Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 16841 til 16860 af 73643
-
stokastisk variabel
Forumindlægjeg er desværre gået i stå med disse tre opgaver Et gartneri reklamerer med, at for en bestemt slags forårsløg vil 9 ud af 10 løg spire. En kunde køber 50 af de pågældende forårsløg fra gartneriet. a) Indfør en stokastisk variabel, og opstil en binomialmodel. Det viser sig, at kun 42 af kunde... -
Let engelsk opgave, som skal rettes.
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare lige spørge om i ikke kan rette min engelsk opgave igennem? Min lærer siger at dette er forklaringen til hvordan historien skal være: I skal skrive ca en side(på computer)hvor I skriver om en voksens liv. Der skal indgå en begivenhed fra barndommen, ungdommen og det v... -
Forkort udtryk
ForumindlægDette udtryk skal forkortes. Hvordan skal man gøre det? -
To små opgaver ...
ForumindlægJeg har fået stillet to små opgave, som lyder således:"Du kommer hjem fra en kold dag og vil have en kop varm te, der mindst er 90 grader. Hvor varmt skal de 2 deciliter vand være, når de skal hældes ned i et 50 grams aluminiumskrus, så teen er 90 grader, derefter?"og"Hvilken tempe... -
Programmering, nybegynder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at begynde med programmering, men jeg ved ikke, hvilket program der ville være godt for en nybegynder. Er der nogen, der har forstand på sådan noget? -
Hjælp til udregning af opgave
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har problemer med at finde det største areal af områder i følgende opgave: En landmand ønsker at indhegne et trekantet område, hvis ene side er en å. De to andre skal være lige lange. Landmanden har 60 m trådhegn. Find det største areal området kan få. Se vedhæftede bil... -
Differentialligninger STX A-niveau, 8.006 og 8.007
ForumindlægKan ikke rigtig komme igang med disse to opgaver Opg. 8.006 En funktion f er løsning til differentialligningen Y ' = 2 x + 5 - y og linjen med ligningen y = 1 er tangent til grafen for f. a) Bestem en forskrift for f Opg. 8.007 a) Bestem til differentialligningen Y ' - 3 y = e ^3 den l... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej, jeg er igang med nogle opgaver og er nået til denne opgave som jeg har utroligt svært ved at lave, har prøvet forskellige slags udregninger men kan bare ikke få det til at fungere :( . Er der nogle der kan hjælpe mig ? ---------------------------------------------------------------------... -
MATEMATIKHJÆLP SØGES
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne opgave. Nogen der kan hjælpe mig lidt? :) Opgaven er vedhæftet -
Linære funktioner
ForumindlægHej folkens Jeg står med denne opgave og forstår virkelig ikke hvordan man skal lave den En lineær funktion f opfylder f(-5)=10 og f(36)=80, beregn forskriften -
er der nogle der vil rette min oversættelse?
ForumindlægEr der nogle der vil rette min engelsk oversættelse? :;O De fleste mennesker vil nok være enige i, at det er lykkedes for Golding at skrive en virkeligt spændende bog om den menneskelige natur. Selv om nogle måske vil mene, at det er en drengebog, han har skrevet, og at han har fundet meget in... -
Andengradspolynomier - helt tabt!
ForumindlægHej, Jeg er for for første gang stødt på andengradspolynomier, og jeg må indrømme jeg er helt tabt her - det plejer ellers at komme til mig når jeg sidder og kigger på formlerne, men det er bare sort snak for mig - det er som om der er noget jeg overser. Min første opgave lyder således: Grafen ... -
Differentialregning - Bevis - HASTER!
ForumindlægJeg har lidt svært ved at bevise, at a(x−r1)(x−r2) = f(x)=ax2+bx+c Håber virkelig, I kan hjælpe. Opgave vedhæftet som billedefil. På forhånd, tak! -
høj karakter?
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild... -
Vil i rette? Kun 1 side!
ForumindlægHej sidder med min opgave, der skal afleveres imorgen, så jeg ville hører om nogle er jer havde mulighed for at rette den? Den er kun på 1 side. Jeg tænker primært på grammatikken!Her er et link til opgaven:http://upit.jtw.dk/dl/iry/På forhånd tak, forsat god weekend! -
Rettelse af stil - En der vil hjælpe?
ForumindlægHej. Jeg ligger inde med en stil om immigration jeg meget gerne vil have rettet. Stilen er ca. 1½ side, så det er til at overkomme. Skriv hvis det er :) På forhånd tak. -
En lille tysk stil. Grammatik og stavning :)
ForumindlægHeey alle jer søde mennesker :) Første gang jeg poster noget herinde, så nu må i endelig være flinke :) Jeg har en tysk stil som omhandler "min drømmerejse". Jeg er elendig til tysk, så er startet med at skrive en fin tekst på dansk, hvor jeg derefter så oversætter den til tysk, ord for... -
Kondensationsrxn & fraspaltning - dannelse af ether
ForumindlægHej . Jeg har fået min aflevering tilbage, men forstår ikke en rettelse.. Jeg har skrevet den generelle reaktion: R-O-H + H-O-R → R-O-R + H2O Som eksempel har jeg skrevet: C-C-OH + H-O-C-C-C-C → C-C-O-C-C-C-C +H2O Jeg har navngivet dem: ethanol + butanol -> ethylbuthylether + vand H... -
forklar figuren
ForumindlægDette er kogepunkter for de første 12 uforgrenede alkaner Navn: Kogepunkt: Methan -162ºC Ethan -89ºC Propan -42ºC Butan -1ºC Pentan 36ºC Hexan 69ºC Heptan 98ºC Octan 126ºC... -
koordinatsættet til P
Forumindlæghjælp! har brug for hjælp til c a og b har jeg lavet det er bare c jeg ikke helt ved hvordan man laver hvad er fremgangsmåden til at løse c'en?
