Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17681 til 17700 af 40404
-
Ordsprog
ForumindlægEy..\nNogen der kan oversætte den her til latin?\n\n"Where do you expect us to go then the bombs fall?"\n\nMuligvis er der et ordsprog i forvejen der har lignende betydning?\nHvis det er tilfældet, så skriv det endelig.\nTak.. -
Paul Bartsch og Reggae
ForumindlægHej hej! Så er jeg på den:) Har en sang af Paul Bartsch som skal analyseres. Jeg "forstår" som sådan godt sangen, men men men! hvordan oversætter man: Kann ja keiner sagen, wir hatten's nicht gewusst. Jeg mener: (har ingen idé om det første), vi vidste ingenting/Vi havde ikke vid... -
Francaissætninger
Forumindlægjeg har brug for hjælp med nogle danske sætninger, som jeg har det vanskeligt med. jeg har behov for en fransk oversættelse og jeg prøver at få rette bøjning med mv. nogen der kan hjælpe mig? ex. "En mandag morgen træder der nogle jødiske soldater ind i skolegården" og "Alle kos... -
Hjælp til spansk
ForumindlægHej. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe med, at oversætte min tekst fra dansk til spansk? Jeg skal skrive en mail til Sebastian, og jeg skal kommentere på hans forhold til sin far, samt sammenligne min egen opvækst med hans. Jeg skal bruge præsens, præterirum, og imperfektum i min tejk... -
hjælp!!!
Forumindlægnogle der kan svare på dette spørgsmål? Beregning af hvor mange gram NH4NO3 landmanden skal gøde med, for at der er nok nitrogen til 100 g planteprotein (100 g planteprotein indeholder 16 g N -
Mat cylinder hasterrrr
ForumindlægEn cylinderformet rulle indholder 16 pastille. Diameteren er 1,9 cm og længden er 7,3 cm Hvad er arealet? hvad er rumfanget af en pastil? Evt metode til hvordan jeg kan komme frem.... Jeg vil være super taknemmelig -
Bestem a og b
ForumindlægOm en linær funktion f(x)=ax+b gælder, at f(-2)=5.5 f(4.45)=1.6 Bestem a og b. Kan virkelig ikke huske hvad det er jeg skal gøre her? -
Opgave-status
ForumindlægJa, lige et forslag til udvidelse af dette populære site (med henvisning til "Fanfare" tråden) - vil det ikke være en god idé, at lave en automatisk status om hvor mange uploadede opgaver der mangler at blive kontroleret i hvert fag (og gerne tillige en automatisk mail om, at opgaven er... -
Skolestart = Dejligt?
ForumindlægHej.Er jeg den eneste, der glæder mig til at starte i skole igen?Selvfølgelig har ferien været god, men jeg glæder mig nu også til at komme igang igen (skal i 3g.)Synes tit man hører folk beklage sig over, hvor træls det bliver at skulle i skole igen osv.Er det den generelle holdning, eller har f... -
GSK som aftenundervisning?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefalde en god skole, hvor det er muligt at tage et GSK kursus i engelsk a som aftenundervisning? -
Meget kort stil?? plzz
Forumindlæghej, håber I vill rette min stil. Jeg er stort set meget dårlig til Tysk. Håber i vil rette det. Måske kender i den og den første eren oversættelse. Den kan i godt droppe hvis i ikke gider... og i må have en god dag :D ps: Den skal afleveres imorn!!!1. Milena Moser ist eine junge Schweizerische A... -
engelsk..
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med 2 enkelte sætninger der skal oversættes til engelsk? -
Kort haste rettelse!
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig tysk i morgen (8. klasses terminsprøve) og ville være glad for hvis der var en der gad at rette i det jeg skal sige. På forhånd tak :) En del af min hverdag Ein Teil auf mein Alltag Floorball Jeg spiller Floorball. Floorball er indendørs hockey. Man spiller det på en... -
Parabel og toppunkt
ForumindlægHej alle sammen Jeg har en opgave, som jeg har vendt og drejet tusind gange uden at blive klogere. Det lyder: f(x)=x2−7x+16 f(8)= 82-7*8+16 = 24 Bestem parablens toppunkt Jeg har beregnet diskriminanten, men jeg får det hele tiden til at give minus. Jeg siger, at a=7, b=16 og c=24 Hvis... -
Sin fremtid i 2040 (Rettelse)
ForumindlægHej! Jeg har brug for lidt hjælp med min tysk stil... Nogen som er gode til tysk som kan rette den her igennem? Det er en stil hvor man TROR hvad man laver i 2040 Ich sitze hier in Hawaii und genießen den Sonnenuntergang mit meine Möet Champagne. Ich habe eine Wonderful Freundin. Ich habe ein A... -
ligning
Forumindlæghvis jeg har en ligning som hedder f(x)= 100*a^x. jeg får oplyst at x=5,0 og f(x) = 16. hvordan finder jeg a? -
Hjælp til at finde areal i vilkårlig firkant
ForumindlægJeg kender alle fire sider og en vinkel i en vilkårlig firkant: AB = 40, BC = 32, CD = 16, AD = 21, D = 120. Hvordan kan jeg finde arealet? -
Brøker
ForumindlægHej alle, håber nogle kan forklare mig hvordan man lægger disse brøker sammen: 19 - 8 5/8 2/7 af 154 9 1/4 * 16 og er denne rigtig?: 3 1/7 + 5 2/3 = 8 17/21 ? tak på forhånd. -
Udskilt infinitiv?
ForumindlægHej Er der nogen som kan forklare mig hvad udskilt infinitiv er i tysk. Bare helt slavisk igennem... -
2. Verdenskrig
ForumindlægHej alle .. Jeg skal besvare nogle spørgsmål ud fra et kompendie vi har om 2. verdenskrig, men jeg er brændt fast i 1 til flere af de sidste spørgsmål .. "På et møde i januar 1942 besluttede de nazistiske ledere, at Europas 11 mio. jøder skulle udryddes. Man mener, at tyskerne slog ca....
