Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17901 til 17920 af 20009
-
:( kilde kritisk?? Eksamen..
ForumindlægHej alle, skal op i historie på tirsdag :(Hvad betyder at holde sig kritisk til en kilde i historie?altså så vidt jeg har forstået det, kan man godt kritisere en kilde fra vikingetiden. Men hvad så med en kilde fra kinashistorie, f.eks. "Åben erklæring om sultestreke" eller "Spurve... -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
en eller et
ForumindlægHej alle sammen, da jeg efter sommerferien skal starte i 9 klasse, er jeg blevet bevidst om at jeg virkelig må forbedre min dansk. Jeg er en dreng, der er født her i Danmark, under danske forehold og er utrolig godt integreret, ja jeg ser mig faktisk som en ægte dansker, men da jeg også er tyrker... -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
Rettelse (84 ord)
ForumindlægHey der ude. Har en meget kort tekst som jeg gerne ville have rettet hvis der var nogle søde mennesker der ude, som havde lyst til det ;-) Vi skulle skrive et kort brev fra et ferie sted.. På forhånd tak :-) Teksten Lieber Vater. Mutter und ich geniessen unserem Urlaub in die Türk... -
Hvor skal ordet placeres?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en sætning, der lyder: "Egal, was passiert, viele Menschen sitzen vor dem Fernseher, wenn die Nationalmannschaft spielt." Jeg har fået at vide, at ordet "sitzen" er placeret forkert i sætningen. Nogen der ved, hvor det skal stå henne i sætningen? -
Det HASTER please!!!
ForumindlægHej skal lave en tekstanalyse af den som blinker er bange for døden. og skal besvare disse spørgsmål!! Beskriv peritekstens denotative, konnotative, og tekstlige niveau. 2. Dernæst finder du ved at google på nettet eksempler på epitekster om værket. Vælg en eller to epitekster og skriv en kort... -
SSO. Hvad hvis man har flere tolkninger af et tekststykke?
ForumindlægHey alle :) Ja, en mere, der er ved at gå ned over SSO - også i julen! Mit problem er, at jeg har flere tolkninger af et digt af Heine...? Hvad gør man - skal jeg bare vælge en og håbe at jeg vælger rigtigt, eller angive begge muligheder med grundig argumentering? Go'SSO-skrivning til all... -
Supplering ved siden af gym?
ForumindlægHej derude. Vil høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at supplere fag, mens man går på gymnasiet? har nemlig en drøm om at blive læge, og har i øjeblikket fysik c, kemi c og mat b. Går i 2.g og sidder og tænker over, hvor smart det ville være at suppler fx Kemi C til B her i sommeren 20... -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den? -
Kommentere synspunkter
ForumindlægHej, jeg skal kommentere en 'artikel' om en som fortæller sine politiske holdninger og argumenterer for, at 16-årige skal have valgret. Hvordan præcis kommenterer man synspunkter, og hvordan starter man? -
Engelsk og Europæiske studier AU
ForumindlægHejsa :) Er der nogle herinde som læser engelsk og europæiske studier på Århus Uni? Det kunne være ret fedt at hører om hvordan studiet er, hvordan det står til med jobmuligheder, hvilket kandidat man kan vælge, og selvfølgelig hvordan studiemiljøet er! Jeg er nemlig MEGET interesseret i ... -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
effektforbrug
Forumindlæghej der står i min opg at en pc har et effektforbrug på 250 W a. hvor meget elektriske energi bruger den på 12 timer 250*360000=90000000 ---------------------= 7500000 12 -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Hjælpeverber?
ForumindlægJeg roder fuldstændig rundt i dem.. :-( Oversættelse: Elizabeth er blevet skuespiller Hun har været i Amerika Hestene var blevet trætte Bananerne havde været friske Nu var de blevet rådne - Hjælp søges! -
Rettelse af kun 8 linjer
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette for fejl i min oversættelse? Gerne inden onsdag d. 11, på forhånd mange tak! :-) Jeg vil sende det i en besked til dig. -
Rettelse Hurtigt.
Forumindlægde var de to ældste og havde flest erfaringer end de andre venner, så det var de to der næsten altid skulle op på togets tag og surfere. Sie waren die zwei Alter und hatten viel Erfarungen enterweder sie andere Freunden, so es war die zwei, der fast immer sollen auf an Der Dach des Zug und surfe... -
studieliv med 12 taller
ForumindlægHej Hvordan opnår man igennem studiet at få 12 taller. Hårdt arbejde , lektielæsning og ingenfravær, er vigtige,hvad man kan gøre for at øge karakteren især i matematik og fysik. Jeg har brug for konstruktive forslag. Mvh Nalle
