Søgning på: idræt b drejebog badminton. Resultater: 16301 til 16320 af 87744
-
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
Statistik over hvor mange der tager ekstra højniveaufag?
ForumindlægNu har jeg gennemsøgt google, samt ringet til den kommunale vejledning for at høre, om der findes en Statistik over hvor mange der tager ekstra højniveaufag? Jeg vil nemlig meget gerne vide, hvor meget mit gennemsnit bliver "udhulet" af andres kunstigt pumpede gennemsnit, da jeg ikke k... -
forkort brøk
Forumindlægopgave 1: 3a + 3b / 8a + 8b Opgave 2: 10a - 10b / 15a - 15b Med udregning :D -
har en procent = et beløb men skal finde beløbet ud af fra en anden procent sats
ForumindlægHej jeg sidder med en teoretisk procent opgave der er en mand som betaler 5000 kr. og hans andel er 23,9 % og skal jeg finde beløbet på 31,9 %.og 44,3 % hvordan gør jeg det jeg har prøvet alt muligt mærkeligt. så please hjælp. Med venlig hilsen Ak2911 -
udtryk
Forumindlæg(a+2)^2-(a+1)^2= ... 2a+2 er det korrekt -
Trigonometri
Forumindlæg<p class="MsoListParagraph" style="text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1; tab-stops:128.55pt"><span style="font-size:11.0pt; font-family:Calibri;mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hans... -
Rettelse af reducerings opgave!
ForumindlægJeg har regnet den ud, men hvis der er fejl, så vil jeg meget gerne have den rettet :). Tak på forhånd :) -
kinematik (t,s)-graf og mødested
ForumindlægJens kører på cykel fra Kolding til Vejle med en konstant fart på 15 km/time. Han starter kl.8.00 . Grethe starter kl. 8.30 fra vejle og kører med konstant fart på 25 km/time mod Kolding. Afstanden mellem de to byer er 30 km. Tegn i samme koordinatsystem -graferne for de to cykelisters køretur.... -
Trigonometri
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080919_opgave_2HF_082_matC.ashx Opgave 3 Jeg skal finde siden AC Har tænkt mig at finde AH og CH og så lægge dem sammen for at få siden AC AH har jeg beregnet til 13,1 Men jeg kan ikke finde siden HC? Tak på forhånd og god af... -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg står med et problem i forhold til en opgave om trigonometri, som jeg håber, at nogen vil tage sig tid til at hjælpe med. Jeg har vedhæftet et billede af opgavebeskrivelsen, hvor figuren ligeledes kan ses. Mit problem er, at når jeg beregner vinkel D i trekant ACD bliver det ca. 3... -
Magnetiske flux
ForumindlægJeg har fået lidt problemer med følgende opgave, er der en, der vil give mig en hjælpende hånd? Det er opgave 11 i dette vejledende opgavesæt: http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Vejledninger/121029%20Elektriske%20og%20magnetiske%20felter%20_vejledende%20opgaver%20okt2012.ashx Opga... -
Eksamen snart HJÆLP HJÆLP HJÆLP
ForumindlægJeg skal til eksamen tirsdag morgen, og jeg er helt blank på dette eksamens spørgsmål, har søgt på nettet så lang tid og prøvet mig frem men jeg er stadig blank! Er der nogle som kan svarer på disse spørgsmål? Forklar om ensvinklede trekanter og gennemgå et eksempel på højdebestemmelse ved ... -
Vektor i plan
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med vedhæftet opg. -
kvadratformlerne.....
ForumindlægHej! Nogle der kan hjælpe mig med hvordan den lange formel for: y^2 + x^2 lyder?? Jeg kender den godt for y^2- x^2= (y-x)(y+x) = y^2 +xy -xy -x^2 Men jeg kan ikke finde ud af den for plus..... håber i kan hjælpe! -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Parabler
ForumindlægHej allesammen!Jeg er en pige som går i 10. klasse, og nu her er jeg ved at repetere pensum inden den mundtlige matematik prøve!Men jeg har nogle store problemer med parabler. Er der en venlig sjæl herinde, som vil prøve at at forklare mig, hvordan man laver en forskrift på en parabel?På forhånd ... -
Spejling
ForumindlægEr der nogen som ved om der findes en generel formel til at bestemme koordinatsættet til spejlbilledet af en punkt (x0,y0,z0) i en plan ax+by+cz+d=0? -
heeeeelp...
ForumindlægSidder med matematik.. kan ikke lige finde ud af de her tre opgave: (2x-3)(8+x) (12-4y)(x+3) (6a+2)(18-3a) Håber der er nogen der kan hjælpe, tak på forhånd. (; -
Log(x)
Forumindlægf(x) = log(x)Kunne godt tænke mig at vide hvordan f'(x) kommer til at se ud..nogle der kan hjælpe -
hjælp til let matematik
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak.
