Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 15361 til 15380 af 63055
-
Rettelse af kort engelsk tekst
ForumindlægDet ville være super dejligt, hvis der var en eller flere, der lige gad løbe dette igennem for fejl.. :)The story is about a young deplorable man named Paul. Ever since his girlfriend, Tammy, left him three weeks ago he has not been doing anything else than listen to the radio and sprawl on the s... -
Det her er fucked!?
ForumindlægVores Bio C pensum er på ca 165 sider og jeg har læst halvdelen af pensum og mine noter er nu på 27 sider samlet? :-S Er det normalt? Det er jo helt ude i hampen? Jeg har bare skrevet ord, eller sætning (max 3 ord) og pile.. hvis jeg skal skrive yderligere 27 sider går jeg amok... de sidste 80 si... -
EKSAMEN I SAMFUNDSFAG PLEASE LOOK AT THIS DET HASTER
ForumindlægHej folkens. Jeg er igang med at skrive eksamensnoter til samfundsfag om emnet EU. - Har skrevet mange noter, men vil bare lige hører jeres mening hvad der kunne være godt at komme ind under når man taler om EU. og Danmarks rolle i Eu. Hvis i bare kunne komme med nogle enkelte stikord/underemne... -
Hvordan vises URL-tagget i referencelisten
ForumindlægNår jeg genererer referencelisten medtages URL-tagget ikke. Herunder har jeg kopieret kildekoden ind til hvordan jeg bygger referencelisten og et eksempel på en reference hvor URL9;en mangler. \bibliographystyle{alpha} \bibliography{bibliography/bibliography} @inproceedings{RefWorks:54, autho... -
Ret en et par linjer engelsk tekst(håndbold)
ForumindlægJeg håber at der er nogle der vil rette dette lille tekststykke fra min stil. Forslag til noget der lyder bedre med samme mening, stavefejl, gramatiske fejl, punktum, komma mm. None of my team have learned the rules. We only new things like that you only may take three steps, when you have the ba... -
Skriftlig dansk - er det fair?
ForumindlægHej Jeg sidder her, og er en smule (for ikke at sige meget) skuffet over min skriftlig dansk karakter.. Det er fra min afgangsprøve fra 9. klasse, og jeg valgte at skrive et essay. Her er stilen: Det smukke ved Danmark er… Marina Cecilie Roné har skrevet et essay om hvad hun synes er det smukk... -
Statistisk spørgsmål
ForumindlægEt statistisk spørgsmål som har naget mig. En skole har 27,23 og 18 elever. Et elevråd skal sammensættes med 5 forskellige personer. a) Hvor måder kan dette elevråd sammensættes? Det er jo kombinaturik så, antal elev lig 27+23+18 = 68. Sammensætning er da K(n,r), hvor r er 5 og n er 68. ... -
Halveringstid
ForumindlægHeej alle sammen, nogen der kan hjælpe mig med den her? :-) 5. Vi har en klump radioaktivt materiale bestående af 500.000 radioaktive kerner med en halveringstid på 1,28*109 år. d) Hvor mange kerner vil der være tilbage efter 50 år? e) Hvor mange kerner vil der være tilbage efter 500 år? ... -
stationære punkter
ForumindlægVi ser på punktet [P(1,0,8)] og planen givet ved z=x+1/2y-3 Du skal bestemme koordinatsættet til det punkt i planen, som har den mindste afstand til [P] . Du kan benytte, at kvadratet på afstanden mellem to punkter [(x_1,y_1,z_1)] og [(x_2,y_2,z_2)] i rummet er givet ved 1.Skab overb... -
Andres erfaringer med med fuldt adg.k på DTU
ForumindlægHej Alle.. Håber i har en god aften. Har nogle her på portalen lyst til at dele jeres tid med mig, gennem denne tråd ;-) Jeg er lige fyldt 30 år, og har en dejlig familie med trygge rammer. Jeg afsluttede folkeskolen tilbage i 9;98, og har både en 9+10 klasse eksamen. Mine karakterer i... -
Kort resume af novelle
ForumindlægKan du tjekke hvordan jeg har skrevet min lille resume. Den er ikke helt færdig. Jeg har kun haft tysk i et år, og har prøvet at først skrive på dansk og så oversætte til tysk. Mange tak ak på forhånd. Resume En dreng som bliver kaldt Hank, er forelsket i en pige fra hans klasse som hedder Bea.... -
rettelse af oversættelse
ForumindlægÉn der gider kontrollere denne oversættelse for eventuelle fejl? Det er et handelsbrev så sproget skal være formelt. Tak for Deres henvendelse af 18. maj vedrørende tilbud på nyanskaffelser og vedligeholdelse af vore computere. Vi har på nuværende tidspunkt udliciteret vedligeholdelsen til et an... -
Joker - sandsynlighedsregning
ForumindlægHey jeg har et problem, har fået opgaven der lyder: I Joker udtrækkes der 7 tal. For få gevinst skal man have tallene rigtig fra højre side. Dvs. rækkefølgen som tallene udtrækkes på har betydning for gevinst. Sådan et udtræk kaldes for en permutation. For at få 0 rigtige er der 9 muligheder for ... -
Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal skrive en AT synopsis med det overordnede emne "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914". Jeg skal skrive i Dansk/Fysik, og har valgt at fokusere på opfindelsen af flyvemaskinen. Jeg har dog lidt problemer med at lave nogle problemsti... -
Hjælp, differentialregning!!! Tangentligning
ForumindlægHej! Er der nogen, der kan hjælpe mig med følgende: Funktionen √x (kvadratrod x) har en tangent i (9,f(9)), udregn dens ligning. Jeg er totalt lost .. -
engelsk-proffer - kig
Forumindlægkan jeg lige få min stil kigget igennem for eventuelle grammatiske fejl og mangler?den skal afleveres imorgen, så er lidt tidspressetWilliam McGrath was a protestant police officer and died in duty when he had comed upon two men who were booby-trapping a car. William McGrath would save innocent p... -
Simpel ligning
ForumindlægJeg har glemt alt om matematik og håber en af jeg gider hjælpe:Solve for x and note restrictions.(b+2)(x-b+3)=0Ok jeg ganger paranteser igennem:bx-b^2+3b+2x-2b+6=0Og sammentrækker...8x-b^2+b+6=0Isolere x...8x=b^2-b-6Uhmmm og hvad så dividere med 8?...x=(b^2-b-6)/8Dette ligner ikke en løsning - fa... -
Bestem tal for polynomium
Forumindlægf(x) = x3+bx2+cx+d Jeg ved at f(0) må være -9 samtidig står der at den har vandrette tangenter ved x=-2 og x=0 Bestem tallene b,c og d -
Bestemmelse af forskrift
ForumindlægHej. Håber i kan hjælpe. om en eksponentiel voksende funktion f(x) oplyses det, at f(2)=1 og d(4)=9 . Jeg skal nu bestemme forskriften for f(x) Kan i hjælpe? Tak. -
Tørklæde på en arbejdsplads
ForumindlægHVad synes i om folk med tørklæde bag en kasse i din superbrusen hvor du handler ind.. generer det dig? eller ? del din mening.. :) personligt synes jeg selv det er okay. Det generer mig overhovedet ikke, og måske en skønne dag kommer jeg selv til at gå med det lol ;) who knows :)
