Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17581 til 17600 af 23138
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig..
  • Bestemte Integral Igen :(

    Forumindlæg
    Jeg skal til den mundtlige eksamen i Mat B bl.a. indenfor integralregningen gøre flg: Giv et eksempel, hvor du udregner en størrelse, der ikke er et areal ved hjælp af et bestemt integral. Hvordan skal det helt præcist forstås? Og skal man bruge det bestemte integrals regneregler, som ligner de...
  • EKSAMENS-ANGST!

    Forumindlæg
    Hey geeks! ;) For manges vedkomne er vi jo allerede godt i gang med eksamensperioden. F.eks. skal jeg selv op i fysik i morgen, hvilket jeg er super nervøs for! Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har et par gode råd til, hvordan man får nerverne under kontrol? :) anyone?
  • øknomiske mål eksamimorgen

    Forumindlæg
    hej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar
  • Essay om frihed

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave et essay om frihed. Nogen der har lavet noget lignende eller kender nogen gode artikler jeg kan læse. Vil gerne debattere med mig selv. Er vi overhovedet så frie som vi tror?
  • Historie eksamen - 24 timer

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt?
  • Efterskole i 9. Klasse

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg har et problem. Jeg vil gerne på efterskole i 9. klasse og jeg går i 8. klasse nu. Min far gider ikke betale for efterskolen.... laaang historie, så det er lige meget. Vi har regnet ud at det vil komme til at koste oppe omkring en 50.000 kr. for et år på efterskole...
  • Den nordiske velfærdsstat - problemformulering

    Forumindlæg
    Ja, jeg sidder som en del andre de her dage og forbereder Historie eksamen der skal fremlægges imorgen kl 13, og er i den forbindelse rendt ind i lidt problemer med min problemformulering. Som nævnt i overskriften er emnet den nordiske velfærdsstat, og indtil videre har jeg følgende problemstilli...
  • Superelever dropper ud af studiet

    Forumindlæg
    Med tårnhøje karakterer fra gymnasiet blæser de direkte ind på lægestudiet på kvote 1. Men hver fjerde af dem dropper ud igen - de fleste inden for det første år. Overraskende tal viser nemlig, at studenterne med de højeste karakterer ikke altid er dem, der er bedst til at bide sig fast i et univ...
  • Bevis formlen for arealet af en trekant

    Forumindlæg
    Hele min opgave hedder: 1. Trigonometri: Gør rede for definitionen af sinus og cosinus. Bevis sinusrelationen og formlen for arealet af en trekant. Jeg har bevist og gjort rede for sinus og cosinus relationerne. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal bevise arealet af trekanten. Jeg tro...
  • nirvana=livshjulet

    Forumindlæg
    hej vil lige høre, er livshjulet kaldes det samme som nirvana, men bare nirvana på buddisme. hvad bruger man nirvana til?
  • Papir og Eksamen

    Forumindlæg
    Hvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :)
  • Eksponentiel udvikling - hjælp please!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Nu har jeg siddet i et stykke tid med denne opgave, og jeg har brug for hjælp! Jeg skal tage udgangspunkt i denne forskrift: y = 4,6*1,15x -> y = b*ax Men jeg forstår ikke, hvilken metode, jeg skal bruge for at kunne udfylde felterne i tabellen? Kan i hjælpe?
  • Hvad var I oppe i?

    Forumindlæg
    Hej alle Kunne godt tænke mig at høre, hvad I har været oppe i til old eksamen? :)
  • EKSAMENS HJÆLP - MATEMATIK

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er en 1 hf'er, som skal op i mundtlig matematik snart. Jeg har fået de 18 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Så hvis der er nogen som kan hjælpe, så skriv endelig:)hurtigst muligt.
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej Kan nogle hjælpe mig med modellen? Hvordan skal den aflæses, synes den er meget forvirrende . Tak for hjælpen
  • Ubestemt integrale af brøk

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved hvordan man løser et ubestemt integrale af brøk, har en opgave som siger: ∫((1-x^2)^2 / x^4) dx Er det noget med substitution, eller hvordan løses den? I må gerne komme med mellemregninger, da jeg ikke er helt inde i stoffet endnu. tak på forhånd
  • Engelsk analysemodel af en artikel ?

    Forumindlæg
    Er der nogle som vil hjælpe mig med at finde en analysemodel til artikler ? På engelsk :)
  • procent

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man det procentvise fald fra 200 mio. til -500 mio. ?
  • Logaritmefunktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg har følgende funktion: 3^2x-1 = 9 Jeg skal løse denne funktion, men hvordan gør jeg? Mvh.