Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17941 til 17960 af 109300
-
Geografi
ForumindlægHej min lærer har givet mig 02 i en geografi prøve, men jeg kan ikke helt forstå det, da jeg fik 62 procent i den. Er der nogle, som ved om den karakterskala er korrekt. I følge en karakterskala jeg fandt så burde jeg få 7 , den er godt nok fra 2011. Er der nogle der om det er ændret siden da det... -
Nøgletal
ForumindlægJeg har fået til opgave at beregne nogle nøgle tal fra 2 virksomheder. Desværre kan jeg se, at den ene har valgt, fra i 2011 til 2012, at ændre værdisætning af sin varebeholdning ⇒ ændring i aktiver.... Kan man på nogen måde stadig få nøgletallet til at være korrekt? og matche 2012?? -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku... -
Simpel mat... -()
Forumindlægjeg har udtrykket b = -(2-i) er -b = 2+i eller 2-i ? -
Integralregning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til b) -
Omskriv følgende ved hjælp af kvadratsætning.
Forumindlæg(-3a+b)2 Hurtig hjælp tak :) -
Tegn vektorer?
ForumindlægEr der nogen der har en idé om hvordan jeg kan løse følgende opgave; Figuren er tegnet på ternet parpir(se vedhæftet fil)... Tegn vektorerne a(vektor) + b(vektor) og b(vektor) - a(vektor) Tak på forhånd. -
Vilkårlige trekanter
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg skal beregne Vinkel A, B og siden a. Jeg har fået oplyst Vinkel C, som er 76.9 og siderne b=11.6 og siden c=8.7. Håber nogle kan hjælpe. -
lineær vækst
Forumindlæghvis x vokser med den absolutte tilvækst h fra x0 til x0+h,ændre funktionensværdierne sig fra f(x0) til F(x0+h) dvs den absoullte vækst er f(x0+h)-f(x0)=a(xo+h)+b.(ax0+b)=ah det hvad der står i min bog , og kan ikke rigtig forstå det , har du mulighed for at forklare det lidt dybere med et forstå... -
Differentialligning 2
ForumindlægHej ville bare lige høre, om jeg har løst nedenstående korrekt? Tak ;-) Der er givet følgende differentialligning y′-2y=4x2-4x Nogle af løsningerne til denne differentialligning har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a) Bestem en ligning for den kurve, som disse ekstremumspunkt... -
math...hjælp!!!
ForumindlægVilkårlige Trekanter: 1) Bestem siden b i trekant ABC, når a= 6,4 A= 23 grader B= 75 grader ---------------- 2) Bestem vinkel C i trekant ABC, når a= 6 c= 5 A= 44 grader ------------------------------------------------... -
Nogle der gider at rette min tekst om Beckham og Victoria samt gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
optagelsesprøve HH
ForumindlægHejsa.. håber der en der kan hjælpe mig.. er simpelhen så nervøs..det er sådan at jeg står her og skal til optagelsesprøve på HH her om en uges tid.. jeg skal op i dansk, engelsk og matematik.. Jeg håber på at kunne være heldig, at der var en herinde der allerede havde været igennem en optagelspr... -
Apartheid
ForumindlægER i gang med 9. klasses disposition til Mundtlig i Engelsk Har valgt emnet Apartheid og vil spørge om nogen kendte nogle engelske tekster hvor jeg kunne finde svar til disse spørgsmål What is apartheid ? How did Apartheid start? Where did the Apartheid exist? How many black people were at south... -
Heksejagt
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP i Engelsk A/Historie A og har valgt heksejagt. Jeg har rimlig godt styr på Historiedelen men Engelskdelen forvirre mig. Jeg bliver nød til at inddrage faget, men jeg ved simpelthent ikke hvordan. Har noget faglitteratur på Engelsk, omkring emnet, men jeg ved OVERHOVED... -
Det naturlige hieraki
ForumindlægFørste skoledag. For mit vedkommende var det starten på mit sidste gymnasieår, for 1.g’erne var det starten på det første. Som den ældste, som den øverst placerede i skolehierarkiet, som den evigt privilegerede og som den der bare må, var det en fornøjelse at byde de nye ’puttere’ velkommen til s... -
Medicin - adgangskvotienter 2010
ForumindlægHej! Jeg har (som mange andre) søgt ind på medicinstudiet, og jeg er (også som mange andre) meget, meget spændt på dette års adgangskvotienter. Jeg kunne derfor godt tænke mig at spørge lidt til jeres forventninger til netop adgangskvotienterne. Jeg er selv en smule i tvivl; på den ene side tæn... -
Vektorer - projektion
ForumindlægHey allesammen...sidder og bøvler lidt med opgave 3.064 til a-niveau... den lyder:Der oplyses om vektorne a og b at: længderne /a/=2 /b/=5 og at skalarproduktet a*b=7 vinklen mellem a og b er udregnet til v=45,57 /a+b/ er udregnet til at /a+b/=7Nu kommer mit problem...projektioenen af vektor a på... -
Reducering
ForumindlægJeg skal isolere 'J' i følgende ligning: a*b*(j-c)+d*f*(j-g)+h*i(j-k) -
tangent til cirklen??
ForumindlægHej kloge hoveder. jeg sidder med en matematikopgave hvor jeg skal bestemme en værdi af k (en konstant), så linjen som er på formen y=k*x er tangent til cirklen. Cirklen har centrum i (4,2) og en radius på 3. Hvordan løser man sådan en opgave?? er lost
