Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 17881 til 17900 af 84121
-
ligning
ForumindlægEr der nogen der kan finde ud af at løse disse lignier vha. hinanden? Skal have T3 og T4's præcise masser .0,001845mol= 4*nT4 + 3*nT30,0809g = mT4 + mT3 Håber der er nogen der kan hjælpe, det er d) i 6.13 i den røde opgavebog. Skal aflevere imorgen. -
Integral, hjælp bedes
ForumindlægHvad er f(x) og g(x) i dette integral: ∫ln(x)dx ? På forhånd mange tak :-) -
Civilingeniør/Medicin??
ForumindlægNogen der hvor en civilingeniør kan få job, har kigget på ug.dk men kan ikke lige hitte det der.. og der er mangel på job eller er det et usikkert job??? og hvad uddannelsen til medicin, nu når der kommer nye adgangskrav fra 2008, bliver man så optaget hvis man har de krævende fag, ellers ska... -
symbolsk bevis
ForumindlægHej har brug for hjælp med symbolsk bevis af følgende tak :) -
HASTER HASTER
ForumindlægJeg har fået stillet den her opgave´: Skoletandlægerne i en kommune undersøgte samtlige elever i 9 klasser. det viste sig at antallet fordelte sig på følgende måde: Antal huller: 1 2 3 5 i alt Antal elever: 368 300 105 6 779 a) bestem middeltallet og variansen for fordelingen af hull... -
Disposition: Andengradspolynomier og andengradsligninger
ForumindlægJeg skal lave en disposition vedr. følgende spørgsmål: "Du skal gøre rede for hvordan grafen for andengradspolynomiet ser ud. Desuden skal du udlede løsningerne til andengradsligningen." Jeg er på bar bund... Hjælp mig :) -
undersøgelse
ForumindlægDM(f) = R`0 f(t) = (x(t)) = ( a cos(t)) t E R (y(t)) ( b sin(t)) x(t) = 0 y(t) = 0 a cos(t) = 0 b sin(t) = 0 t = og t= nogen der kan hjælpe med at finde t... det er en kurveundesøgelse jeg er igang med -
Medicin studiet
ForumindlægJeg har et snit på 10,7 inkl. hurtigstartbonus og ønsker at læse medicin. Hvis adgangskvotienterne er de samme som sidste år, så har jeg kun mulighed for at komme ind på AAU eller AU som standbyplads. Jeg bor i KBH området, men at flytte ser jeg ikke som det store problem og desuden vil jeg allig... -
Hvad er regression? Kort og enkelt
ForumindlægHejsa Jeg sidder med en matematikopgave om funktioner og regressioner. I min matC bog står der 3 linjer om regression, hvoraf intet er relevant. Jeg har googlet det, men intet brugbart fundet. Hvis en sød sjæl vil fortælle og forklare det basale om: - Regression for sig selv. - Liniær regress... -
Linjens ligninger
ForumindlægHej, kan I hjælpe med denne opgave, jeg er lidt lost i det her. y= 3+X. Bestem y, når x=3. Bestem x, når y er 5. Jeg håber I vil hjælpe og påforhånd tak!:) -
gør rede for forskriften for en lineær funktion og for betydningen af konstanterne a og b.
Forumindlæggør rede for forskriften for en lineær funktion og for betydningen af konstanterne a og b. hvad ville i gøre her? har selv gjort sådan: Forskrift: f(x) = ax+b a: hældningskoefficienten b: skæringspunktet med y aksen men er i tvivl om der er mere jeg skal have med:S -
Regnestykker
ForumindlægKan jeg ikke få hjælp til de her 14 opgaver ? 1: 7(3x + 2y) - (3x - 4y) + 2(2x - y)= 2: 14x + 2x(4x -5) - x(8x + 1)= 3: (-4)(-2-4y) -12= 4: x - 5(2x -4(x + 6))= 5: 6a + 2(3a + 4) -b(6 - a) + 13b= 6: 5x(a - b +4c) -3x(2a - 4b- 5c)= 7: 5x -4(x - 2y) -7c= 8: 4(2a + 4b - 2)= 9: 5x(a - b + 4c... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægJeg er på bar bund mht. nedenstående opgave, så vil tage imod alt hjælp med kyshånd. Opgaven lyder således: En eksponentiel udvikling f oplyses, at f(3)= 89 og f(9)=406 Bestem fordoblingskonstanten. På forhånd tusind tak. -
gymnasium ??
ForumindlægHej, ville bare spørge om i tror man kan komme ind i et gymnasium med 13 * 7 taller, en enkelt 10 tal, og tre 4 taller ?? -
Facit til Mat B eksamen, december 2012???
ForumindlægKan jeg finde den på nettet et eller andet sted? -
Karakter
ForumindlægHvad kan man forvente af karakter hvis man får 80% af opgaven rigtigt? -
Held og lykke med skr. eksamen
ForumindlægTja, held og lykke til jer andre som også skal op i mat A skr. i morgen. lad os håbe at opgaverne er lette og der ikke er så mange af de irriterende forklaringsopgaver samt statistik-opgaver - kedeligt!! nåh, men knæk og bræk. -
Brøkens forkortelse
ForumindlægHvordan forkorter man brøkker? Har prøvet at forkorte men kunne ikke forstå det? Er der nogle der kan hjælpe mig på vej eller besvare den med mellem regninger så jeg forstår det? Tak for hjælpen på forhånd ! -
Hjælp
ForumindlægNår man får 02 på gymnasiet er det altså 2? også mit andet spg. Når man skal beregne karakter på gymnasiet og man har fået 02, skriv man så 02 eller bare 2? Samt dividere du med antal fag, eller tæller man mundtlige og skriftlige karakter sammen? På forhånd tak. -
trigonometri
ForumindlægHÆLP! hvad gør jeg??
