant ophold stor betydning for den personlige udv... -
Ret oversættelse
ForumindlægEr der ikke please nogen der vil rette min oversættelse? Jeg vil virkelig gerne have noget hjælp til den. Jeg har selv siddet og rettet i den: På dansk: (Austausch) Udveksling Hvert år vælger mange unge mennesker at tilbringe et skoleår i udlandet. Selvom afskeden med forældre og kammerater kan... -
Kan nogen hjælpe med mine datider?
ForumindlægJeg har skrevet en aflevering i datid, men da det ikke altid er lige let at vælge, hvilken datid, der skal benyttes, vil jeg blive meget glad, hvis nogen gider at kigge datiderne igennem, og vurdere, om de er korrekte. De andre fejl retter jeg selv. På forhånd tak for hjælpen :) En la mañ... -
Spørgsmål angående studievalg. AU: Bachlor Fysik
ForumindlægHej, mit navn er Thomas. Jeg har nogle spørgsmål angående uddannelsen ”Fysik” på Århus Universitet, men først lidt om mig. Jeg skal til at afslutte 3 år på HTX. Mine akademiske styrker samt mine personlige interesser, ligger udelukkende i fysik og matematik. Jeg læser ofte om kvanteme... -
oversættelse (:
Forumindlæg1) 'Ángela cree que ETA es una organización que acobarda toda la población de españa. Y cree que la organización desaparecería para siempre. - Ángela tror at ETA er en organisation som skræmmer hele befolkningen i Spanien. Og hun synes at organ...
