Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17721 til 17740 af 41162
-
danmarks internationale placering
ForumindlægMit emne til 24-timers historie eksamen er danmarks internationale placering fra 1914 til i dag. Jeg har fået følgende kilder/materiale, men jeg er lidt i tvivl med hensyn til problemstillingerne. Skal mine problemstillinger være relateret til kilderne eller hvordan? Mine kilder: 1.Militæ... -
Tørklæde?
ForumindlægSkal man have lov til at vise religiøse symboler ved at have et tørklæde eller en jødehat på i folketinget? -
Udvidet tid.
ForumindlægJeg har fået en udvidet- og simpeltid opgave for, jeg skal have oversat nogle danske sætninger til engelsk, og jeg vil bare spørge, om jeg har gjort det rigtigt. De danske sætninger: 1. Som regel spadserer jeg til skole, der ikke så langt. 2. Postbuddet var netop i færd med at tømme postka... -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
texual analyis
ForumindlægHej jeg vil bare vide om kan en novel(altså short story) være både first person-narrator og omniscient narrator. hvis ja hedder det first-person omniscient narrator eller hvad hedder det så? tak :-) -
Tysk rettelse
ForumindlægHej er der nogen der eventuelle ville kigge denne her tekst for fejl, jeg er ikke særlig god til tysk, så der må være en del fejl..Spørgsmål:was hattest du von einem Arbeits-Aufenthalt im Ausland?Mit svar:- Arbeite im Auslandes sein gut auch schlecht Für die junge vielleicht ziemlicher von eine E... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
ord....
ForumindlægEr der nogle der kan komme med andre ord for prioritere.. -
Engelsk oversættelse (200 ord)
ForumindlægJeg ville være glad hvis en eller anden intelligent studieportal medlem gad at læse dette film referat og rette hvis man støtte på fejl. In a suburb to Scotland’s biggest city Glasgow, lives the former alcoholic Joe. He has no job but tries hard to keep him self away from alcohol and lead to a s... -
Engelst tekst
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive om mig selv. Min fortid, nutid og fremtid. Gider du måske at kigge og rette Mange, mange tak på forhånd About Me My name is ---. But my family call me ----. I was born at ---, and I am --- years. I was born in the cultural capital ... -
Jeg havde ret
ForumindlægNu er det bekræftet. "Samtalen er ikke relevant" gælder ikke hvis og kun hvis "Samtalen er irrevant", da det sidste udtryk kræver eksistens (det gør det første ikke). Jeg kan formidle det til et anderledes, jordnært eksempel: "Pigen på stranden skulle vælge mellem en b... -
Sange/musik uden "sangen"
ForumindlægFindes der et program, hvor jeg kan fjerne selve sangen og kun beholde musikken? Eller er det muligt med Windows mediaplayer? :S -
HJÆLP! Liberal Alliance
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i mundtlig samfundsfag på fredag, mit emne er Liberal Alliances holdninger til EU, men skal også indblande andre ting omkring LA. Mit problem er at min lærer bl.a. har fortalt mig at jeg skal fortælle hvorfor Liberal Alliance er liberalister men er imod liberalistisk... -
hvad er forskellen på en rødspætte og en skrubbe
ForumindlægJa mit spørgesmål er: Hvad er forskellen på en rødspætte og en skrubbe? På forhånd tak -
Pls hjælp-det er så vigtigt
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer der ville rette en kort engelsk opgave? hvis du gerne vil, kan jeg sende dig dokumentet. Please please, jeg skal aflevere opgaven i morgen Tak på forhånd -
belæg, påstand, hjemmel
ForumindlægHej, jeg har fået til opgave at finde hjemmelen i nogle af anders fogh rasmussens agumenter, men kan ikke finde nogen. ville blive super glad hvis der var en som ville finde bare ÉT i hans tale, så jeg kan se hvordan jeg skal gøre det. på forhånd tusind tak (: Statsminister Anders Fogh ... -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
rigtigt?? - rettelse
ForumindlægHej.. er der nogle flinke folk herinde som lige kan hjælpe med en lille rettelse??When Casper and Frank comes back to Mia and Iben in the summerhouse, Mia and Iben, ask them about, where they have been, after which Frank and Casper tells them, that they just were swimming alone, and that Frank wa... -
Hjælp Please
Forumindlægher har jeg en lille oversættelse Fransk til Dansk, vær sød at hjælpe mig med at finpudse den.Fransk:Nous nous sommes arrêtés d'abord à Libreville, au Gabon.Beaucoup de voyageurs son descendus dans ce pays voisin. ils étaient heureux d'être arrivés. ils riaient, s'embrassaient. je me...
