Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17361 til 17380 af 36230
-
Venlig sjæl der har mod på at kigge disse 3 sætninger igennem? Plzz.
ForumindlægHey Folkens Jeg skal oversætte disse sætninger fra dansk til spansk, Håber der nogen som li vil kigge det igennem. Tak :) Spansk Don Gregorio vista Moncho. Quiere dice discupla y pregunta vendrá a la escuela de nuevo. Moncho acepta. Leen un poema de Antonio Machado en la escuela. Don Aveli... -
Hjælp, hvordan skal jeg starte min opgave?
ForumindlægVi har fået vejledning med mere, og vejledningen har været udmærket, men min problemformulering lyder lidt anderledes, end den jeg aftalte med mine vejledere (synes den er lidt kludret). Mit primærfag er engelsk, og bifag er psykologi. Men i hvilken rækkefølge ville i begynde på denne problemform... -
Rette?
ForumindlægOpgaven går ud på, at jeg skal beskrive de Tjekkiske elver!Har du tid til at rette opgaven, inkusiv, komma, stavning, og lignende?( ... ) = Burde det stå der?Det vil tag nogle få minutter (: .At være sammen med de tjekkiske elever har været en overvælende glæde.Det har ikke kun været en sjov og f... -
Mundtlig Dansk - Prøveeksamen
ForumindlægYo whats up people of the world! Var til mundlig dansk prøve eksamen idag. 4 tal fik jeg. Ved ikke hvad jeg skal føle? Dum eller klog. Men faktisk tager jeg det ikke så tungt. Jeg ved jeg er bedre. Det var bare teksten der var ret tricky. Alle jer der har fået dårlige karakter, og føler sig h... -
Idiom
ForumindlægHe, jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og er lige kommet i tvivl om man må bruge idiomer, altså idiomatiske udtryk i sin stil. JEg kender mange gode, men trækker det ikke ned når min stil en gang skal rettes af censoren: for eksempel idiomer som følgende: ”a fool and his money are ... -
Tyske sætninger
Forumindlæg5 tysk sætninger 10 minutter siden af 123434 Es geht mir gut. Det går godt med mig. Wie verbessere ich mein Englisch? Hvordan forbedre jeg mit engelsk? Es ist nicht, was ich mir vorgestellt hätte. Det er ikke det, jeg havde forestillet mig. Ich habe... -
metoder i dansk/eng AT 2011
ForumindlægHeysan! Jeg skal finde ud af hvilke muligheder der er mht metoder, når jeg laver AT i år. I år er hovedemnet: AT VÆRE PÅ - muligheder og problemer. Jeg har valgt at arbejde med overvågning af samfundet. Bl.a. ud fra filmen "The Truman show", der er ren overvågning af et enkelt menne... -
Forkert/korrekt brug af ordsætning?
ForumindlægHejsa. Nogen der vil være så behjælpelige, at se om denne sætning er korrekt. Jeg synes selv, den lyder lidt forkert? Har ikke så godt styr på ordstilling i engelsk. Sætningen er følgende: But the father's responsibility has maybe not from the beginning been that careful - the father tries t... -
Gode råd til AT-eksamen
ForumindlægDenne besked er til jer, der har været oppe i AT i torsdags. Har I nogen gode råd og erfaringer om, hvordan man skal udarte sin fremlæggelse?? På forhånd mange tak Peter -
AT - Fysik + ?
ForumindlægTænkte på noget i retningen af Tidsrejse. Findes der materiale, som ikke er ren populærvidenskab om dette emne? Kan dette kombineres med fx dansk, om betragtninger af tidsrejser (evt. op gennem tiden). Er der ellers andre forslag til Fysik? Det jeg har set ressourcerummet lægger op til er rumrejs... -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
HJÆLP TIL EN MOR
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk. Jeg skal nemlig hjælpe en mor fra England. \n\nDet står helt klart af dine bekymringer at der er noget galt med din søn og at der skal sættes en stoppes ind med det samme. Du har en mistanke om at han, er i besiddelse af hash og ... -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
Rettelse af 9 sætninger . Vigtigt
ForumindlægHeej jeg skal oversætte 9 sætninger fra dansk til engelsk. Jeg har oversat dem, men jeg vil lige være sikker på om de er rigtige, så jeg ville spørge om der var nogle der ville kigge på det og rette hvis der var fejl. 1. Kan jeg få et kilo danske æbler? 2. Din antenne er større end naboens. 3. Rå... -
Få sætninger
ForumindlægHej...er der nogen som vil rette disse sætninger?\n\nTakker på forhånd\n\n\nA) \n\n1)Nosotros ir a Madrid.\n2)Está sentado en el bar.\n3)Estás ir al cine.\n4)Estás en Barcelona ahora.\n\n\nB) \n \n1)Hablamos español y danés.\n2)Las chicas miran en los periódico.\n3)Admiran Isabel Pantoja.\n4)Ir... -
HJÆLP!!!!!!!!!
ForumindlægHej.Er der en der hurtigt gider at se det her spansk igennem, om jeg er helt galt på den.Håber virkelig der er nogen derude.På forhånd takTalaa. El texto dice que los hábitos alimentarios a la hora del desayuno de los jóvenes son muy malos. Según una investigación en cinco ciudades españolas (Mad... -
Rettelse af oversættelse (om en film)
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har problemer med en opgave, hvor jeg skal oversætte et stykke, og håber nogen kan hjælpe! ------- På dansk: De tror hende ikke, men da hun er gravid, vil de ikke røntgenfotografere hende. I New York flygter María og Blanca fra narkoligaens folk, da de se... -
Ret hvis De vil være så venlig
ForumindlægNu skal der jo snart gives årskarakter, og jeg afslutter spansk. Jeg er tæt på at kunne hive et ti tal hjem.. Mangler bare det sidste med det skriftlige, så håber på en venlig sjæl der har tid/lyst til at kigge min oversættelse igennem:La Séptima Campanada – Traducción: El libro trata de soledad ... -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det?
