Søgning på: de måske egnede. Resultater: 16621 til 16640 af 29788
-
Essay
ForumindlægKan nogen sende mig en eksempel på en dansk essay? Jeg skal bare være sikker på at jeg skriver min på den rigtige måde, så det er ikke fordi jeg vil kopier noget. -
Beregning af PH, volumen og H3O+
ForumindlægHej, Er der en der vil hjælpe mig med den vedhæftede opgave? Tak på forhånd. -
Hvordan påvirkes det økonomiske kredsløb af black friday?
Forumindlæghej, jeg er meget i tvivl om hvordan det økonomiske kredsløb bliver påvirket når det er black friday, så er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig? uddyb gerne jeres svar -
2 JOBS
ForumindlægNogle der ved om det er muligt at have 2 jobs? Arbejder i Bilka bagerafdelingen, men det er kun hver weekend/hver anden og har kun lukkevagter (12:00-18:00) , desuden er jeg lige blevet indkaldt til samtale hos Sunset boulevard, kan det lade sig gøre at have begge jobs, og hvis ja, behøver jeg at... -
fysik
Forumindlægsynes at der er noget galt i beregning af tværsnitarealet..... -
Psykologi, drømmestudie : Chancen for at komme ind på kvote 2
ForumindlægHej med jer. Nu er det sådan er jeg blev færdig som student her til sommers, og tænker på hvad jeg skal bruge mit sabbatsår på. Mit drømmestudie ville være psykologi, i København. Jeg har desværre ikke gennemsnittet til det, da det ligger på 10,5, men hurtigbonus. Derfor ville jeg spørge om de... -
stylistic analysis
ForumindlægHej... Vil nogen muligvis hjælpe mig lidt med en "stylistic analysis" af disse 15 linjer fra første kapitel af The Golden compass. Altså i forhold til høj/lav stil, ordvalg, sætningsopbygning, lixtal, ordklasser...osv Jeg vil mene det er høj stil? TAK It was a large room, with an ova... -
Emne til SRP
ForumindlægHej kære brugere Jeg står i den situation at jeg snart skal til at vælge et emne til min SRP og jeg står mellem to hovedemner: Brexit (Engelsk A og Samfundsfag A) Borgerrettighedsbevægelsen i USA (Historie A og Engelsk A) Hvad havde i valgt og hvorfor? Håber i vil hjælpe Tak på forhånd :) -
Problemstilling - vand
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp med at forstå noget, jeg ved ikke helt hvad en problemstilling er. Altså jeg har googlet lidt og fundet frem til at en problemstilling det er stort set spørgsmål. Er der rigtigt? Lad os nu sige at jeg er inde på det rigtige, skal jeg så selv finde på nogle gode spør... -
Odontologi kvote 1? kvote 2? alternativer? udlandet?
ForumindlægHej, Jeg vil gerne læse odontologi, men da jeg havde en meget sproglig linje i gymnasiet, valgte jeg at holde sabatår for at læse kemi, matematik og fysik op. Men nu er jeg bekymret for om jeg overhovedet kommer ind, da mit snit ligge på grænsen til KU, dvs at hvis snitet går op med 0,1, så går... -
Vamekacacitet rapport
ForumindlægJeg skal skrive fysik rapport om varmekapacitet, men ved ikke hvad der forventes at der skal skrives under følgende: Diskussion Konklusion Perspektivering Litteratur Bilag Forsøget gik ud på at varme vand via elkedel, men jeg vil nu bare vide hvad jeg skal komme ind over, i de følgende und... -
Mitose, de fire faser.
ForumindlægJeg er i gang med et forsøg med Mitose i en løgrod. Jeg skal identificere de fire faser i Mitose. Er der nogle som er skarpe på det, der kan kigge på min vedhæftet fil og forklare mig om jeg har ramt helt forkert ? Det er et billedet af et mikroskop hvor jeg har fremhævet nogle steder hvor jeg t... -
b) bestem denne unge kvindes fedtprocent ud fra modellen.
Forumindlæghjælp til b og c. -
FORDELE OG ULEMPER VED AT BETALE SKAT! HJÆLP!
ForumindlægHej igen! Hvad er fordelene og ulemperne ved at betale skat? Jeg ved ikke helt selv hvordan jeg skal skrive det, så vil i hjælpe mig? -
Hvad laver en astrofysiker til hverdag
ForumindlægJeg er i gang med en Oso, hvor jeg skriver om astrofysiker. Jeg vil gerne have at der skal stå noget om, hvad en astrofysiker laver til hverdag på en arbejdsdag. Hvis der eventuelt er en der arbejder med astronomi/astrofysik, så ville jeg meget gerne se, hvad du har at skrive. Tak på forhånd :... -
Kerneenergi
ForumindlægHej! Jeg skal lave en rapport om energi. Jeg har et spørgsmål. Hvad er kerneenergi helt præcis? Jeg syntes det er lidt svært at finde på internettet! -
bliv klogere
ForumindlægHej :) er der en der ved hvordan man bliver "professionel" til et fag f.eks. økonomiske fag og de obligatoriske? -
Charlie Parker og racedebat i USA
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP om Charlie Parker og bebopmusik som protestmusik. Jeg kunne dog super godt tænke mig noget materiale, der omhandler Birds holdning til racedebatten i USA. Jeg har læst i flere bøger, at andre musikere fra samme tid har nævnt, at Bird blev berørt af diskriminationen i samf... -
samfundsfag
ForumindlægHvis der i Danmark er underskud på det offentlige budget, bruger staten flere penge end den tjener. Hvis underskuddet fortsætter over længere tid, uden at staten regulerer på udgifter og indtægter, skal staten ud i nogle løsninger, som kan gøre ondt. Enten kan staten selv trykke flere penge. De... -
Kilder til konflikten i Nordirland
ForumindlægHej Jeg sidder og skal snart til at skrive SRP om the troubles og ville derfor høre om nogle herinde har skrevet om det før og derfor har nogle gode kilder Vh Andreas
