Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17241 til 17260 af 18613
-
Hohmann-baner og flertrinsraketter
ForumindlægJeg håber, at der er nogle der har kendskab til raketteori og kosmologi, der kan besvare nedenstående spørgsmål: Jeg har læst lidt om Hohmann-baner, og kan forstå at det er den mest energibesparende måde at rejse fra Jorden med en raket til eksempelvis Månen. Men hvordan kan det være at netop den... -
Engelsk og religion
ForumindlægJeg skriver i engelsk og religion (som samfundsvidenskabeligt fag), men nu er jeg pludselig kommet i tvivl om mit metodevalg. Jeg skriver om en bog, der handler om en religiøs pilgrimsrejse, hvor jeg benytter religionssociologi til at kritisere bogen. I engelsk bruger jeg en hermeneutisk metode -... -
Hjæææælp - mangler inspiration omkring en engelsk opgave
ForumindlægHej folkens. der er tilfældigvis ikke nogen der sidder inde med et engelsk essay omkring Reconciliation, eller bare nogle goder noter? er virkelig gået i stå med opgaven, og har inderligt brug for noget inspiration! Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) -
Andengradsligninger
ForumindlægHejSidder og kæmper med to andengradsligninger hvor opgaven i den første går ud på at man ska bestemme b så andengradsligningen -x i anden + 2bx + b har præcis en løsningog den anden lyder - bestem de tal a, for hvilke løsningsmængden er Ø, når 2x i anden - 4x + a = 0Ville blive meget glad for h... -
en der kan hjælpe mig med mat
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=7907 Øvelse 22 Wolsley Cardel fræser 1985/2850*100 2850-1985 Amerikansk MTD 5 HK 2995/3525*100 3525-2850 Stor amerikansk 23" 2185/2485*100 2485-2185 øvelse 23 100-93 93*100/100 øvelse 24 ... -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
Tangenter og Sekanter. .
ForumindlægHej med jer ;) Jeg har denne opgave for i matematik, der handler om sekanter . . Opgaven: http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=10679 Men jeg sidder desværre fast. Jeg er nået så langt: a) Du har to punkter. Den ene hedder (x,y)=(3,-½). Sætter du værdien x=3 >ind i fun... -
engelsk disposition -kunst. 9 kl afgangs
Forumindlægjeg kan simpelthen ikke finde ud af og lave en engelsk disposition ! og den skal senest afleveres imorgen :-(. er der nogle der kan lave et eksempel til mig som jeg kan bruge.. min lære har sagt det skal stå sådan her.. Overemnet :kunst. underemnet: ved jeg ikke.. fx 1. Graffit... -
spørgsmål om økonomi
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare dise spørgsmål? 1 Hvad er forskellen på erhvervsøkonomi og nationaløkonomi? 2 Hvorfor er begrebet nationaløkonomi ikke længere helt dækkende? 3 Hvad vil det sige at ”kapitalbevægelserne er blevet frie”? 4 Hvordan vil de frie kapitalb... -
Harry Potter?
ForumindlægHvordan vil I fortolke Harry Potter? -
heelp
Forumindlæghej nogen der kender et sted hvor man kan finde latinske ord der nedstammer fra spansk, fransk, tysk engelsk... -
Pimpsten
ForumindlægHvor kan man købe en god pimpsten til at skrubbe huden med? -
Konstruering af logaritmisk spiral
ForumindlægJeg har til opgave at konstruere nogle logaritmiske spiraler der kan bruges som pynt - som f.eks. julelys (guirlander). Hvorledes vil det være muligt at konstruere disse spiraler og forbinde den med en funktion så den kan passe om et objekt (hus eller lignende)? Altså, hvor spiralerne kører samm... -
Ligninger & tal Hf, Matema10k
ForumindlægHej jeg er lidt på røven, Jeg har matematik aflevering for til imorgen, meeeen jeg kan ikke finde ud af at løse ligninger! den lyder: 3/5x - 4 = 7x -
matriarkat samfund i dag
Forumindlæghey derude.. er der nogen der ved om der findes matriarkat samfund i dag ? - og hvis ja, så hvor ? på forhånd taaaak -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Under 18 år
ForumindlægSkal ens forældre vide besked, hvis man er under 18 år? -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Georg Mohr
ForumindlægNogle erfarne herinde som har et bud på, hvordan man bedst muligt forbereder sig til Georg Mohr? Med andre ord, hvordan bliver man bedre til at bevæge sig indenfor matematikken når det handler om logik. Kan man blive bedre til at tænke logisk indenfor rammerne af Georg Mohr? -
Hey allesammen, noget der er så søde og ville rette min tysk stil meine freizeit haster ;)
ForumindlægIch heisse Masih Abdul und ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in Dänemark, in hinnerup, meine eigentliche Heimat ist afghanistan. Ich vohnen mit meinen Eltern und beiden Geschwistern. In meiner Freizeit bin ich zusammen mit meinen Freunden.In meine Freizeit, spiele ich fussball. Ich spiele dreimah...
