Søgning på: religion noter etik. Resultater: 15581 til 15600 af 19479
-
F-M elimination problem
ForumindlægHej My problem is the following: Give the complete sets of solutions to P belonging to R^3 for the inequalities: −1x −1 y − 1z ≤ −1 −5x + y +1 z ≤ 1 −1x + 2y − 1z ≤ 2 1x − 2y + 1z ≤ 1 4x + 4y − 5z ≤ 4. I tried to solve... -
Et spørgsmål jeg er sikker på nogle kan besvare:-)
ForumindlægHey allesammenJeg ska op i old snart og jeg kiggede på nogle tidligere indlæg og der er der nogle af jeg som siger fx i illiaden at i sang 9 sang 10 skete der osv... min oldlærer har aldrig brugt det ord, dvs omtalt afsnittene i illiaden med sang nummer 9 osv. Hvad er det præcis det betyder, for ... -
Nogen som har læst de første 37 sider af angrebet på Grækenland i året 480 som er skrevet af Herodot og er fra bogen Græske historikere?
ForumindlægHey med jerJa som det fremgår af overskriften så tænkte jeg på om nogen kunne hjælpe mig med et lille referat af Herodots historie af krigen mellem grækerne og perserne for er ikke helt med på hvad der egentlig sker. Min oldlærer er sindssyg dårlig så der har ikke været meget hjælp fra hans side.... -
nogle der vil oversætte? :o
ForumindlægHej, er der nogle der gider at oversætte: Han synes at smukke piger kan få lige hvad de ønsker. Derfor vil han gerne have en anderledes kæreste som fx. ikke er med i pige bander. En helt ordenlig pige leder han efter. For når han fx. spørger bande pigerne om de skal danse til en fest mister han... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
11-13????
ForumindlægHej...Jeg skal op i mat b-niveau på tirsdag... JEg satser på mindst et 11tal, men hvordan kan amn få et 11-13tal???Hvad skal der til???For det er vel ikke nok bare at kunne beviserne... Men hvad hvis man er god til at kæde det sammen, og har et godt overblik??? Vil virkelig gerne have et 11tal, o... -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
Haster - OT bestemmelse
ForumindlægHej vi har lige haft kemi for første gang lgie siden ferien..Vi skal bestemme oxidationstallene på de negative ioner på en hel side..Hvis i viser mig 2 eksempler vil jeg tro at jeg kan lave resten selv da hjernen så slå til.. heheF-og Cl-ogHSO3-på forhånd mange tak -
er der nogen der kan oversætte disse sætninger
Forumindlæg3) Tidligere arbejdede han i udlandet. 4) Hvem sendte ham pengene? 5) Han har været syg, men nu er han blevet rask. 6) Hvor har han studeret? 7) Han havde fortalt hende en historie. 8) Han bliver en god far. ( Alles in allem, side 100) 9) Drengens far var en gammel mand.( Alles in... -
Direkte/indirekte tale
ForumindlægHvad er forskellen på direkte og indirekte tale? Der står intet om det i min grammatikbog. Er der evt. nogen der kan give et eksempel? :) På forhånd tak! -
Indian Camp....
ForumindlægHej....Er der nogle der har læst den, jeg har nemlig fået nogle spørgsmål for, som jeg ikke helt kan finde ud af ....Freud -
Beregning af grænseværdier
ForumindlægHejsa :)Vi har fået vores første opgave i grænseværdier, og jeg er lidt i tvivl. Den lyder:Beregn grænseværdiernelim ´((3x¨3)-2x -
Rapport
ForumindlægHej, jeg er igang med en geografi rapport og er kommet ret langt, men sidder dog fast i nogle spørgsmål. Nogen der kan hjælpe mig med det?Hvordan opdeler man atmosfæren?Nævn de 4 vigtigste luftarter i atmosfæren og forklar deres betydning.Hvad forstår man ved albedo? -
Hvordan finder jeg c-værdien i en andengradspolynomien?
ForumindlægHej, følgende opgave er jeg ved at lave: Grafen for f(x)=ax^2+4x+c har toppunkt i (-1,2), bestem a og c a = (T*-b)/2, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal bestemme c. Prøvede at bruge d=0, men det giver 2 hvilket er et forkert svar. -
Matematik
ForumindlægJeg synes, at der efterhånden kommer flere og flere til siden og spørger om hjælp til matematik - dette er selvfølgelig godt for siden! - men mange af disse handler om den samme opgave! Dette kan enten skyldes, at folk ikke kan finde ud af at søge, eller at folk ikke kan finde det de søger efter,... -
3. gradsligning med én ubekendt?
ForumindlægJeg skal i hånden beregne rødderne til ligningen: z^3 + 14^3 Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gribe dette an, nogen forslag? /jaze -
skrå kast ?
ForumindlægEn dart spiller sigter efter Bull's eye. Han sender pilen afsted skråt opad med farten 5,9m/s og i en vinkel på 18,6 grader med vandret. Pilen slippes 2,21m fra skiven i samme højde over gulvet som skivens centrum. Bull's eye har diameteren 12,7mm. Vil pilen ramme Bull's eye ?? Håber ... -
Historieopgave - børskrakket i 1929
ForumindlægHej\n\nOverskriften definerer vist ret godt, hvad jeg søger - en ekspert i børskrakket i 1929 til hjælp og vejledning i forbindelse med min historieopgave. Nogen der er eksperter, eller har nogen ideér til hvor en kan findes?\n\nPå forhånd tak! -
Lord of the Flies/fluernes herre/sso
ForumindlægOpgavetitel:\nDer ønskes en analyse og fortolkning af William Goldings roman Lord of the Flies.\n\nDesuden ønskes en analyse af magtstrukturen på øen og en karakteristik og sammenligning af hovedpersonerne.\n\nNogen der ved hvad der menes med "en analyse af magtstrukturen på øen" altså ... -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je...
