Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16461 til 16480 af 22496
-
analyse af 100 ord på tysk
Forumindlæghejsa, har en kort historie om 'skolen' til tirsdag.. jeg har skrevet 60 af ordene, men vil lige være sikker på det rigtigt, og det ville være rigtig dejligt hvis der en der ville fortælle mig hvordan jeg analysere den bagefter.. (: Ich bin im einer 10. Klasse auf eine Internatschule und... -
Perker jokes. Er de latterlige?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne have et debatemne op at stå, netop fordi jeg er f***** træt af at folk der har imod indvandre laver alle mulige latterlige jokes om dem, hvilket er meget gamelt og brugt, men bliver alligevel ved. Altså, har i det på samme måde eller er det bare mig der er dum her? -
Rettelse af sætninger..
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, som vil rette mit tysk? Det er på knap 12 linjer (: Please. -
Engelsk A ?
ForumindlægHej! Jeg er meget i tvivl om jeg skal vægle engelsk på A-niveau. Hvad indebærer det? Er kravene meget større end på Engelsk B? Er det dumt at vælge, hvis man ikke er specielt stærk mundtlig, men gerne vil blive bedre? Hvis nogen har erfaringer med faget på A-niveau, så skriv gerne! P... -
Deutsch!
ForumindlægHej folkens, er der nogen der ved om denne sætning er grammatisk korrekt? Die Geschichte ist ein Krimi, weil das Verbrechen ein Mord und die Hauptperson ein Sheriff ist, welches typischer für ein Krimi ist. -
1 sætn.
ForumindlægFokus på tillægsord Min gode ven kommer, når den varme sommer er forbi. Mein gutter Freund kommt, wenn den heizen Sommer vorbei ist -
Projektopgave Den eller det, der har ændret verden
ForumindlægHej alle derude. Jeg skal til at igang med projektopgave i næste uge, og har ikke helt fundet et underemne. Mit overemne er "Den eller det, der har ændret noget". Hvis i har nogle gode forslag til et underemne, er i velkomne til at kommentere under. Man skal kunne snakke om det i 40... -
Vedr. kort tekst
ForumindlægHej! Vil du rette for meget tydelige fejl eller sætninger der ikke giver mening og såfremt forklare dem, så jeg kan forstå det? På forhånd mange tak. Teksten er følgende: Pendant la seconde guerre mondiale en France il y a beaucoup incidents tragiques. Le Vel’ d'Hiv est le terme d&... -
rettelser
ForumindlægHej er der en der gider løbe det her igennem. er ikke overdrevet godt til tysk. Wenn ich höre das Wort Berlin denkt ich auf, die Mauer die würde erbauen im 1961, diese Mauer spielt eine sehr große rolle für die deutsche Menschen an diesem Zeitpunkt, weil Familien würde gesplittet von ihr andre... -
Om Danielpetersen!!
ForumindlægSom en bruger af Studieportalen er jeg godt nok blevet træt af DanielPetersens nedgørende og irriterende kommentare! Her er en LILLE liste over hvordan han besvarer trådende: Nana, du virker ikke særlig dygtig til det her, da dine spørgsmål er ret trivielle. Hvad er din IQ? Jeg har ikke stave... -
Indlede sin sætning med "og"?
ForumindlægHvilken effekt har det hvis man indleder sin sætning med bindeordet "og"? -
Warum denn das?
ForumindlægWarum werden die Zeitworte in dieser Reihenfolge angeordnet? Das Zitat ist vom Text "Brigitte Schwaiger: Emigration" "So ist das Bild beim Onkel geblieben, weil der Sepperl >>einsehen hat müssen<<, er kann jetzt nicht zu seinem Vater gehen und (...)" Es klin... -
Dansk skriftligt
ForumindlægHej hvordan kan jeg blive bedre til at skrive på dansk. Jeg har meget svært ved at skrive lange tekste fx når jeg er til eksamen så har jeg svært ved at skrive min tekste længere. Håber der nogen der kan give mig nogle gode råder. -
In meine Freizeit
ForumindlægIn meine Freizeit In meine Freizeit, ich persönlich lese gern. Ich interessiere mich sehr für Füssball, Tennis und Computerspielen. Wenn ich Freizeit habe, dann treffe ich mich sehr, sehr gerne mit meinen Freunden und meine Eltern. Ich habe Hobbies. Ich spiele sehr gerne Füssball,Tennis , oder i... -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
Stx B niveau-eksamen
ForumindlægHvad syntes i op eksamensoplægget til skriftlig engelsk på B-niveau på stx? Prøven uden hjælpemidler var vel som forventet, og jeg fandt ikke de store overraskelser. De havde været så venlige kun at lave en fejl i hver fejlsætning, hvilket gjorde det betydeligt nemmere at rette end jeg før har o... -
Karakterer
ForumindlægHvor højt skal ens snit være for at komme ind på KBH Univeristet? -
Terminsprøve - Engelsk
ForumindlægHej Er der endnu nogen der har været op til terminsprøve i engelsk i 3.g på STX og hvis i har hvad fik i så? Eller kommer alle op på samme tid i næste uge? Ellers nogen der har nogle gode tips til terminsprøven - er mega nervøs, det er jo her der testes i hvad man kan og hvad man mangler ... -
Besvarelse af dette tysk sporgsmaal..
ForumindlægWelche Rolle Spielt das aussehen im heutigen D]anemark? -
Emner?
ForumindlægHej (: Jeg er så småt begyndt at tænke på det skræmmende studieretningsprojekt :O og er nået frem til, at jeg gerne vil skrive i biologi og historie (: Med de to fag, er der så nogen der har nogel gode emner man kunne skrive om? :D
