Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17221 til 17240 af 52678
-
Kommentar.... McDonald9;s ansatter er vinder eller tavere
ForumindlægHej jeg sidder lige og skal skrive en kommentar til en tekst. Men ved ikke helt om det er det rigtige jeg gør. Nogle som kan hjælpe meget hurtigt..... i; Her er hvad jeg har skrevet indtil videre. 5 Hvem vinder? Jeg syntes det det er en rigtig god ide McDonald’s har. Ved at ansætte fo... -
Være aktiv.
Forumindlæg1) Deltager du meget i timerne? eller kommer det an på hvilken fag det er? 2) hvordan bliver man god til at "tørre" at sige noget mere i timerne! Jeg gå f.eks. helt i stå, når læreren stiller et spørgsmål jeg ikke kan svare på eller når jeg skal argumentere! HJÆLP ! :) -
Dansk kortfilmanalyse. FSA
ForumindlægHej. Jeg står snart, og skal til eksamen i dansk, og jeg kan trække en kortfilm. Jeg har bare et problem, og det er at den analysemodel, som jeg har. Den analysemodel, som jeg har beskriver kun: Anslag Præsentation Uddybning point of no return konfliktoptrapning klimaks udtoning Men jeg har ... -
Gratis lektiehjælp tilbydes
ForumindlægTilbyder lektiehjælp i forskellige fag (fx historie, dansk, old, religion, samf, lidt filosofi og måske andet) på både folkeskole- og gymnasielt niveau. Har fået 12-taller i alle de ting, på nær filosofi som jeg ikke har haft som fag, men har brugt tværfagligt i bl.a. AT og andre opgaver. Kan ogs... -
Hvad gør Tyktarmen?
ForumindlægSom der står overordnet skal jeg virkelig bruge svaret til hvad tyktarmen gør? Ved godt nogle af de grundlæggende ting men synes der mangler et par ting.. Hvis i kunne skrive hvad den gør ville det være skønt, de haster en smuuuule men intet stress :D Tak på forhånd.. -
Differentialligninger
ForumindlægHej alle sammen. Sidder og funderer over en opgave om løsninger differentialligninger. Den lyder: Vi har: y9;=2y+2x2-2x Vis at funktionen y=-x2 er en løsning til differentialligningen. Hvad gør jeg? -
Hjælp til Essay.
ForumindlægHej! Jeg har fået skrevet min essay færdig (vil jeg selv mene) så ville høre om nogen ville læse den igennem og skrive feedback og nogen ting jeg kunne ændre i den. Ville være super fedt :) Det smukke ved Danmark Tjaaa.. Hvad er det smukke ved Danmark? Jeg tror ikke, at der er et enkelt og ... -
En som er sød og hjælpe ? :)
Forumindlæghej folkens :) Jeg har lavet en engelsk aflevering på en a4 side, er der en som gider at rette fejl evt give respons ?? :) håber på hjælp, det haster -
Droppe ud eller smidt ud ?
ForumindlægEr det bedst at droppe ud af gymnasiet inden de mundtlige eksamer eller at blive smidt ud ? Kan man evt. tage Hf efter sommer uden en 10.klasse ? på forhånd tak : Anna -
2 gange oversættelse - valgfrit ;)
ForumindlægDen lille dreng, der leger der, er min søn. Kendte De den dame, der kom med brevet? Her er en blomst, som jeg lige har fundet i sneen. De herrer, som kommer i formiddag, er min mands venner. Lærerinden stillede tre spørsmål, som vi hurtigt besvarede. Det var en smuk have, der lå omkring huset. Hv... -
At lave sin ting(lektier)
ForumindlægKender i det at man gang på gang giver sig selv løftet, at i denne weekend vil man indhente det forsømte og man evig og altid, ikke får det gjort. Møder op mandag morgen, glad og udhvilet(tak søndag), men alligevel også med lidt dårlig samvittighed. Det må stoppe nu:) -
Svovl
ForumindlægHvorfor laver man et forsøg med afbrænding af svovl ? Man brænder jo ikke svovl i kraftværkerne ? Please hjælp til :) -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
Syreregn, nogle fejl?
ForumindlægHejsa Jeg har fået til opgave, at jeg skal skrive syreregns virkning, og hvad vi kan gøre ved det. Den må MAKS fylde 1 side, og derfor havde jeg ikke nok plads til at uddybe. Jeg vil gerne vide, om jeg har lavet nogle fatale fejl, eller at jeg har misforstået noget af det. (Grammatik er ligegyl... -
Differentialregning flere spørgsmål
Forumindlæg"Det går kort og godt ud på at bestemme hvor hurtigt funktioner vokser/aftager i et bestemt punkt. Med andre ord ønsker man at bestemme hældningen af tangenten i det enkelte punkt." Hvad skal den tangent egentlig gøre godt for, og hvorfor fokuseres der kun på netop ét bestemt punkt? Hvo... -
Reportage
ForumindlægHej Jeg skal skrive en reportage, men er helt blank for ideér. Nogen som kan komme op med noget at skrive om? Ville være en stor hjælp! - Mange tak. -
Hjælp til linæer funktion og forskrift som en gaffel.
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe med en af opgaverne? Jeg vil gerne forstå hvordan jeg skal finde ud af hvad funktionen er, når jeg ikke har nogle tal ud af x-akserne og y-akserne? -
Den reflekterende artikel - hjælp!
ForumindlægHej kloge hoveder Har fået til opgave at skrive en reflekterende artikel. Den skal indeholde: et eksmepel fra romantikken, et konkret eksempel fra virkeligheden, skal undersøge vinteren. Jeg starter ud med at skrive en indledelse, hvor jeg nævner Staffeldts "Indvielsen" og med korte ov... -
Areal af kvartcirkler og halvcirkel
ForumindlægGlædelig Jul og Godt Nytår!
