Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17841 til 17860 af 20009
-
Geometrisk isomeri
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til at løse et par opgaver om geometrisk isomeri. I hvilke af følgende tilfælde er der mulighed for geometrisk isomeri: 1. 1,1-dichlorpropen 2. 2-methylhex-2-en 3. 3-methylhex-2-en Det eneste jeg har brug for hjælp til er at få lavet skruturformlerne fo... -
Omskrivning af sætninger fra aktiv til passiv
ForumindlægHej, jeg har fået et grammatik ark for hvor der står at jeg skal omskrive de nævnte sætninger fra aktiv til passive og at jeg skal bruge s-passiv. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal sætte det i f.eks. "Mekanikeren reparerede hurtigt bilen" der har jeg ærligt talt ingen idé om hvor jeg ... -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
Konventioner
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med dette? (: Diskuter for og imod konventioner. (Hint: Er arbejdet med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner. - Michelle -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
Udtryk - at gøre nogen ondt
ForumindlægHåber desperat nogle kan hjælpe mig med det udtryk? :-) -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Dativ - hvordan finder jeg det?
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal finde og markere de led i sætningerne, som står i dativ. Jeg har dog svært ved at finde dem. Nogen der kan hjælpe? (Jeg har understreget, dem som jeg kunne finde) Opgaven er vedlagt som bilag (screenshot) Ps. forklaringer er mere end velkomne :) Tak... -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
Hvordan kom hitler til magten? haster
Forumindlæghej er der evt. nogen af jer der ved og vil fortælle mig hvilken midler hitler og nazisterme brugte for at komme til magten?? -
STRESS :´(
ForumindlægHej alle sammen Der er kun 4-5 måneder tilbage til eksamener, så jeg går og stresse så meget, jeg har aldrig haft det sådan før, det er forfærdeligt. Jeg SKAL bare kommer ud af hf med et godt gennemsnit. Hvad skal jeg gør for at slippe af med alt det stress. :´( -
Er dette korrekt skrevet?
ForumindlægHej Jeg har skrevet noget på fransk men er usikker på om det er forståeligt så tænkt på om der var nogen, som frivilligt ville se på det? Tak :D -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
Komma
ForumindlægHey guys, Skal der ALTID komme foran "men"? -
Er du sød at hjælpe mig?
ForumindlægJeg kan bare ikke finde ud af, hvordan man siger "Jeg synes at emnet er meget vigtigt, der bør tages op til en diskussion" M.v.h. :-) -
Hjælp med stil
ForumindlægHej. Nogen der lige gider kigge om der er nogle dumme fejl i stilen? F.eks. ordstillingen eller forkert ordvalg eller bøjning. Ich stand auf dem Bahnhof in Berlin. Ich werde mit der Zug nach Aarhus gehen. Ich werde nach meine Eltern zu ferien halten. Ich musste eine Stunde auf der Zug warten. ... -
Hvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?
ForumindlægHvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?. -
Samfundsfag Danmark i EU
ForumindlægHeej Jeg har et spørgsmål vedrørende Danmark i EF/EU. 1. Hvad talte for og imod optagelsen i EF i 1972? Hvad menes der med spørgsmålet? Er det hvor mange der var imod og for det? Eller hvem var for og imod? Eller det tredje? Hvad talte ????? -
Religionsvidenskab - sprog?
ForumindlægHalløj derude! Jeg overvejer efter min stx at søge ind på en del forskellige studier på universitetet. Et af dem er religionsvidenskab. Jeg synes det lyder rigtigt spændende, men jeg undrer mig dog lidt over den propædeutiske del? - er der nogle der kan fortælle lidt om denne del af uddannelse... -
are not/is not?
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Det hand om kongruens. I denne sætning, er det så rigtigt at der hedder Nokia are not, eller bør det hedde Nokia is not? Det "Maybe Nokia are not as.." På forhånd tak
