Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15581 til 15600 af 15933
-
Vær/lejligh. 10min fra CBS, 20min fra KU
ForumindlægUdlejer 3 værelse i en lejlighed i Valby fra 01.01.12 Er I 3 der vil dele en lejlighed eller leder du efter et værelse i en delelejlighed - så kig her! Fællesarealer: Lækkert køkken med alle HH inkl. opvaksemaksine, lækkert badeværelse, stor spisestue og stue, bryggers med vaskemaskine, tør... -
Essay om min klasse
ForumindlægJeg har skrevet et essay om min klasse, og ville hører om den er god. Jeg vil også vide hvilket karakter jeg vil få hvis jeg havde afleverede det. Her er den. Min klasse Tænker du nogen sinde over, om din klasse er den bedste? For min er den bedste. Min klasse er den bedste. Hvor skal jeg be... -
Spansk :D
ForumindlægSidder med et spansk resume omkring filmen Havana Blues. Nogen det vil rette den for fejl? Dansk Hovedpersonerne, Ruy og Tito, dyrker deres musik og deres band i Havana. De drømmer om berømmelse, især udenfor Cuba hvor de store penge er, og drømmene er indenfor rækkevidde, da de kom... -
Cypern - EUs blinde vinkel
ForumindlægCypern befinder sig i den besynderlige situation, at de er et EU-land under besættelse af et kandidatland. Ikke nok med det har den lille ø måttet opleve den tort at EU besluttede at godkende en historisk stor økonomisk bevilling til den tyrkiske besættelsesmagt. Forklaringen på denne spegede aff... -
Relative Pronomier-Oversættelse
ForumindlægHejsa! Jeg har prøvet at lave en oversættelse fra dansk til engelsk. Er der en der gider at kigge den igennem for mig?!På forhånd tak =)D oversættelse:Jeg har en veninde, som skal et havlt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i... -
Leif Panduros - Uro i forstæderne, analyse
Forumindlæg'Allo, 'allo.Nu sidder jeg her og skal til at skrive en dansk stil om Leif Panduros "Uro i forstæderne". Vi har fået udlevet uddraget der går fra side 169 til 172 i bogen. Med andre ord: Stykket hvor forstaden går amok over denne nye, mørke mand der pludselig ankommer og det hel... -
Søger en kort rettelse. :)
Forumindlæghey people. Er der en der ville være flink og rette min oversættelse? :) Rein Jeg har en veninde, som skal et halvt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i London i en kortere periode. I det brev, som hun modtog fra bureauet, s... -
Engelsk oversættelse - rettelse :-)
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at gøre denne engelskafl. korrekt! På forhånd tak - Katie!Vi lever i en tid, hvor indkøb er blevet en fritidsbeskæftigelse. Moderne forbrugere er mere krævende end nogensinde, ikke mindst fordi de i forvejen har alt, hvad de har brug for. Det indebærer, at butik... -
tekst
ForumindlægHej, jeg sidder med dette uddrag af en tekst som jeg skal bearbejde, finde en problesmstilling - helst et paradoks. Og dernæst påpege de vigtigste eller de mest problem-agtige ting forfatteren påpeger og evt. andre problemstillinger. Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd? Det skal lige ... -
Grammatik
ForumindlægHej!Nogle enkelte grammatiske opgaver. Nogen der gider kigge det igennem? På forhånd tak!1. Følgende sætninger skal oversættes til korrekt engelsk:a) The nature is a valuable resource and we must avoid to pollute it.b)In D. H. Lawrences novels women plays a important roll.c) Academics are sometim... -
Hjælp til analyseafsnit
Forumindlæghej . Jeg sidder netop nu og bakser med mit tekstanalyse afsnit. Jeg er dog i tvivl om jeg har fået alt relevant med eller om jeg mangler noget væsentligt.. Analyse – De måske egnede. Analyse af tekst, sprog og stil Titlen De måske egnede er brugt som et synonym for hovedpersonen. Betegnels... -
statistik opgave
ForumindlægHej folkens jeg håber, at der er nogen, som vil hjælpe mig med denne opgave. Jeg kan ikke helt komme i gang, for er ikke helt sikker på, hvad det er at jeg skal helt nøjagtig. Håber at der er nogen som vil hjælpe!! og lige guide mig igennem dem :) Introduktion Hver dag kan der i Ankerhus kantin... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
Er det her overhovedet et essay!?
ForumindlægPunktummer og komma er ikke sat, så tag ikke stilling til det ;) Vi havde emnet 'at miste' kan det jeg har skrevet om hører ind under der, og er det jeg skriver overhovedet et essay??Jeg vil meget gerne have hjælp da den skal afleveres snart! -Tak Stoffer gør at du mister dig selv, du... -
Rettelse af kort oversættelse - tak :)
ForumindlægHar en forholdsvis kort oversættelse fra dansk til engelsk, som jeg meget gerne ville have rettet igennem. Den er til i morgen (d. 7/02-06), så det haster en smule... DANSK:Vi lever I en tid, hvor indkøb er blevet en fritidsbeskæftigelse. Moderne forbrugere er mere krævende end nogensinde, ikke m... -
hjælp til oversættelse- HASTER!!
Forumindlæghej! er der en, der gider ret min oversættelse? de steder hvor der er //, ved jeg ikke om hvilket ord / udtryk er bedst. den er lidt uoverskuelig. We live in a time / (world?), when shopping has become a hobby. Modern consumers are more demanding than ever not at least because they have everythin... -
Lyst til at oversætte??
ForumindlægMen faktisk efter min mening, så mener jeg at selvom det er dyrt at få de kendte som fx beckham, til at reklamere for de forskellige virksomheder så har de stadig en fordel. Om det så er en lille virksomhed der investere alle sine penge i at få ham til at reklamere eller en stor virksomhed som fx... -
pleas kig..oversættelse...
Forumindlæger der nogen som har tid til at kigge på den her oversættelse vil jeg bliver overlykkelig...:DOversættelse til engelsk. Jeg har en veninde, som skal et halvt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i London i en kortere periode. I... -
Hælp det haster..........:(
ForumindlægHej allesammen har virkelii brug for hjælp skal til eksamen på mandag til samf eksame, hele min opgave r blevet slettet.. og startet forfra igen men ka ik finde ud af dette spørgsmål j skrivr til jer. være sød og uddybbe svarende til mig grundigt... har ik så meget styr på det fag PLZ.. Velfæ... -
Kvote 2 ansøgning !!
ForumindlægHej , Jeg har skrevet en kvote 2 ansøgning til fysioterapeut uddannelsen. Da jeg ikke er særlig fantastisk til at skrive sådan en ansøgning ville det være dejligt hvis nogen gad at læse den igennem og komme med feedback på den. Hold jer ikke tilbage, heller hård kritik end ingen. Tak for ...
