Søgning på: international politik noter. Resultater: 16261 til 16280 af 22193
-
Rettelse af tysk!
ForumindlægHej hej!Jeg har utrolig meget brug for en hjælpende hånd til denne tyske...!Als der Erste Weltkrieg zu Ende den 11. November 1918 war, waren viele heimgekehrte Soldaten verblüfften über die unruhiger Zustände, die in große Teile von Deutschland. Z.B. wurde es schwere Kampfe in Berlin ausgetragen,... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på, om der er nogen der vil rette denne oversættelse? På forhånd tak. På dansk: En husmoder i Detroit blev forleden interviewet til en opinionsundersøgelse om årets præsidentkandidater. Hun sagde: "Jeg tror ikke på nogen af politikerne, den eneste jeg har tilli... -
Respons til mit essay!
ForumindlægMit essay skal være ca. dobbelt så langt, så er åben overfor forslag. Har ikke rettet komma endnu... (: Emnet er: 'Danmark er...' Her er det: Hvad er Danmark? Det er det spørgsmål, der har plaget mig i den seneste tid: er Danmark bøgeskove, strande, rødgrød med fløde, Laudrupbrødrene, kon... -
haster lidt meget
Forumindlægjeg skal op i engelsk i morgen til prøve i engelsk men har lidt bøvl med oversættelse, fra dansk til engelsk. så det kunne være super hvis nogle gad at oversætte dette. Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformed... -
Konjunktiv indirekte tale
ForumindlægHej! Jeg har fået en oversættelsesøvelse i konjunktiv indirekte tale. Er der en venlig sjæl, som vil rette den igennem for de værste fejl? På forhånd tak! På dommerens spørgsmål (om), hvorfor han havde overfaldet manden, svarede den anklagede, at han egentlig ikke kunne angive nogen grund. Den a... -
Artikler Deres genre
ForumindlægHar jeg ret i mit synspunkt på de nedenstående artilkers nyhedsgenre? 1 "Fogh håner Thorning Schmidt" Berlingske Tidne ons. 17/1 07 Denne er en under betegnelsen En Nyhed. Det er kort og godt en faktahistorie. Konklusionen er det indledende (se evt. overskriften). Det fremgår tydeli... -
Diskussion af Det nationalsocialistiske kvindebillede
ForumindlægHej alle! Jeg sidder fast med det sidst spørgsmål i min opgaveformulering, så ville høre om nogen kunne hjælpe? Spørgsmålet lyder: Perspektiver analysen ud fra de litterære værker med en diskussion af kvindens rolle i det trejde rige (http://www.shoa.de/content/view/783/124/). Hjemmesiden er e... -
Afgørelse om politisk orientering
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme... -
Politiske problemstillinger
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme... -
oversætte fra dansk til engelsk.. please hjælp
ForumindlægNogen der kan oversætte denne her : Teksten handler om en mand der sidder i toget. Han kommer fra et møde hvor han bliver tiltalt af en CSU politiker som om han er en person der ikke tilhører det tyske folk. Politikeren siger "Deres landsmænd...", underforstået det tyrkiske folk. ... -
Einfach so side 77
ForumindlægHej er der nogen der har tid og lyst til at rette igennem og hjælpe med opgave 2 da jeg er stået af. Opgave 72 Dativudsagnsord Øvelse 1 Jeg vil gerne takke Dem hjerteligt for hjælpen. Ich will herzlich gern danken Sie für das Hilfen. Huset derovre tilhører direktøren for et kendt firma. Das Haus ... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lyst til at kigge på denne lille oversættelse? :) Dansk: Den anden dag da jeg og min søster Liv sad og læste lektier, kom en af vores gode venner, Per. ’’Jeg har kopieret nogle cd’er af Los Van Van til jer’’, sagde han. ’’Er... -
Ofte stillede spørgsmål
ForumindlægDer er mange, som har sendt disse spørgsmål til mig, så jeg synes lige, at jeg vil vise dem til alle 1) Hvad er en dronningerunde? 2) Hvad menes med en mindretalsregering og hvorfor har vi næsten altid sådanne i Danmark? 3) Hvad er negativ parlamentarisme 4) Hvad menes med blokpolitik? Og hvorfo... -
Tyskland efter krigen
ForumindlægHej Jeg har skulle lave denne oversættelse fra Dansk til Tysk, her er mit bud på den, kan nogle hjælpe mig med nogle af mine gramatiske fejl? Deutschland nach dem Krieg Mai 1945: Deutschland liegt in Trümmern. Menschen kämpfen um ihr Überleben. Die Hälfte der Bevölkerung finden sich auf der ... -
Notat om globalisering og konkurrenceevne.
ForumindlægHej derude:) Jeg har fået et helt eksamenssæt som aflevering, hvori den sidste delopgave er et notat. Jeg har brugt meget langt tid på at søge information, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg håber der er nogen kloge hoveder derude som kan hjælpe:) opgaveformuleringen lyder således: '... -
finanskrisen
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at skrive om finanskrisen. Men jeg er usikker på, hvad finanskrisen egentligt skyldes og hvad konsekvenserne for den har været og vil være? Altså betydningen af finanskrisen. Hvorfor er den opstået osv? Jeg skal blandet andet komme ind på TDC og hvordan det påvirk... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
"Terror Angreb"
ForumindlægHej...Jeg vil godt høre jeres mening om de "terror angreb" der har været.Hvad syntes i om det?Freud -
Kontor uddannelse
ForumindlægHej StudiePortalen! Jeg er en dreng som lige nu går i 10 klasse. Jeg vil mægtig gerne have mig en kontor uddannelse, som fokusere på både skriftligt og mundtligt arbejde via IT. Jeg har overvejet at tage HF, siden jeg har en 10 klasse i baglommen, kræver det mere? Det er vel bare hvilke... -
AFLEVERINGS OPG JEG HAR BRUG FOR HJÆLP EN ELLER ANDE HJÆLP MIG NUU:(
ForumindlægHJÆLP MIG MED AFLEVERING OPG SOM ER TIL IMORGEN
