Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15941 til 15960 af 22496
-
Jern, Stål & Magnet !
ForumindlægHej Alle Er der nogen der kan sige noget om prisen på de tre materialer ? Der som evt. også kan henvise til et link eller andet ? Er magnet meget dyrer end Jern og stål ? Tak på forhånd ! -
HJÆÆÆLP!!! :/
Forumindlæghey alle hvordan ser gitterligningen ud? nogen der kan formlen? pleaaase svar mig :/ for opg. lyder på: Laserlys med bølgelængden 632,8 nm sendes vinkelret ind mod et optisk gitter. Gitteret er placeret i et tomt, gennemsigtigt kar. På karret bagved gitteret ses en række lyspletter. Afstan... -
Shooting an Elephant
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er igang med at skrive et engelsk essay hvori jeg skal lave en analyse af Shooting an Elephant. Der er sket det, at jeg er gået i stå, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig lidt igang igen --> mangler nogle temaer, allerede har jeg politics, og jeg tænker på noget me... -
oversættelse. dansk --> engelsk
ForumindlægVil i ikke hjælpe med at oversætte til engelsk? Diciplin er nødvendig! Grunden til at disciplin ikke er til at komme udenom i børneopdragelse er, at det er disciplinen der viser barnet, hvad der er acceptabel opførsel. Ved at sætte grænser for barnet siger man samtidig, hvordan det er, man opf... -
Hjælp med at isolere X
ForumindlægHejsa guys. Jeg skal have hjælp til at isolere x fra denne ligning,der skal vise en gennemsnitlig årlige stigning i procent for en billet der startede med at koste 540 og efter en 9-årsperiode nu koster 1050. Ligning ser således ud: 1050 = 540*(1+x)9 - Hvordan isolere jeg x? - kan ikke hu... -
fejlstøvsugeren DET HASTER!
ForumindlægHej er der nogen der har rettelserne til side 22A i fejlstøvsugeren? tak på forhånd! -
Redoxreaktion (i syre?)
Forumindlægnatriumsulfit Na2SO3 opløses i ca. 5 mL vand. Opløsningen gøres sur, ved at tilsætte et par mL 2 M svovlsyre. redoxreaktionen: ved tilsætning af 0,02 M kaliumpermanganat. Besvarelse til overstående: permangation (OT:+VII) være violet (Aq). Imens at Mangan(II)ion(OT:+II) er farveløs (Aq).... -
Isoler y - Liniær regression
ForumindlægHej, Jeg skal isolere y i denne her liniære regression: log(y) = 0.014511*x+2.52341 Skal jeg bruge 10logy til at isolere y? Tak -
Arbejdsmarkedspolitik
ForumindlægHey Jeg skal beskrive arbejdsmarkedspolitik og arbejdsmarkedspolitiske redskaber. Er der nogen, der har nogle forslag til, hvad jeg skal komme ind på? -
De ti/10 bud - Jesus/Moses
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder i et lille væde mål, min storebroder påstår at Jesus ikke omskrev/fortolkede de 10 bud som has egne. Dette skal jeg finde billæg for! Så hvis i kunne hjælpe mig med at bevise eller modbevise hvad jeg mener, så skriv endelig, Jeg vil gerne have direkte citat fra biblen... -
Haster
ForumindlægHej alle sammen. vil godt rette komma fejl of sætninger OSV. Den 24.06.2004, gjorde F.C Barcelona det igen. Ronaldinho, som også er kendt for verdens bedste fodboldspiller, gjorde et flot indsats, da F.C Barcelona skulle spille i finalen imod konge klubben, Real Madrid. De skulle spille i Camp N... -
Reduktion
ForumindlægHej, hvordan løser man denne? ((h*2+h*a)/h)-a -
diff
Forumindlæghej.. er der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? hat en masse af de slags. så skal bare have forklaret en så jeg selv kan lave de andre.. bestem differentialkvotienten: f(x) = 5x2 + 4 -
Beregning af stofmængde??
ForumindlægHar lavet en titrering af ascorbinsyre (C6H8O6) , hvor der er blevet titreret med en 0,1 M I2-opløsning. Resultatet jeg kom frem til: Mængde I2 tilsat for at komme til ækvivalenspunktet var 5,7 mL. Nu vil min opgave have at jeg finder stofmængden for ascorbinsyre?? Jeg ved at ascorbinsyres mol... -
Hvad er forskellen på en problemformulering og en problemstilling?
ForumindlægTak på forhånd. -
Generelt spørgsmål omkring SRP
ForumindlægNår man skriver noget i signe egne ord, og altså ikke skriver af fra fx en bog skal man da stadig angive en kilde? Jeg mener, jeg har fx læst på noget om renæssancen gennem flere forskellige bøger, og har nu skrevet noget ud fra det der har sat sig fast.. Skal jeg nu angive de 2 bøger jeg har læ... -
Stamfunktioner
Forumindlægjeg skal redegør for regneregler for stamfunktioner altså ∫f(x)+g(x)dx=F(x)+G(x) men hvordan skal det forstås helt præcis? -
reducering af udtryk,
Forumindlægjeg har fået et udtryk som lyder: (a+b)2 + (a-b)2 hvordan reducerer jeg udtrykket mindst muligt,? -
Differential
ForumindlægHej Jeg har et lille spørgsmål: Hvordan differentere man: f(x)=tan(4x) Jeg er lidt i tvivl om hvilken regneregel jeg skal bruge for at løse opgaven, håber i kan hjælpe :) -
Specifikke varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg skal udregne varmemængden, Q = m*c*Δt. Men for kunne det skal jeg udregne c, men dertil skal jeg regne store C, og den skal jeg bruge Q til at regne ud.. Jeg har brug for hjælp, fatter intet af det, ville blive meget glad hvis der er en der kan hjælpe, da jeg skal aflever...
