Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 15801 til 15820 af 95433
-
Statisitk / test
ForumindlægJeg hjælp på et tidspunkt en bekendt i Holland med nogle eksamensspørgsmål. Et af dem gav mig lidt grå hår i hovedet, men jeg mener da, at jeg fik det løst.Her er hele den omhandlede opgave. A er meget simpel, og B ikke specielt svær (på gymnasieniveau). C kan giver lidt grå hår i hovedet. Jeg ha... -
procent!!
Forumindlæghej allesammen. jeg har problemmer med en af mine afleverings opgave, så vil i være søde at hjælpe mig igennem det? på forhånd tak: en størrelse faldt et år med 7 %, men steg det følgende år med 3%. hvor meget skal den stige det tredje år for at nå det oprindelig niveau? -
Eksamens regler om forberedelse til mundtlig prøve?
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i engelsk (A-niveau), d. 21, men min anden eksamen (B-niveau) begynder ikke engang et døgn efter jeg har færdiggjort min engelsk. Der må være nogle regler om hvor lang tid eksamenerne skal ligge fra hinanden, kan nogen henvise mig til hvor det står - Eller ved nogen om det i... -
Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
tonelære musik og lyd
ForumindlægHar brug for hjælp, jeg er virkelig i bar bund. Tak på forhånd 11)Den øverste streng på en guitar hedder E-strengen, fordi den spiller tonen E når man slår den an. Det E har grundfrekvensen f = 329,63Hz. Strengens længde er L = 65cm. a:Hvad er bølgelængden for grundsvingningen på strengen... -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
tre tals sum i anden
ForumindlægJeg står og prøver at regne på tre tals sum i anden potens. Med to tal er det lige ud, men er der også en måde at regne tre tals sum i anden. (a+b+c)^2 eller hvordan sætter man en af tallene udenfor parantes? Tak for hjælpen. -
Sort hue - HTX
ForumindlægDer går en del snak om den sorte hue. Jeg har gjort min research på den, hvor der er lidt om Mat A, Fys A Kemi A, og fem A-niveau fag. Jeg kvalificerer for begge, men jeg går på HTX. Kan jeg så stadig få den, eller hvad? Nu skal jeg først have den næste år, men man bestiller dem ret tidligt. Ang ... -
Regneregler for parantes.
ForumindlægHvordan udregnes dette ? (a*b)(c-d) -
Ordstilling Sætninger
ForumindlægHej,Disse sætninger handler om at få den rigtige ordstilling og selvfølgelig om art lyde som engelsk :DOpgave a:1) Hver sommer rejser de til Spanien- They thavel to Spain every summer.2) Hvis du vil til Rom, skal du bestille billet.If you want to go to Rom, you have to book a ticket.3) Da vi var ... -
Engelsk stil.
ForumindlægHej.. Jeg laver altid fejl, når jeg skal bruge by, og hernede kan I vel se mine fejl. Jeg ved godt at teksten er langt, men hvis nogen af jer havde lyst til at læse det og fortælle mig mine fejl, og hvordan jeg kan lade være med at lave de fejl igen, kunne være dejlig. The weather was wonder... -
Blandede triglycerider
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive kemirapport om fremstilling af fugtighedscreme og er blevet stillet følgende spørgsmål som volder mig lidt problemer: "Svinefedt består af blandede triglycerider. Man har i svinefedt identificeret flere hundrede forskellige fedtsyrerkæder, og fedtsyrekæderne stamme... -
stregformel
Forumindlæghej. jeg skal lave stregformler for mættede, monoumættede og polyumættede fedtsyrer og det kan jeg ikke rigtig lige finde ud af. Så noget hjælp?:) -
Additionreaktion
ForumindlægOpskriv additionreaktionen mellem Hex-1-en og dibrom ved brug af strukturformler. Kan I hjælpe? -
Karakteristisk ved HUMANIORA?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snakke om taksonomi til AT-eksamen, jeg ved godt hvordan taksonomien i humaniora ser ud, men har problemer med at forstå den, dvs. hvad skal jeg kunne sige ved det 1. taksonomiske niveau , det 2. og det 3.? Håber i vil hjælpe! Tak. -
Indskrevne og omskrevne cirkel
ForumindlægNogen der kan hjælpe med vedhæftet fil? Jeg har lagt 6 forskellige ind ud af de 30, så hvis nogle kunne lave dem og forklare ville det være rigtig rart, så jeg kunne lave de resterende. -
Gnidning på skråplan - hjææælp!!
ForumindlægHej. Jeg sidder med en fysik aflevering om Gnidning på skråplan, som jeg har lidt svært ved. I afleveringen er der 5 små opgaver jeg skal svare på, og det vil være rart hvis der er nogen der vil forklare mig det på en let måde.. Opgaven er vedhæftet. Tak på forhånd. :) -
Beregn farten, når bolden rammer jorden.
ForumindlægHej. Jeg har regnet på en opgave i fysik, og jeg ville bare lige høre, om den var rigtig regnet. Hvis ikke, så fortæl gerne, hvad jeg har gjort forkert. Jeg tror, at b'eren er forkert. Tak på forhånd. -
differentialregning
ForumindlægHvorledes differenceres dette udtryk?:250|cos(0.004189x+0.3141)| -
Hurtig hjælp!
Forumindlæghej mennesker, det kunne være rart hvis i lige kunne hjælpe mig med denne: sidder fast pga. tidsmangel og stress.. hvordan kan man vise denne sætning; at 1.00 mol idealgas fylder 24.04 L ved 20 ° C og 1 atm. mange tak på forhånd!
